Tips: Birthday memories

Μπορεί να σου φανεί περίεργο, αλλά κάθε χρόνο όταν πλησιάζουν τα γενέθλια μου κοιτάζω φωτογραφίες προηγούμενων. Έτσι, θυμάμαι πως ήμουν κάθε χρόνο, ψυχολογικά και εμφανισιακά και ποιους είχα δίπλα μου.  Ναι, αν δεν είχα τις φωτογραφίες δε θα θυμόμουν ούτε τα μισά δυστυχώς.

gen19

Είχαν πολύ drama εκείνα τα γενέθλια, δε θα αποκαλύψω το γιατί αλλά κάποια στιγμή κατέληξα να κλαίω από τα νεύρα (so not me). Εδώ είμαστε ήσυχοι, δηλαδή πολύ ήσυχοι, πραγματικά είμαι απαίσια στο να διοργανώνω πάρτι. Δεν το ξαναεπιχείρησα από τότε.

gen20

Στα 17 μου η μαμά ξαναπαντρεύτηκε κι απέκτησα ετεροθαλή αδερφό. Ο οποίος μου κλέβει την δόξα γιατί έχει γεννηθεί ίδια μέρα και ίδια ώρα και αναγκάζομαι να μοιράζομαι την τούρτα ΜΟΥ. Εγώ έχω και τη γιορτή μου μετά από 2 μέρες, είναι άδικο σου λέω. Κατά τα άλλα, το βράδυ γιόρτασα τα γενέθλια στο guzel, εποχές που είχαμε λεφτά και τα σκορπούσαμε σε μαγαζιά με άθλια εξυπηρέτηση.

gen21

Έλα, μπορεί να έχεις βαρεθεί αλλά τα μαλλιά κρατάνε τα πράγματα ενδιαφέροντα, όχι; Ίδιος καναπές, τραπέζι, τούρτα, αδερφός,άλλο σπίτι,χα! Θυμάμαι ότι είχα ξενερώσει με αυτά τα γενέθλια, παραήταν οικογενειακά και ανυπομονούσα να φύγω για να τα γιορτάσω τρώγοντας κινέζικο με τον φίλο μου. Έχω συναρπαστική ζωή, τώρα καταλαβαίνεις γιατί δεν αναφέρομαι συχνά σε αυτή.

gen22 

Ψέματα, αυτά ήταν τα πιο οικογενειακά γενέθλια έβερ. Τα κάναμε στο σπίτι του φίλου μου και περιελάμβαναν και τις δύο οικογένειες (ένιωθα 40 χρονών,άσε)και μια κούκλα δώρο(ένιωθα παράλληλα 5,δε με πείραξε). Αν σου φαίνομαι πιο τσουπωτή, είναι γιατί είμαι. Βασικά τα μαύρα μου τα χάλια έχω, αλλά χρωστούσα τέσσερα μαθήματα και το μόνο που έκανα όλο τον χειμώνα είναι να τρώω και να διαβάζω. Το βράδυ δε θυμάμαι τι έκανα, μάλλον έφαγα κινέζικο (απορώ γιατί διαβάζεις ακόμα).

gen23

Πολύ άρρωστη. Μύτη Ρούντολφ, πυρετός και πονοκέφαλος, η μόνη φωτογραφία που φαίνομαι είναι αυτή η κακοφωτισμένη. Αν και χάλια, κατάφερα να βγάλω τους φίλους μου για έναν καφέ και φυσικά στολίστηκα έξτρα γιορτινά γιατί το είχα ανάγκη. Ήταν όμορφα, low-key, πολύ κοντά σε αυτό που ήθελα για εκείνη τη μέρα όμως ήμουν άρρωστη ντάμν ιτ.

Όπως καταλαβαίνεις, μετά από τόσα καταστροφικά γενέθλια δεν έχω υψηλές προσδοκίες για αύριο,για την Παρασκευή βασικά, θα τα συνδυάσω με τη γιορτή του Σαββάτου. Το ξέρω ότι το ανέφερα ήδη ότι τα έχω όλα μαζί γι’ αυτό ελπίζω να ήταν σαφές ότι από αύριο και μέχρι την Κυριακή δεχόμεθα δωράκια και ευχές. Ευχαριστώ.

Υ.Γ.: Σου έχω και σένα δωράκι, ελπίζω να πήρες μέρος στο  giveaway!

