Events:Saying goodbye to 2012

Τελευταίο ποστ του 2012, δηλαδή ώρα για ανασκόπηση.

Το 2012 ήταν μια χρονιά αλλαγών για μένα. Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια, αυτό ισχύει για όλα τα έτη καθώς γενικά αγαπάω τις αλλαγές. Σε πάνε μπροστά. Δεν θα άφηνα τον φόβο για το καινούριο να με σταματήσει, θεωρώ τη στασιμότητα συνώνυμο της μιζέριας.

Τέλος πάντων, οπότε αλλαγές. Σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Και θα ήταν ψέμα να σου πω ότι τις επέλεξα όλες ή ότι κάποιες ήταν ευχάριστες. Όμως, σε τελική ανάλυση, αυτήν την τελευταία μέρα του χρόνου σκέφτομαι ότι γέλασα περισσότερο από ότι έκλαψα, ότι είμαι υγιής και ότι η αγάπη είναι μια λέξη πολύχρωμη.

Αυτά τα τελείως cheesy από μένα, για το 2013 θα ευχηθώ λιγότερη γκρίνια,μιζέρια και απαισιοδοξία. Για όλους μας. Και να βελτιώσουμε τη μοναδική σχέση που δε μπορούμε να αποφύγουμε, αυτή με τον εαυτό μας. Πάμε τώρα στο φασομπλογκικό του θέματος, όπως κάθε χρόνο θα κάνω μια στυλιστική ανασκόπηση, δε σου κρύβω ότι όλο τον Δεκέμβρη ανυπομονώ για αυτό το ποστ.

Από ότι φαίνεται φόρεσα πολύ καρό πουκάμισο

round1

 χρωματιστά παντελόνια

round2

μακριά φορέματα/φούστες

round3

καπέλα

round5

και φούστες γενικά!

round4

Πολύ χαίρομαι, μάλιστα τώρα που τα βλέπω όλα μαζί μου μπαίνουν ιδέες για σύνολα. Ξεχώρισα και μερικά αγαπημένα.

round6

Παρέλειψα αρκετά σύνολα, θα τα βρεις όμως τακτοποιημένα με τα λινκς τους κι όλα τους στο facebook album της σελίδας.

Αυτά για φέτος. Θα κλείσω αυτό το χορταστικό ποστ-σεντόνι με ευχές (τι πρώτοτυπο). Να έχεις μια υπέροχη παραμονή Πρωτοχρονιάς και ένα μοναδικό, τέλειο, πολύχρωμο, έντονο, ξεχωριστό, λαμπερό, αγαπησιάρικο, επιτυχημένο, ευτυχισμένο 2013. Τα λέμε του χρόνου 🙂

3 thoughts on “Events:Saying goodbye to 2012

  1. Eπεσα τυχαία πάνω στο μπλογκ σου και ενθουσιάστηκα… Να σου πω και το λόγο είναι αυθεντικό , δεν είναι δήθεν και μέσα από τις αναρτήσεις σου διαπίστωσα άπειρα κοινά… Καπκεικς και μπισκότα λατρεία να φτιάχνω και να προσφέρω από τότε που έμαθα τη Μάρθα Στιουαρτ. Λικέρ χειροποίητα κτλ τελικά είμαι βιντατζ-ρετρο λάβερ.. Μ’ ό,τι δεν ασχολείται η μαμά μου το κάνω εγώ χαχα…Οσον αφορά δε τις αλλαγές που έφερε το 2012 στη γκαρνταρόμπα σου ταυτίστηκαν και πάλι με τις δικές μου, ακριβώς όμως… Χάρηκα λοιπόν που βρήκα το μπλογκ σου… Θα τα λέμε… Εύη

    http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    1. Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ,αν ποτέ γίνω δήθεν να μου το πεις, θα ήταν το χειρότερο μου 🙂
      είναι τέλειο όταν βρίσκω διαδικτυακές «φίλες» με κοινά,πολύ χαίρομαι!Μπήκα κι εγώ στο μπλογκ σας,αλλά είστε πολλές και δεν ξέρω με ποια βρήκα κι άλλα κοινά,για παράδειγμα είδα ότι το τελευταίο ποστ είναι για το θέατρο,το οποίο έχω σπουδάσει οπότε ναι,του έχω μια ιδιαίτερη αγάπη!
      xxx

      1. Δικιά μου ανάρτηση ό,τι είδες με υπογραφή E.g. …Λατρεύω το θέατρο και τη λογοτεχνία φυσεί του επαγγέλματος.. Εμείς θέλαμε ένα πολυθεματικό μπλογκ, όπου θα υπάρχει πολυφωνία , είαι αρχή ακόμη κάπου θα το βρούμε το ύφος μας και τη θεματολογία μας χαχα… Φιλιά πολλά … Εύη

Σχολιάστε

