Favorites:January

Ποια ήταν τα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποίησα περισσότερο τον προηγούμενο μήνα;

jf5

Benefit eye cream It’s potent!

Κάθε νύχτα, πριν κοιμηθώ, άπλωνα ανελλιπώς την κρέμα ματιών μου (good girl mode on). Μετά από ένα μήνα, βλέπω διαφορά καθώς έχει ¨ξεθωριάσει¨ τους μαύρους κύκλους και το βλέμμα μου φαίνεται πιο ξεκούραστο. Ή είναι αυθυποβολή, δεν είμαι σίγουρη.

jf4

MAC Russian Red lipstick&Brick lip pencil,YSL waterproof eye pencil

Συννεφιά; Κόκκινο κραγιόν. Δεν ξέρω τι συμβαίνει, αλλά μόλις βλέπω μουντό καιρό πιάνω μολύβι χειλιών και κραγιόν και αμέσως φτιάχνει η διάθεση μου. Φαντάζεσαι, λοιπόν, πόσο συχνά φόρεσα το Russian Red τον Γενάρη. Εναλλακτικά, φοράω αυτό το μαύρο μολύβι ως eyeliner γιατί δε φεύγει με τίποτα και δίνει ένα glossy εφέ (δες το και στο NYE ποστ).

jf7

Garnier Fructis Grapefruit Tonic shampoo

Μου έστειλαν όλη τη σειρά  Garnier Fructis σαμπουάν (πρέπει να με διαβάζουν και να κατάλαβαν ότι λατρεύω τη μυρωδιά τους). Τον προηγούμενο μήνα, τα μαλλιά μου ήταν συνεχώς θαμπά και απαίσια  (το κρύο; το κούρεμα που ήθελαν και τελικά δεν απέφυγα προχθές;) μέχρι που άρχισα να χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο σαμπουάν. Τα κάνει λαμπερά και πολύ ανάλαφρα αλλά δεν θα επεκταθώ,  θα ακολουθήσει κάποια στιγμή κριτική για όλα!

Αυτά, περιμένω να διαβάσω και τα δικά σου αγαπημένα!

10 thoughts on “Favorites:January

  1. Λατρεύοντας την ενυδατωμένη και «μυρωδάτη» επιδερμίδα, έχω δεκάδες κρέμες με διάφορα αρώματα -τα συνδυάζω ανάλογα με το αφρόλουτρο της ημέρας…- που η κάθεμία είναι η αγαπημένη μου… Γαρδένια, ελληνικής παραγωγής κρέμα, Λεμόνι, φερμένη από το Λονδίνο, Λεμόνι ΙΙ, από την Αθήνα, Μάγκο καλοκαιρινό και η αγαπημένη μου νεώτερη αγορά, μια -πάλι ελληνική- Βανίλια Κανέλα….. Είναι όνειρο, ειδικά για το χειμώνα! Εννοείται ότι έχω πάντα μαζί μου για να ενυδατώνω τα χέρια που εκτίθενται στον ξηρό αέρα όποτε δε φοράω γάντια…
    Επιλέγοντας, όπως και εσύ, χρώμα ενάντια στο μουντό ουρανό, προτιμώ αποχρώσεις του φούξια -και για- το χειμώνα. Για να δίνει τόνο παιχνιδιάρικο και ελαφρώς πάνκ, κατά τα άλλα ρομαντικό στο χαμόγελο και τη μέρα μου!
    Τέλος μάσκαρα, μάσκαρα, μάσκαρα! Για βλεφαρίδες γοητευτικές και βλέμμα ‘υπεργραμμισμένο’..
    ΧΧΧ S

      1. MAC για κραγιόν, και Κορρέ για μάσκαρα και άλλα διάφορα περιβαλλοντικά φιλικά καλλυντικά. Γενικά είμαι υπέρ του να στηρίζω ελληνικές πρωτοβουλίες! Συμφωνείς?

      2. Ναι ναι φυσικά,δεν σου κρύβω βέβαια ότι προς το παρόν όσον αφορά τα καλλυντικά εμπιστεύομαι τα big names αλλα σιγά σιγά θα τολμήσω να αλλάξω κάποια με μερικά ελληνικής προέλευσης!

      3. Εννοείται πως κι εγώ εμπιστεύομαι μεγάλους οίκους, μα σταδιακά -κ εγώ- έβαλα στην καθημερινότητά μου και τις ελληνικές προσπάθειες και -εμένα- μου ταίριαξαν! Από περιποίηση μέχρι make up!

      4. Κ εγώ έχω πολλά κομμάτια μεγάλων οίκων, μα η φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση των δικών μας εταιριών με έκανε να τις δοκιμάσω, τόσο για φροντίδα και περιποίηση όσο και για Make up, και σταδιακά να τις ενσωματώσω στο.. πρόγραμμά μου!

  2. Καλημερααα! τι εννοεις σου εστειλαν ολη τη σειρα?? 😛 Εγω λοιποιν, αυτο τον μηνα λαααατρεψα το αμυγδαλελαιο! καταλληλο για ενυδατωση, ντεμακιγιαζ, και σπιτικες μασκιες μαλλιων και προσωπου! 😀

Σχολιάστε

