At last not jeans..

Χθες είχε μια υπέροχη ηλιόλουστη μέρα και ευτυχώς έφυγα από το σπίτι νωρίς (μεσημέρι δηλαδή) για να απολαύσω την Κυριακή μου! Το φως ήταν ιδανικό για μια μίνι φωτογράφιση οπότε δεν έχασα ευκαιρία..Μου αρέσει πολύ αυτό το παντελόνι,είναι το μόνο στη ντουλάπα μου που δεν είναι/μοιάζει με τζιν..

dsc04174

dsc04175

Γύρισα το βράδυ και έπρεπε να κάνω μια εργασία..Μου πήρε 4 ώρες αλλά η καλή διάθεση μου παραμένει και σήμερα!

Καλή εβδομάδααα 🙂

Ζακέτα&Πασμίνα-Zara Men,Λεπτό πουλόβερ&Κίτρινο τοπ-H&M,Παντελόνι-Badila, Μπαλαρίνες-Pull n Bear,Τσάντα-Kem,Γυαλιά-Dior

12 σκέψεις σχετικά με το “At last not jeans..

  1. Τέλειο ντύσιμο, και μάλλον μου αρέσει τόσο πολύ γιατί κριβώς κάτι τέτοιο θα φόραγα και εγώ, που μισώ τα τζην γιατί με στενεύουν. Πολύ όμορφος ο συνδυασμός με τις μπαλαρίνες και τέλεια ιδέα το κίτρινο τοπάκι που ξεπροβάλει ανάμεσα στα layers!

  2. ζηλεύω πολύ το παντελόνι σου και συμφωνώ με τη Λόπι για τα τζιν, είναι τόσο «στρυφνά»…Μπαντίλα ε..? θα πάω να το ψάξω λίγο.. Επίσης μου αρέσει πάρα πολύ ο συνδυασμός μπλε με κίτρινο, για την ακρίβεια είναι ο αγαπημένος μου.
    Καλά που μένεις? Φαίνεται πολύ ωραία με τα χαμηλά σπίτια και τα δέντρα….

  3. Tέλειο, φαινεται τόσο άνετο!

    Eτοιμάζω ένα ποστ με τις αγορές από τα ΜΑΚ, αλλά δεν πήρα τπτ Hello Kitty..δεν ξερω γιατί αλλά δε με ενθουσίασαν τα χρώματα!Μπορεί να πάρω κανα lip glossάκι την άλλη βδομάδα.Αν δοκιμάσεις πάντως κάτι καλό να το μοιραστείς και με μας! 😉
    xxx

  4. εννοείται ότι μου αρέσει ο συνδυασμός, αλλά θα τολμήσω να πω ότι σε casual/everyday εμφανίσεις εγώ το τζην μου το τιμάω ακόμα …

  5. poso xairomai pou uparxoun k alloi pou pswnizoun apo to men’s section!!! misw otan mou lene oi pwlitries «e..ekei einai t adrika» …. TO VLEPW…kai m aresei… 🙂 edupwsiako casual dusimo…sigoura tha guriza na se koitaxw sto dromo!!!

  6. Αν και είμαι μεγάλη φαν των jeans μπορώ να πω ότι το παντελό νι είναι τέλειο! Ο συνδυασμός με τις μπαλαρίνες και την πασμίνα είναι νομίζω ιδανικός!

  7. Τέλειο παντελόνι, φαίνεται πολύ άνετο, θέλω κι εγώ ένα!!! Πρόσφατα ανακάλυψα το blog σου, είναι πάρα πολύ ωραίο. Συνέχισε έτσι!

Σχολιάστε