Υ.Γ.2: Εσύ πως τα γιορτάζεις; Τα θεωρείς big deal όπως εγώ ή δεν πολυασχολείσαι; Τα περνάς οικογενειακά, στο σπίτι ή βγαίνεις; Θέλω να τα μάθω όλα.

13 thoughts on “Tips: Birthday memories

  1. Den kserw alla ayto to post poly me sygkinise 🙂
    Prwton giati moirastikes ena kommati ths zwhs sou proswpiko kai me enan omorfo tropo… kai deuteron giati oso pernaei o kairos vlepw enan anthrwpo pou aksiologei ta pragmata gyrw tou me mia spania wrimothta.
    Mou aresei poly se sena pou eisai pr osgeiwmeni kai parallila diatheteis kai humour.
    Bravo kai pali den exw logia 🙂

    Egw ta dika mou genethlia/giortes ktlp mexri mia ilikia ta pernaga panda me pollous filous.
    Ligo to oti xwrisan omws oi goneis mou, ligo to oti wrimasa apotoma kai eida oti ligoi einai oi pragmatikoi mas filoi… pleon ta genethlia kai ti giorti mou ta pernaw panda se poly steno kyklo. Gia tin akriveia mia giorti mou kanei i mama mou sto spiti kai alli mia i oikogeneia tou agoriou mou 😛

    Kserw oti akougetai kapws pio monaxiko kai oxi toso glamourous, alla pisteuw poly stin agapi twn dikwn sou anthrwpwn.. kai oi dikoi sou anthrwpoi einai panda ligoi.

    Na ta ekatosthseis kai na peraseis para poly omorfa giati eisai ena glykytato plasma :)))

    1. Κ εμένα με συγκινούν πάντα τα σχόλια σου,πόοοοσο πιο γλυκά πια 🙂
      Σ’ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες τις σκέψεις σου μαζί μου,κι εγώ πια είμαι του πιο μοναχικού αν και κάποιες φορές επιλέγω ένα μαγαζί για να βγάλω τους φίλους μου λόγω έλλειψης χώρου ή και χρημάτων για να διοργανώσω πάρτι. Μπορεί να σου φανεί αστείο, αλλά και 10 άτομα να καλέσω πάλι θα ξοδέψω πολλά γιατί είμαι από τους ανθρώπους που θέλουν να έχουν φαγητά, γλυκά, ποτά κλπ όλα στην εντέλεια και στο τέλος καταλήγω κουρασμένη και αγχωμένη. Σήμερα θα τους βγάλω λοιπόν σε ένα μπαρ και νομίζω θα είμαι πιο ήσυχη!
      Φιλάκια πολλά και σ’ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές και τα γλυκά σου σχόλια!

  2. Kαι άλλη blogger με χιούμορ; Τι θα γίνει; Είσαι η δεύτερη που βρίσκω, αλλά έχω μεγάλες προσδοκίες ακόμη! Πολύ μου αρέσει το blog σου και ο fun τρόπος που γράφεις! Σε bloglovin-ιασα ήδη και αν έχεις και άλλα μέσα αλληλοαγάπης των bloggers πες μου! Εμείς προσφάτως ανοίξαμε, αλλά σας περιμένουμε! http://lavienblog.com/

    bisouxxxx
    L.

    PS Δεν κατάλαβε τι κακό έχει το γεννέθλιο κινέζικο με το boyfriend…; Εγώ το βρίσκω σούπερ!

    1. Πριν πάω να χαζέψω το μπλογκ σας (ήδη λάτρεψα το header) θέλω να σε ευχαριστήσω για το σχόλιο και ναι, ας δώσουμε στο λαό περισσότερες μπλόγκερς με χιούμορ και χαμόγελα στις φωτογραφίες. Καλά, δεν ξέρω για το λαό αλλά εγώ σίγουρα τις προτιμώ! Το κινέζικο είναι μια χαρά αλλά φαντάζομαι ίσως να περίμενες από μια φασομπλόγκα κοκτέιλς κλπ,μπορεί να απογοήτευσα το κοινό αλλά το κινέζικο (και το φαγητό γενικά) έρχεται πρώτο σε ζωή και γενέθλια!

