Tips:Packing expert

Στο θέμα βαλίτσα, με λες και ειδική. Μετακινούμαι συχνά και δεν αναφέρομαι μόνο σε ταξίδια! Έτσι, τα τελευταία χρόνια, έχω μάθει να δημιουργώ διαφορετικούς συνδυασμούς με τα ίδια ρούχα, να μην ξεχνάω ποτέ τα αξεσουάρ και να μην είμαι αυτή η τρελή που χρειάζεται πάντα το σεσουάρ μαζί της. Γι’αυτό σκέφτηκα να κάνω ένα σχετικό ποστ για σένα που δυσκολεύεσαι να πακετάρεις! Καλοκαίρι πλησιάζει, όλο και κάπου θα πεταχτείς,ε;

Τι καιρό σας κάνει εκεί;

Αυτονόητη ερώτηση θα μου πεις, όμως την έχω πατήσει ουκ ολίγες φορές. Γι’αυτό μην ξεχάσεις να επισκεφθείς το αγαπημένο σου site προβλέψεων και να ετοιμαστείς αναλόγως. Για ζεστά μέρη, μην ξεχάσεις την ζακέτα σου (εντάξει μαμά) ενώ για περιοχές με κρύο, δώσε βάση στην τεχνική του layering, θα σε σώσει.

pack2

Φτιάξε λίστα!

Σοβαρά τώρα, υπάρχει άνθρωπος που ταξιδεύει χωρίς λίστα; Λατρεύω τις λίστες. Κάπου έχω διαβάσει άλλωστε ότι η μισή χαρά του ταξιδιού είναι η προετοιμασία! Χώρισε την σε κατηγορίες: ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, είδη προσωπικής υγιεινής, καλλυντικά, φορτιστές.

pack3

Δίπλωσε σωστά τα ρούχα σου.

Δίπλωσε τα εσύ όπως κάνεις για τα συρτάρια σου, κι αν δεν έχουν τσαλακωθεί όλα μέχρι να φτάσεις θα σου πω μπράβο. Ο καλύτερος τρόπος είναι να τα κάνεις ρολό, μπορεί να σου φαίνεται περίεργο όμως γλιτώνεις χώρο τελικά και τα ρούχα τσαλακώνονται αισθητά λιγότερο.

pack1

Η χαρά του μικρού.

Όλα αυτά τα δειγματάκια που κρατάς από τα περιοδικά και τελικά ποτέ δεν χρησιμοποιείς; Ευκαιρία να φανούν χρήσιμα! Δεν γίνεται να φύγεις τριήμερο κουβαλώντας όλο το αφρόλουτρο ή να εύχεσαι να σου ταιριάξει εκείνο του ξενοδοχείου.

1

Σε κάθε περίπτωση, λίγο πριν κλείσεις την βαλίτσα, ξέχνα παραξενιές που θα χαλάσουν την διάθεση της παρέας, πάρε όλη την καλή διάθεση σου μαζί (ταξίδι πας!) και διασκέδασε με τις αναπόφευκτες αναποδιές! Εσύ πώς οργανώνεις τη βαλίτσα σου;

6 thoughts on “Tips:Packing expert

  1. Πάρα πολύ χρήσιμες συμβουλές. Ταξιδεύω κι εγώ συχνά και πάντα επικρατεί ένας πανικός όταν ετοιμάζω την βαλίτσα μου. Μας λύνεις τα χέρια. Φιλάκια πολλά και μεγειές τις αλλαγές στο μπλογκ σου. Πραγματικά είναι υπεροχο!

    1. Σ’ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου,ελπίζω να ακολουθήσεις σύντομα κάποια από τις συμβουλές μου και φυσικά να μοιραστείς μαζί μας τα δικά σου μυστικά :*

  2. Λοιπόν επειδή πέρσι έκανα 11 μέρες eurotrip με ένα σακίδιο πλάτης λίγο μεγαλύτερο από eastpack τσάντα (πώς με βρίσκεις?), να τι κάνω εγώ:
    Η τεχνική του layering είναι όντως σωτήρια, οπότε στο ταξίδι κοιτάω να φοράω πολλά πράγματα πάνω μου που κανονικά θα έπιαναν χώρο. π.χ. παλτό, καπέλο, αρβύλες κτλ.
    Προσέχω να μη μου λείψει τίποτα, αλλά ταυτόχρονα παίρνω ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ (και ναι, το σεσουάρ είναι απαραίτητο!) π.χ., θα χρειαστώ ζακέτα? θα πάρω μία. το μόνο που δε λυπάμαι είναι τα εσώρουχα. Άπειρα εσώρουχα λέμε.
    Στο ιντερνετ έχω βρει και λίστες (pack lists) που σου έχουν έτοιμα τα πάντα, εκτυπώνεις καμμιά δεκαριά και τσεκάρεις.
    Τέλος, θα συμφωνήσω και με την τεχνική του «ρολού». Όντως τα ρούχα πιάνουν πολύ λιγότερο χώρο έτσι.

    1. Τι ωραία tips, με έχεις εντυπωσιάσει!Το κάνω και εγώ αυτό με το ταξίδι,καθώς και αυτό με τα εσώρουχα. Μάλιστα,επειδή το έχω συζητήσει και με άλλες γυναίκες το τελευταίο, καταλήξαμε ότι παίρνουμε τουλάχιστον (μέρες ταξιδιουx2)+3 για να είμαστε σίγουρες.

  3. Poli kales simvoules…Tin texniki tou rolou den tin exw dokimasei…otan petaxa tin idea sti mama mou me stravokoitaxe, giati leei tha tsalakwthoun. hehe Auto me ta deigmatakia to kanw kai egw, eidika se afroloutra, giati gia ta mallia pairnw set taxidiou kai gemizw me ta dika mou…Kai ennoeitai oti kanw listes…Exipni i diki sou idea, ana katigories.

    1. Σ’ευχαριστώωω! Να το δοκιμάσεις αυτό το με το ρολό, και εγώ ενώ ήμουν σκεπτική ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα 🙂

Σχολιάστε

