Travel: Getting away

Αγαπάς τα ταξίδια; Εγώ πολύ. Τα απολαμβάνω ιδιαίτερα σε μη τουριστικές περιόδους, καθώς έχω την ευκαιρία να γνωρίσω την περιοχή με την ησυχία μου. Χθες, γύρισα από μια διήμερη απόδραση στο Γαλαξίδι που πολύ ευχαριστήθηκα. Ετοίμασα και ένα μικρό ποστ που ελπίζω να μη σε κάνει να βαρεθείς, εμένα σίγουρα θα με βοηθήσει στο μέλλον να ανακαλέσω χαρούμενες στιγμές!

gal1

My tired but happier than ever face

Μείναμε στο παραδοσιακό ξενοδοχείο Koukonas, όμως δεν σου το προτείνω. Αν και το διάλεξα λόγω καλής σχέσης τιμής-βαθμολογίας στο booking, δεν έμεινα ευχαριστημένη. Συμβουλή μου, δώσε ένα δεκάευρο παραπάνω, ειδικά αν είναι να μείνεις πάνω από μία βραδιά.

gal3

Hotel’s lobby

Στα καλά τώρα! Για φαγητό σε ταβερνάκι, οπωσδήποτε στον Μπέμπελη. Δε βρίσκεται πάνω στην παραλία και μπορεί να μη σου γεμίσει το μάτι απ’έξω, αλλά μπες. Θα δεις ότι είναι γεμάτο κι όχι τυχαία, είναι ένα πανέμορφο γραφικό κουτούκι με ευγενέστατο προσωπικό. Πιες το τοπικό κρασί, άκου μουσική που ταιριάζει στο μέρος (πολύς Ζαμπέτας) και αν σου αρέσουν οι γλυκιές γεύσεις, φάε το θεϊκό χοιρινό με δαμάσκηνο. Μην ανησυχείς, τα πιάτα είναι απλά, χωρίς γκουρμεδιές και σε προσιτές τιμές (15ε/άτομο με κρασί).

gal2

Mpempelis’ sign

Το πρωί, ήπιαμε καφέ στο Μέλυδρον. Όμορφο κλασικό καφέ μπροστά στην θάλασσα.Το βράδυ, ειδικά αν εκτιμάς το παλιό ροκ, να πας να πιεις τη μπύρα σου στην Αιολίδα. Ζεστή ατμόσφαιρα, γρήγορη εξυπηρέτηση και τέλος πάντων, αν σου έχει λείψει να βγαίνεις έξω και να ακους τέλεια μουσική, αξίζει. Έχει και lives κατά καιρούς. Επειδή δε σου έχω φωτογραφία, δες λίγο μια κλασική από λιμάνι.

gal4

Pretty much your standard touristy photo of Galaxidi’s bay

Οι ντόπιοι είναι συμπαθέστατοι. Φωνακλάδες και όλοι τους τόσο μα τόσο πρόθυμοι να σε βοηθήσουν. Μόλις μας έβλεπαν να ψάχνουμε τον δρόμο σα χαμένοι, εμφανίζονταν από το πουθενά για να μας λύσουν τις απορίες. Βέβαια, περάσαμε την περισσότερη ώρα παρέα με τις πάπιες, έχουν και πλωτό σπίτι. Και φυσικά, με κάθε αδέσποτο της περιοχής (έχει πολλά). Φιλόζωοι, τι να πεις.

pet3 

Νομίζω ότι δεν χρειάζονται και πολλά για να περάσεις υπέροχα στο Γαλαξίδι (και βασικά παντού). Άνετα παπούτσια για να το περπατήσεις και να ανακαλύψεις τα χρωματιστά σπίτια του, πολλά layers γιατί ο καιρός αυτήν την εποχή περνάει δύσκολες στιγμές και εχμ, γυαλιά ηλίου για να κρύψουν το κουρασμένο πρόσωπο σου. Ή και όχι, μπορείς απλά να κοιμηθείς αλλά κάτι τέτοιο απέχει πολύ από τον τρόπο που περνάω συνήθως τον χρόνο μου όταν ταξιδεύω. Θα κοιμηθούμε όταν γυρίσουμε/γεράσουμε.

gal6

Another standard «just walking,always posing as a true blogger» photo

Αυτά. Ε, είναι και άλλα πολλά όμως δεν θέλω να σε κουράσω. Έχεις πάει στο Γαλαξίδι; Πως σου φάνηκε; Αν όχι, ποιος είναι ο αγαπημένος σου προορισμός ανεξαρτήτως εποχής;

12 thoughts on “Travel: Getting away

  1. Αγαπημένο το Γαλαξίδι!Έχω φάει στο μαγαζί που ανέφερες και όντως το φαγητό ήτα πολύ καλό!Και το «Μπάρκο της Μαρίτσας» είχα επισκεφτεί παλαιότερα και ομολογώ ότι αν και είχε πολύ καλό φαγητό μου είχε φανεί αρκετά ακριβό.Αll time classic αγαπημένος προορισμός μου (και όνειρο απόκτησης ενός σπιτιού κάποια μέρα εκεί) είναι το Ναύπλιο!Ειδικά την άνοιξη αλλά και όλες τις εποχές το λατρεύω!

    1. Το Ναύπλιο είναι υπέροχο! Θάλασσα, αξιοθέατα, γραφικά σοκάκια, αρχοντική πόλη! Έχω πάει τρεις φορές πριν πολλά πολλά χρόνια και μάλλον πρέπει -όχι να αγοράσω σπίτι, όπως εσύ, Σίλια!- να το επισκεπτώ ξανά!