  3. Ωωωωωωωωωω χρόνια πολλά για τα γενέθλια! Και για τη γιορτή προκαταβολικά! *καλύτερα η κούκλα παρά το γκουχ εργαλείο ηδονής γκουχ που μου έκαναν εμένα δώρο για πλάκα όταν έγινα 30…
    p.s. μέχρι τα 30 ήταν big deal … μετά no deal 😛
    Να περάσεις τέλεια!

    1. Καταρχάς. Εχμ. Τι εννοείς μέχρι τα 30; Πόσο είσαι; Φαίνεσαι πολύ μικρότερη,μήπως να κάνεις ένα ποστ να μας πεις τα μυστικά σου; Όσο για το δώρο, αστείο το βρίσκω αλλά έξω απ’το χορό..
      Και φέτος κούκλα μου έδωσε η «πεθερά» btw, ίσως να φταίει που δεν έχει κόρη! :*

  4. ΝΑ γιατι εχω τοσες απαιτησεις απο εσενα καλη μου! Απο τα καλυτερα ποστ σου… πιο προσωπικο, πιο μακροσκελες, πιο αυτοσαρκαστικο, δεν βαριομαστε λεμε, ισα ισα, ειναι πολυ ομορφο να μαθαινουμε περισσοτερα για εσενα.
    Χρονια πολλα!!!

    1. Αχ, αγχώνομαι με τις απαιτήσεις,αλλά σε ευχαριστώ για το γλυκό σχόλιο! Με κάνεις καλύτερη να ξέρεις, να τώρα μάλλον θα επενδύσω χρήματα γενεθλίων σε μια DSLR, για να δούμε 🙂

  5. Κλαίω με τον ετεροθαλή αδερφό που έχει ίδια μέρα γενέθλια!!Ευτυχώς φαίνεστε αγαπημένοι γιατί αλλιώς μη σου τύχει! Χρόνια πολλά (έστω και με λίγη καθυστέρηση-διαβάζω τρελά αυτές τις μέρες οπότε δεν είχα δει τα ποστς σου) και ότι επιθυμείς! Το μπλογκ σου είναι από τα αγαπημένα μου γιατί είναι πολύ άμεσο, γλυκό και προσωπικό! Τα ποστς με outfits και για το σπίτι (εχμ αρχιτέκτονας) κυρίως.. Επίσης, ΛΑΤΡΕΥΩ το «παιδί σου» (το σκυλάκι σ)! Έχω κ εγώ έναν αλλά τώρα είμαι μακριά και μου λείπει..Anyway, καλη συνέχεια!Φιλιά

  6. Tha simfwnisw me ta koritsia apo panw! Mou arese para poli auto sou to post, giati itan pio proswpiko kai moirastikes polla mazi mas! Apo tin prwti stigmi mou arese to blog sou giati exeis poli xioumor kai eisai poli glikia panta!
    Na sou euxithw kai egw xronia polla! Kai oti epithimeis sti zwi sou! Elpizw fetos na perases ta genethlia sou opws ta itheles! Parepiptontws exeis idia mera genethlia me to agori mou! Emeis xthes ta giortasame me voltes se paixnidadika kai meta tou mageirepsa kai tou eftiaxa glikaki sto spiti tou…Ta oikogeneiaka kai ta pio prive einai ta kalitera…Oso gia to kineziko kai to fai genika, ta latrevw kai to vriskw exaisia idea…
    Kai mias kai mpike idi 15 tou minos na sou euxithw kai gia ti giorti sou! 🙂 Happy Nameday!

  7. Πολύχρονη, γλυκιά μου, να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς πάντα!
    Αγχώνομαι πολύ πριν έρθουν τα γενέθλια να κάνω κάτι φοβερό και όταν έρθουν κάνω ακριβώς τα ίδια.

  8. Xαχα! Πολυ ομορφο ποστ! Διαφορετικο απο αυτα που συνηθιζεις αλλα πραγματικα απολαυστικο και ο αυτοσαρκασμος σου :). Πολυχρονη, αν και καθυστερημενα!
    Μου αρεσει πολυ οπως εκανες κ το blog, ειδικα με τις στηλες στα δεξια.

    1. Σ’ευχαριστώ πολύ πολύ! Ναι ήδη από το καλοκαίρι που αποφάσισα να κάνω αλλαγές στο μπλογκ θέλησα να γίνει λίγο πιο προσωπικό, εξού και ο αυτοσαρκασμός, είναι ένα από τα χαρακτηριστικά μου 🙂

Σχολιάστε

