Reviews: L’Oreal Paris Ideal Glow,Soft & Fresh

Προς τι ο τίτλος σιδηρόδρομος; Μα έχουμε τρία διαφορετικά review!

ideal1

Προτίμησα να σου παρουσιάσω τα τρία αυτά καθαριστικά προσώπου σε ένα ποστ ώστε να τα συγκρίνουμε παρέα και να γελάσουμε με τα κολάζ που έχω φτιάξει. Γιατί τα δοκίμασα όλα. Και, brace yourself, ήμουν άβαφη.

Ideal Glow:Αισθησιακό λάδι καθαρισμού

glowkolaz

Τι μου άρεσε; Έχει τέλειο άρωμα και δροσερή υφή, το περίμενα λιπαρό (είναι λάδι άλλωστε!)όμως τελικά δεν βαραίνει καθόλου την επιδερμίδα. Είναι όντως «αισθησιακό» γιατί το απλώνεις κάνοντας μασάζ και ξεπλένεις με νερό.

Τι δεν μου άρεσε; Είμαι του αφρού, νιώθω ότι αλλιώς δεν καθαρίζει το πρόσωπο μου. Το συγκεκριμένο λάδι αποκτά γαλακτώδη μορφή όταν έρθει σε επαφή με το νερό (δεν φαίνεται στην 4η φωτό δυστυχώς) όμως και πάλι δεν μου αρκεί. Δεν το απορριπτώ σε καμία περίπτωση πάντως, τρελαίνομαι για το άρωμα του.

Ideal Fresh: Αφρίζον νερό για βαθύ καθαρισμό

freshkolaz

Τι μου άρεσε; Την πρώτη φορά που το δοκίμασα ήμουν εκδρομή και μου είχαν τελειώσει τα μαντηλάκια που προτιμώ συνήθως για ντεμακιγιάζ ματιών και λέω άντε, θα βάλω λίγο από τον αφρό και στα μάτια, μπας και βγάλει λίγη από τη μάσκαρα. Και την έβγαλε όλη, αφήνοντας και το υπόλοιπο πρόσωπο απαλό χωρίς τραβήγματα. Από τότε το λάτρεψα (φαίνεται ο έρωτας στην δεύτερη φωτό άλλωστε).

Τι δεν μου άρεσε; Τίποτα. Αλήθεια. Έχουμε γίνει αχώριστοι. Ειδικά για φάση τριήμερο θα σε βολέψει απίστευτα, ούτε βαμβάκια ούτε μαντηλάκια, μόνο μπόλικο αφρό και έτοιμη για ύπνο με πεντακάθαρο πρόσωπο.

Ideal Soft:Νερό καθαρισμού Micellaire

softkolaz

Τι μου άρεσε; Είναι το πρώτο νερό που χρησιμοποιώ, ξέρω ότι είναι πολύ δημοφιλή τελευταία και ανυπομονούσα να το δοκιμάσω. Ανάλαφρο και δροσερό, μοιάζει αρκετά με τονωτική λοσιόν. Είναι το πιο απαλό από όλα, ιδανικό για σένα που έχεις ευαίσθητο δέρμα.

Τι δεν μου άρεσε; Δεν μπορώ να το δω σαν κάτι παραπάνω από τονωτική. Καθαρίζει μεν, δεν είναι η υφή που θα προτιμούσα δε. Είμαι άνθρωπος της συνήθειας από ότι φαίνεται, θέλω τον αφρό μου είπαμε.

Κατάλαβες φυσικά ότι ξεχωρίζω το Ideal Fresh, όμως είναι μια σειρά που προτείνω ανεπιφύλακτα. Το λέω σπάνια αυτό να ξέρεις! Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Ποια είναι τα δικά σου αγαπημένα προϊόντα καθαρισμού προσώπου;

12 thoughts on “Reviews: L’Oreal Paris Ideal Glow,Soft & Fresh

  1. επιτέλους αφρός για ντεμακιγιάζ προσώπου & ματιών!
    κάποτε ειχε κυλοφορήσει ενα αντιστοιχο προϊόν -δεν θυμάμαι μάρκα- σε ροζ φιάλη, σε μορφή αφρού, το οποίο ήταν εκπληκτικό χωρίς «τράβηγμα» και «τσούξιμο» αλλά ξαφνικά σταμάτησε να κυκλοφορεί (γιατί άραγε…?)… και έκτοτε τίποτε δε με κάλυψε τόσο.
    Θα δοκιμάσω αυτό το Ideal Fresh!!! (βρε μπας και ήταν l’oreal αυτό που ψάχνω χρόνια τώρα και το «ideal fresh» είναι ο απόγονος του? χμ….)

      1. τελικά ήταν l’oreal και αυτό που σου εγραψα ότι δεν ξαναβρήκα ποτέ…Happyderm, σε μορφή αφρού.
        Οπότε τρέχω σούμπιτη να το αποκτήσω το IdealFresh, θα ειναι αντιστοιχο προφανώς! Θενξ & σμουτς!

  2. Μπορεις σε παρακαλω να μας πεις τιμες? Τουλαχιστον για το λαδι και τον αφρο που ειναι αυτα που με ενδιαφερουν ( δε χωνευω να καθαριζομαι με βαμβακια). Εγω χρησιμοποιω της Καnebo (τελειο,αλλα ακριβο) και της Απιβιτα (για την τιμη του,πολυ καλο).

    1. της kanebo το χρησιμοποιούσα χρόνια (το step 2,mud+soap μαζί)και το λάτρευα,κάποια στιγμή χρειάστηκε να ρίξω το budget και πειραματίζομαι με διάφορα..για το ideal fresh πάντως ακούω πολλά καλά σχόλια για το δέρμα μου,όπως άκουγα και τότε που χρησιμοποιούσα το kanebo!
      δεν θυμάμαι ακριβώς τιμή για κάθε προϊόν,νομίζω γύρω στα 6-7ε;σίγουρα δεν ξεπερνάνε τα 10!

  3. Ωωωω μεγάλο θέμα θίγεις τώρα. Γιατί, πες μου γιατί, να μην βγάλουν μια κρέμα προσώπου και ματιών και ένα καθαριστικό που θα χρησιμοποιούνται μια φορά την εβδομάδα και θα αφήνουν απλώς το τέλειο δέρμα;; Όλοι όσοι φροντίζουν το πρόσωπό μου μονίμως μου φωνάζουν, και «Κάνε την καθημερινή σου περιποίηση…», μπάνιο, κρέμα σώματος και καθαρά δοντάκια δεν αρκούν… Μπράβο σας που δεν βαριέστε και εφαρμόζετε αυτήν την ρουτίνα περιποίησης! Μερικώς σας ζηλεύω!! 🙂

    1. αχ να χαίρεσαι που δεν έχεις ανάγκη τον καθαρισμό,οι υπόλοιπες δεν βαριόμαστε μάλλον γιατί μπλέξαμε με ακμή από μικρές και ξέρουμε ότι είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να διατηρείται το πρόσωπο ευπαρουσίαστο 🙂

  4. Πάρα πολύ ωραία ανάρτηση, έχω και τα 3 και μου αρέσουν όλα πάρα πολύ αν και ξεχώρισα λίγο παραπάνω το λαδάκι, λόγω αρώματος και αίσθησης ίσως και μετά το νεράκι, χωρίς αυτό να σημαίνει πως με άφησε ασυγκίνητη ο αφρός. Μου άρεσε πολύ που έχεις φωτογραφίες κατά τη διάρκεια χρήσης τους, είσαι γλυκύτατη!
    xx

Σχολιάστε