  2. Δεν έχω πάει στο Γαλαξίδι.. Η φωτό σου μου θύμισε κάτι από Notting Hill που απλά το λατρεύω! Ωστόσο, αν πήγαινα στο Γαλαξίδι, θα ΄θελα να είναι η εποχή που ανάβουν αυτά τα φαναράκια-αερόστατα και τα ελευθερώνουν να συναντήσουν τα αδέλφια τους, τα άστρα βρε, πετώντας στο σκοτάδι! Δεν ξέρω τις πολιτιστικές και λαογραφικές ρίζες του εθίμου, ή αν γίνεται με μόνο σκοπό τον τουρισμό, μα θα μ’ ενδιέφερε να το δω! Είχα δει κάτι αντίστοιχο στην Αγία Πετρούπολη, ήταν απίθανο να μετράς φωτεινά ιπτάμενα »μπαλόνια» και έκανα σαν παιδί όποτε έβλεπα ένα! Ξεκινούσαν την πορεία τους έξω από το Ερμιτάζ… Ήταν απλώς συγκλονιστικό! Όσο για αγαπημένο προορισμό, πολύ δύσκολη ερώτηση.. Θα έλεγα ανάλογα την παρέα, την περίοδο και το budget και φυσικά τις εκάστοτε ανάγκες της ταξιδιάρας ψυχής!
    Υ.Γ. Μ’ αρέσει το χτένισμά σου! Απλό, κλασικό, παραδοσιακό και πάντα εγγυημένο να πετύχει!

    1. Σ’ευχαριστώ πολύ!Το χτένισμα ήταν απαραίτητο γιατί τα μαλλιά μου κουράζονται κι αυτά στα ταξίδια 🙂
      Τι όμορφα που περιγράφεις το έθιμο,θα ήθελα κι εγώ πολύ να το δω!

      1. #Στο Γαλαξίδι ή στην Αγία Πετρούπολη?!
        #Τα μαλλιά σου είναι τέλεια, και ακόμη περισσότερο μου αρέσει που δηλώνεις ότι δεν τα ταλαιπωρείς! Είναι καλό παράδειγμα προς μίμηση! Μόνο το καλοκαίρι το πετυχαίνω, ξέρεις, το χτένισμα της θάλασσας, που διαρκεί όλη τη μέρα και τη νύχτα!

      2. Θα πρότεινα να ξεκινήσεις από Αγία Πετρούπολη που είναι μακρυά -και κάτι παραπάνω από υπέροχη… Θα ανεβάσω κάποια στιγμή φωτογραφίες και πληροφορίες… ΤΟ υπέροχο Γαλαξίδι είναι κοντά και νομίζω μπορεί να περιμένει αφού πρόσφατο το επισκέφθηκες και μπορείς να το επαναλάβεις οποτεδήποτε, με ένα αμάξι ή ΚΤΕΛ και καλή παρέα! Μόνο μην ξεχάσεις την κάμερα!! xxx S

  3. eimai apo mia perioxi ekei konta k to post su mu arese poly – eidika to oti eida pws fainontai kapoia ap auta ta magazia se kapoion pou dn einai ntopios! i taverna tou mpempeli einai foveri – standard proorismos goniwn ( pou oso na peis xeroun parapanw 🙂
    to melydro m aresei k emena!k exei kapoia poly wraia magazia rok stin amfissa pou einai ekei konta!

    agapimenos touristikos proorismos gia emena einai i xanthi!

    1. Α,κι εγώ μένα σε παραθαλλάσια/τουριστική περιοχή κι απολαμβάνω πάντα τα σχόλια των επισκεπτών.Πάντως εγώ στο Γαλαξίδι κυκλοφορούσα με τη φωτογραφική στο λαιμό,πιο τουρίστας πεθαίνω 😛
      Στην Ξάνθη δεν έχω πάει, από τα σχόλια καταλαβαίνω ότι την προτιμάνε οι Βορειοελλαδίτες και είναι κρίμα που μου πέφτει κάπως μακριά..Όσο για την Άμφισσα,επειδή πήγα με ΚΤΕΛ, έγινε ένα λάθος και καθίσαμε κανένα μισάωρο εκεί. Είναι όντως κοντά αλλά δε με τράβηξε,ε εντάξει λογικό δεν είναι «τουριστική».

  4. Poli wraio post!M’aresei na anakaliptw kainourgia meri gia taxidi, kai na vlepw omorfes fwtografies!
    Tha simfwnisw me ti Silia, agapimenos mou proorismos einai to Nauplio..Kai an kai menw sti Thessaloniki, to xw episkeftei 2 fores ta teleutaia 4 xronia…Meta, Trikala, Volos, Kavala, Xanthi…Exoume toso wraies poleis kai xwria stin Ellada..Orexi kai lefta na exeis na episkeftesai! 😉

    1. Σ’ευχαριστώ πολύ!Από τις περιοχές που αναφέρεις,έχω πάει μόνο στον Βόλο,όμορφα ήταν!Έχουμε όντως πανέμορφα μέρη, να συμπληρώσω ότι χρειάζεται και χρόνος!Φέτος, αν και δεν δουλεύω και δεν έχω τόσα χρήματα, έχω τον χρόνο και προγραμματίζω κάποια ταξιδάκια επιτέλους. 🙂

Σχολιάστε

