My DIY: Valentine’s edition

Πλησιάζει η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε ζαλίσω όπως με τα Χριστούγεννα, έχω ανάμεικτα συναισθήματα για τη μέρα. Από τη μία, σιχαίνομαι το υποχρεωτικό του πράγματος, δηλαδή αν θέλεις να καταστρέψω μια συνταγή, πες μου να τη φτιάξω σε μια επέτειο ας πούμε, για κάποιο λόγο αγχώνομαι και τα κάνω θάλασσα.

Από την άλλη όμως, η εμπορευματοποίηση δε με ενοχλεί πια, όπως φαντάζομαι τους περισσότερους, ίσως γιατί καταλαβαίνω ότι όλες οι γιορτές αντίστοιχο κίνητρο έχουν. Ούτε η υπερπροβολή της αγάπης και οποιουδήποτε καρδουλοκόνσεπτ, ίσα ίσα, είναι ευκαιρία για do-it-yourself πρότζεκτ. Αυτά που θα σου δείξω σήμερα τα μάζευα κάποιους μήνες και φυσικά δεν προορίζονται μόνο για τις 14 Φλεβάρη, πάντα εκτιμώ μια καρδιά στο τοστ μου, για παράδειγμα!

Heart nails

hearts1

Καρδιές στα νύχια; Ναι! Μάλιστα θα τις κάνω με hansaplast γιατί το είδα σε αυτό το βίντεο και φαίνεται πανεύκολο και σίγουρα οικονομικό.

Heart bacon

ηεαρτσ2

Δεν έχω συναντήσει ακόμα άνδρα που να μην του αρέσει το μπέικον οπότε η συγκεκριμένη ιδέα προορίζεται για εκείνον και αποκλείεται να μην πετύχει. Μπορείς να το συνοδέψεις με τηγανιτό αυγό σε σχήμα καρδιάς, εγώ έχω το εξάρτημα που χρειάζεται και το χρησιμοποιώ με κάθε ευκαιρία!

Heart cupcakes

ηεαρτσ3

Ε,τι, γιορτή χωρίς γλυκό; Περιμένω καιρό να πραγματοποιήσω την παραπάνω  ιδέα! Θα φτιάξω την αλάνθαστη συνταγή για oreo cupcakes και θα βάλω το frosting μέσα. Αυτά της φωτογραφίας τα βρήκα εδώ.

Υπάρχουν πολλές υπέροχες προτάσεις στο διαδίκτυο. Όρεξη να έχεις και χρόνο να χαζεύεις στο pinterest!Έχω και ξεχωριστό board με τον ευφάνταστο τίτλο ¨hearts¨.

Υ.Γ.: Αύριο έρχεται διαγωνισμός για σχετικό, αγαπησιάρικο δωράκι, πολύ του γούστου μου καθώς φορώντας το θα γιορτάζεις διακριτικά τη μέρα.

7 thoughts on “My DIY: Valentine’s edition

  1. Ωωω! Τι ωραίες ιδέες! Οι ερωτευμένες φίλες μου θα χαρούν πολύ! Όπως, καταλαβαίνεις… θα δοκιμάσω να φτιάξω τα cupcakes σου! Έχεις να μας δώσεις κάποια επιπλέον του νόστιμου προηγούμενου post σου, αφού έχεις γίνει ειδικός σ’ αυτή τη συνταγή?
    Κ για τα πρακτικά, μου επιτρέπεις να κάνω reblog το σημερινό σου post?! Δε νιώθω τόσο »ροζ» όσο επιτάσσουν οι ημέρες για να φτιάξω κάτι για τη σελίδα μου, μα διαβάζοντάς το θα μ’ άρεσε να το φιλοξενούσα στο χώρο μου! Πιστεύω, σε όλους -όπως και σ’ εμένα, άλλωστε- ανεξαρτήτως ρομαντικής διάθεσης και κατάστασης θα φτιάξει τη μέρα μ’ ένα χαμόγελο!
    Υ. Γ. Η εισαγωγή σου είναι υπέροχη! Ακόμη γελάω!
    xxx
    Summer

    1. Ναι φυσικά και μπορείς να κανεις reblog, θα ήταν χαρα και τιμή μου!
      Προτείνω να ξεκινήσεις με τα Oreo γιατι ειναι πανευκολα και μόλις τα πετύχεις θα σου δώσω για red velvet🙂

  2. Reblogged this on S For Summer and commented:
    Αφιερωμένο σε όόόλες τις αγαπημένες φίλες που είναι -φέτος τόσο πολλές- ερωτευμένες!!! Δείτε παιχνιδιάρικες προτάσεις από την Little Stylist για εκείνη τη μέρα και όχι μόνο! Επειδή από εμένα δε θα δείτε σχετική ανάρτηση (χεχε..) είπα να φιλοξενήσω αυτό γιατί είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσει! Βέβαια, στο blog της έχει αμέτρητα μυστικά, μη μείνετε μόνο σε αυτό! ΧΧΧ Και καλή σας διασκέδαση! Summer

Σχολιάστε

