My Home:Details

Τελευταία περνάω πολύ χρόνο σπίτι. Όπως οι περισσότεροι νομίζω αυτό το διάστημα, είμαι συνέχεια λίγο κρυωμένη/άρρωστη, με αποτέλεσμα να έχω γίνει σπιτόγατα. Αποφάσισα, λοιπόν, να σου δείξω μερικά αγαπημένα πράγματα που βρίσκονται εδώ γύρω.

Καταρχάς,μαζί με τη νέα φωτογραφική, απέκτησα νέο ενδιαφέρον για την τέχνη της φωτογραφίας, τέλεια ευκαιρία για ακόμα περισσότερα βιβλία δηλαδή. Το συγκεκριμένο είναι δώρο από την αδερφή μου, το αγόρασε από τον Ευριπίδη γύρευε πόσο, εσύ θα το πάρεις από το άμαζον γιατί ξέρεις.

h1

Φυσικά, δεν ξεχνάω τα παλιά χόμπυ, είμαι τόσο εθισμένη στην παρασκευή cupcakes που νομίζω ότι οι φίλες μου απογοητεύονται αν κάποια φορά δεν τις υποδεχτώ με αυτά. Ή έστω δεν τους προτείνω καινούριο γλυκούλι μαγαζάκι με νέες γεύσεις. Μια από τις φίλες μου, λοιπόν, μου χάρισε το καλογραμμένο βιβλίο της φωτογραφίας, το προτείνω γιατί εκτός από τις κλασικές, έχει και μερικές περίεργες συνταγές που εντυπωσιάζουν και τους γνώστες του είδους (όπως με πιπεριές και μους γιαουρτιού).

h2

Οπότε τώρα ξέρεις, αν έρθεις σπίτι μου μάλλον θα μυρίζει  φρεσκοψημένα cupcakes, εκτός αν έρθεις απροειδοποίητα και  μυρίζει εμ, δε μπορώ να περιγράψω πως μυρίζουν τα παρακάτω IKEA κεριά, καθαριότητα και λευκά λουλούδια θα έλεγα. Είμαι εθισμένη, αγοράζω τουλάχιστον 5 κάθε φορά.

h3

Αλλάζουμε θέμα. Πριν μετακομίσω στο τελευταίο σπίτι, έψαχνα για το ιδανικό dispenser. Αυτά που μου άρεσαν ήταν πανάκριβα ενώ τα υπόλοιπα τόσο αδιάφορα. Δεν ήθελα να έχω αδιάφορο dispenser, μη με κρίνεις. Βρήκα τυχαία το ιδανικό στα Leroy Merlin, το λατρεύω, δεν έχει σημασία που κανείς δεν το προσέχει, το προσέχω εγώ.

h5

Εξίσου τυχαία βρήκα και αυτό το σταντ για ρούχα, σταντ έβρισκα μόνο online και πάντα δίσταζα να παραγγείλω. Όταν το πέτυχα στα jumbo σε πολύ καλή τιμή, ήταν μονόδρομος. Φυσικά, οι πανέμορφες Zara Home κρεμάστρες μου που περίμεναν πως και πως να αναδειχθούν, ενθουσιάστηκαν όσο εγώ.

h6

Κλείνω με τη grown-up γωνία του σαλονιού μου, που δεν έχει κανονικά ποτά. (Είχα ως φοιτήτρια, πάντα καταλήγαμε να πίνουμε κρασί ή μπύρα, στο τελευταίο έτος ήπιαμε επιτέλους τη βότκα που είχα αγοράσει στο πρώτο έτος. Σε σφηνάκια. Σιχαίνομαι τη βότκα από τότε.) Έχει όμως λικέρ και σιρόπια για ζεστά ροφήματα.

h4

Μπόνους: Δεν είναι πράγμα, είναι πλάσμα αλλά δε θα μπορούσε να λείπει από το σημερινό ποστ. Αυτή η φάτσα διακοσμεί το σπίτι όσο τίποτα άλλο, όχι δεν είμαι χαζοσκυλομαμά, όχι.

h7

3 thoughts on “My Home:Details

  1. To idio vivlio exw kai egwwwwww!!!
    Kala e! ta kerakia einai teleia!
    teleia ta stand k dispenser (thimizoun treis files to kalokairi pou koitazoun to pelagos!)!
    episis poly mou aresei pou stin grown up gwnia tou spitiou sou anti gia ta klassika oinopneumatwdi esi vazeis liker kai siropia gia ta rofimata!!
    To skyli sou to exw ektheiasei hdh se proigoumeno sxolio!
    dn to ksanakanw gt paizei na me peis grafiki 😛

    1. Με τα καπκεικς;Έχεις δοκιμάσει καμία συνταγή;
      Χαχα περίμενες κάτι πιο «μεγαλίστικο» από μένα; :p
      Και ποτέ δε θα βαρεθώ να ακούω κοπλιμέντα για τον σκύλο μου,είπαμε χαζοσκυλομαμά!
      xxx

  2. Oxi me ta cupacakes!! (mia fora dokimasa na ftiaksw kai itan katastrofi… apogoiteutika kai to riksa sta glyka tou koutaliou! proteinw na kanoume trade!!aaxax)
    to vivlio me tis polaroid photos!!!
    Poso mou aresei pou dn eisai «,megalistiki!»
    A!! eida kai to video pou anevases sto youtube!!!!
    super super cuteeeee!

Σχολιάστε

