My Recipes:Healthy tips

Όταν ανέβασα ποστ με υγιεινές συνταγές, δεν περίμενα να σου αρέσει. Βλέπεις, τα γλυκά είναι πάντα πιο δημοφιλή και τέλος πάντων, δεν είμαι και το καταλληλότερο άτομο να σου δώσω συμβουλές διατροφής. Τελικά όμως, αφού δέχθηκα πολλές ερωτήσεις «πως να κάνω τις σαλάτες μου διαφορετικές;από που να κόψω θερμίδες;πως χάνω κιλά χωρίς να πεινάω»,αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σου τι κάνω όταν αρχίζουν να στενεύουν τα παντελόνια.

  • Τρώω κυρίως σπιτικό φαγητό. Μία φορά την εβδομάδα θα πάω στο κινέζικο ή θα φάω το σουβλάκι μου (ναι, με πίτα και πατάτες)αλλά..
  • Δε θα φάω αργά το βράδυ. Πίστεψε με, στην εφηβεία μου ήμουν 20+ βαρύτερη, δε μπορώ να ακούω βλακείες ότι αυτό το κόλπο δεν πιάνει. Είναι λογικό, δεν προλαβαίνεις να κάψεις θερμίδες αν φας λίγο πριν κοιμηθείς. Τώρα τι θα φάω μες στην ημέρα;
  • Γίνομαι δημιουργική με τις σαλάτες μου. Ναι, αγαπάω τα λαχανικά αλλά πόσες φορές να φας την ίδια σαλάτα; Χρησιμοποιώ ξηρούς καρπούς, φρούτα και σάλτσες με βάση το γιαούρτι. Η αγαπημένη μου είναι λάχανο-καρότο-γιαούρτι/μουστάρδα-ανανάς ή πορτοκάλι. Αλλά υπάρχουν άπειρες συνταγές στο διαδίκτυο, για όλα τα γούστα.

 

Για πρωτότυπες σαλάτες κλικ εδώ και εδώ. Όλες τις σαλάτες που μπορείς να φανταστείς θα τις βρεις εδώ.

  • Κόβω τα γλυκά.Χα, αυτό είναι με διαφορά το πιο δύσκολο για μένα.  Η αλήθεια είναι ότι αν δεν υπήρχε αυτός ο περιορισμός, δε θα καταλάβαινα ότι κάνω δίαιτα, ευτυχώς ενδίδω σε 1-2 κομματάκια μαύρη σοκολάτα γύρω στο απόγευμα. Βέβαια, δεν αρκεί να το ράψεις, χρειάζεται και να κινείσαι γι’αυτό..
  • Έχω βρει τη μοναδική άσκηση που μου αρέσει.Είμαι ο λιγότερο αθλητικός άνθρωπος που ξέρω αλλά ο τρόπος ζωής μου με αναγκάζει να περπατάω καθημερινά. Μετά από ένα χρόνο μπορώ να σου πω ότι βλέπω μεγάλη αλλαγή στο σώμα μου. Και ναι, αυτό που λένε ότι μετά από την άθληση νιώθεις χαρούμενος, ισχύει.

Αυτά βασικά.  Α,πίνω και πολύ νερό γενικά γιατί έχω παρατηρήσει ότι μόνο έτσι δεν έχω πρόβλημα ακμής. Ότι βοηθάει στην δίαιτα το ξέρεις, είναι το κλασικό μότο όλων των διαιτολόγων.

Θα ήθελα πολύ να μάθω τι κάνεις για να διατηρείσαι fit! Σε κάθε περίπτωση να θυμάσαι ότι το ιδανικό βάρος σου το ξέρεις μόνο εσύ. Ναι, τα πρότυπα είναι αυτά που είναι, αλλά κάποια στιγμή αποδέχεσαι ότι δουλεύεις με ό,τι έχεις. Και το αγαπάς, ε; Όλες έχουμε ανασφάλειες αλλά μην τις αφήνεις να καθορίζουν τα σχέδια σου. Παλιότερα έλεγα «αν αδυνατίσω θα..». Και αδυνάτισα. Και σίγουρα κάποια στιγμή θα ξαναπαχύνω κλπ αλλά τώρα ξέρω ότι αδύνατη ή όχι, το μοναδικό εμπόδιο για να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου είναι το μυαλό, όχι το σώμα μου.

2 thoughts on “My Recipes:Healthy tips

  1. Teleio to post sou kai poli kala ta tip sou! Panta psaxnw tropous gia na xasw kila, giati agapw para poli to fai kai mou einai poli diskolo…To na kopsw ta glika einai sxetika eukolo mias kai den trww polla…ta almira einai pou me paxainoun, kai oi posotites…
    I salata tis fwtografias mou anoixe tin orexi…kai epsaxa ola ta site pou dineis…Egw trww arketa arga to vradi (9-10) alla frontizw na min einai ligotero apo 2-3 wres prin pesw gia ipno…episis ennoeitai oti se kathe diaita, kovw ta tiganita, trww pio polles salates kai frouta, mikrainw tis posotites (xwris na peinasw), kai prospathw na vrw pio igieina kai diaititika geumata, xwris na xanoun ti nostimia tous…Auta! Sigoura to nero voithaei kai einai kai kalo gia tin igeia mas…

    1. Dear M, η Little Stylist έχει απόλυτο δίκιο!
      Τα αλμυρά, όπως αναφέρεις, πιθανόν να σε παχαίνουν γιατί λόγω αλατιού κάνουν φοβερή κατακράτηση υγρών και σε φουσκώνουν -όπως και το λατρεμένο καρότο-λάχανο, άρα να τα αποφύγεις πριν από κάποια σημαντική για σένα και την επίπεδη κοιλιά σου μέρα, ή προτού ζυγιστείς.
      Σε σχέση τώρα με τις σαλάτες και τα φρούτα, πότε θα το καταλάβουμε ότι αυτά είναι καλύτερα από κρέμες, βιταμίνες σε οποιαδήποτε κατεργασμένη μορφή και κάθε τι ευεργετικό? Είναι θησαυρός! Αφήστε με, όμως να υπογραμμίσω, το νέκταρ για το σώμα, δέρμα και νου, όπως είπες κ εσύ, το νερό!
      Πριν σας χαιρετίσω, εσάς τις fashion icons, να θυμήσουμε ότι τα υπέροχα ρούχα πρέπει να πλαισιώνουν υπέροχα σώματα, υγιή και ισορροπημένα! Κ ακόμη πιο όμορφα χαμογελαστά πρόσωπα! xxx Summer

Σχολιάστε

