Reviews: Garnier addict

Υπάρχουν ελάχιστες εταιρείες που καταφέρνουν να ανανεώνονται συνεχώς σύμφωνα με αυτά που τους ζητάμε και παράλληλα να διατηρούν ένα αυθεντικό και αναγνωρίσιμο προφίλ. Η Garnier το πετυχαίνει κάθε φορά και επιτέλους πήγα να δω μια παρουσίαση της από κοντά για να μάθω το μυστικό.

Δεν υπάρχει τίποτα μαγικό. Υπάρχουν άνθρωποι νέοι και με όρεξη, που προσπαθούν συνεχώς να φέρουν καινοτόμα προϊόντα στις Ελληνίδες και φυσικά, στις γνωστές αγαπημένες μας τιμές. Εγώ θα σου μεταφέρω  τα νέα που μου κέντρισαν περισσότερο το ενδιαφέρον και εσύ άμα μπορείς, μην ενθουσιαστείς.

bbrollon

Για το πρόσωπο, μια νέα σειρά ενυδατικών κάνει την εμφάνιση της. Αγάπησα εκείνη για θαμπά και κουρασμένα δέρματα λόγω της δροσερής υφής τζελ. Α,  να αναφέρω ότι κοστίζουν μόλις 6,5ε! Άλλα προϊόντα που ανυπομονώ να δοκιμάσω είναι ο αφρός καθαρισμού της σειράς Pure Active και το νέο roll-on ματιών που βασίζεται στη φιλοσοφία 5 σε ένα της BB Cream και βγαίνει σε βολικό μίνι μέγεθος. Μην σε ξεγελάει όμως, τα 7 ml του θα κρατήσουν 3 μήνες, μου είπαν! Θα επιστρέψω σύντομα με review.

Για τα μαλλιά, στόχος της εταιρείας είναι να μας κάνει να «κολλήσουμε» ακόμα περισσότερο με το πυρόξανθο και γι’ αυτό προτείνει τρεις νέες αποχρώσεις βαφών, όλες στην πιο οικονομική τιμής της αγοράς. Για την φροντίδα τους, θα λατρέψεις το Miraculous Oil, ένα ανάλαφρο λάδι περιποίησης, ήδη το έχω χρησιμοποιήσει δύο φορές και δηλώνω εθισμένη. Όσο για το styling, τα Fructis Style αλλάζουν εμφάνιση και υπόσχονται χτενίσματα που κρατάνε όλη μέρα.

miraculous

Για το σώμα, ένα νέο  λάδι σώματος σε σπρέυ με υπέροχο άρωμα εντυπωσίασε τις περισσότερες ενώ η βερμούδα αδυνατίσματος Bodytonic κυκλοφορεί πλέον σε μπεζ χρώμα για να τη φοράμε μέσα από τα καλοκαιρινά μας ρούχα χωρίς πρόβλημα. Πέρυσι,  έγινε sold out από ότι έμαθα και δεν σου κρύβω ότι σκέφτομαι πολύ σοβαρά να την αποκτήσω φέτος!

Τέλος, το ξέρω ότι είναι ακόμα νωρίς και έξω βρέχει, όμως ας μιλήσουμε λίγο για καλοκαιρινή περιποίηση. Έρχεται κάτι που ήθελα πολύ να λανσάρουν, μια νέα αντηλιακή προσώπου BB Cream sun με υψηλό SPF (διαβάζουν τη σκέψη, δεν εξηγείται)και πολύ χαίρομαι που θα έχω μια ελαφριά κάλυψη στην παραλία, τη χρειάζομαι. Α, ας πω μερικά πράγματα και για το αγαπημένο after sun. Ενώ γενικά δεν πολυσυμπαθώ τα προϊόντα για μετά τον ήλιο, τα θεωρώ λίγο υπερτιμημένα, το συγκεκριμένο έχει ένα τέλειο άρωμα πεπόνι (που διαρκεί αρκετές ώρες)και θα το αγοράσω σίγουρα.

Αλήθεια τώρα, γίνεται να μην ενθουσιαστείς;

8 thoughts on “Reviews: Garnier addict

  1. Με δελεαζει η ενυδατικη και η αντηλιακη bb cream. Αλλα δεν ξερω, εκτος απο την bb, δεν εχω την και καλυτερη σχεση με την garnier.
    Βεβαια παραδεχομαι το marketing τους. 😀

    1. Οντως ευφυες μάρκετινγκ κι απο ότι κατάλαβα όταν γνώρισα την ομάδα ειναι ότι ειναι ανοιχτοί κ στην κριτική κ σε ιδέες, πολυ σημαντικό.
      Για τα προϊόντα τωρα, θεωρώ ότι για τις τιμές τους ειναι πολυ καλα. Πχ χρησιμοποιώ χρονια το ντεμακιγιαζ τους και πολυ συχνά την κρέμα σώματος, αυτή που λέει κάτι σε 7 μέρες. Απο τα καινουρια ειμαι φανατική της bb, κάποιων σαμπουαν κ του λαδιού μαλλιών. Το roll on ειναι αρκετά καλο, σε λίγες μέρες θα εχω πιο ολοκληρωμένη άποψη!

  2. Έχω μείνει και εγω πολυ ευχαριστημένη με την Garnier!Σχεδόν όλα τα προιοντα για το πρόσωπο που έχω είναι garnier.Με τα fructis όμως δεν τρελάθηκα αλλά έχω σγουρά μαλλιά και είναι δύσκολα!
    Το roll-οn θέλω να το αγοράσω πάντως και το αντηλιακό bb cream!!

  3. Ελευθερία θέλω να αγοράσω την benefit it’s potent κρέμα ματιών που έχεις κι εσύ..πήγα σήμερα στα sephora της Θεσσαλονίκης και μου είπαν ότι δεν έχουν κρέμες αλλά μόνο προϊόντα μακιγιάζ benefit. Εσύ από πού ακριβώς την αγοράζεις? Υπάρχει και στο asos αλλά δεν στέλνει Ελλάδα για κάποιο λόγο..Ευχαριστώ!

    1. Πράγματι σε κάποια sephora δεν την έχει,εγώ την αγόρασα από εκείνο του the mall..αν υπάρχουν άλλα καταστήματα τους εκεί μπορείς να πάρεις τηλέφωνο να δεις, λογικά σε κάποιο θα φέρνουν τα προϊόντα περιποίησης!

Σχολιάστε

