My Outfits:Oversized heart

Αγαπώ τον τίτλο του σημερινού ποστ. Μόνο σε τέτοιο μέγεθος πρέπει να βγαίνουν οι καρδιές. Αγαπώ κι αυτό το καρδουλοπουλόβερ  γιατί είναι απαλό, oversized και μου θυμίζει όμορφες στιγμές. Και πάντα χαμογελάω όταν σκέφτομαι το σχόλιο της Έφης «ε,τι θα διάλεγες,αφού είσαι καρδούλα».

Λίγο πριν υποκύψω στον αναμενόμενο και βολικό συνδυασμό του με κολάν και μποτάκια, αποφάσισα να το φορέσω με κάτι εξίσου χαλαρό. Διάλεξα να το φωτογραφίσω σε παλιό εργοστάσιο για να μη πάθεις overdose love-is-all-around.

 

mymoo sweater,addLoft pants,h&m flats&accessories,asos bag&watch,mango belt,MAC «ruby woo» lipstick

 

16 thoughts on “My Outfits:Oversized heart

  1. Μου αρεσεις πολυ και σε παρακολουθω , σαν φαν λοιπον, να μου επιτρεψεις δυο παρατηρησεις. Πρωτον, πρεπει να βελτιωσεις την ποιοτητα των φωτογραφιων σου, αυτο το κουνημενο εφε δεν κολακευει. Νομιζω οτι θα κερδισεις πολυ περισσοτερους ποντους αν η φωτογραφια ειναι αρτια.
    Και δευτερον, πριν λιγο καιρο αναρωτιοσουνα μηπως να ξαναγινεις ξανθια. Αν εξακολουθεις να εχεις το διλημμα, ψηφιζω ξανθια με τα χιλια, εισαι που εισαι ομορφη, το ξανθο σου δινει αλλον αερα!
    Αυτα..οπως και να΄χει εισαι απο τις αγαπημενες🙂

    1. Σ’ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου!
      Όσον αφορά τη φωτογραφία, το ξέρω ότι δεν είναι το δυνατό μου σημείο εξαιτίας της απλής compact ψηφιακής που έχω. Μακάρι να μπορούσα να διαθέσω χρήματα για μια DLSR αλλά αυτή τη στιγμή είναι αδύνατο. Δε θα ήθελα όμως αυτό να με σταματήσει από το να τραβάω και να δημοσιεύω φωτογραφίες, είμαι της άποψης ότι δουλεύεις με ό,τι έχεις και ότι τέτοια εμπόδια είναι μόνο δικαιολογίες. Στη συγκεκριμένη φωτογράφιση νομίζω μόνο η τελευταία φωτογραφία είναι κουνημένη και γενικά με άσχημο φως. Παρ’ όλα αυτά μου άρεσε η γωνία λήψης και γι’αυτό τη συμπεριέλαβα. Ελπίζω στο μέλλον να αγοράσω μια καλύτερη μηχανή και να βελτιώσω το κομμάτι αυτό.
      Σχετικά με τα μαλλιά,όσοι βλέπουν φωτογραφίες πάντα επιλέγουν το ξανθό. Θα σου θυμίσω ότι γενικά ο φακός αγαπάει το ξανθό, όμως προς το παρόν μου αρέσω περισσότερο με αυτήν την απόχρωση(από κοντά τουλάχιστον),δεν χρειάζεται τόση συντήρηση,δεν κιτρινίζει ώστε να δείχνει φτηνό,δε φαίνομαι σα φάντασμα άβαφη και νομίζω ότι ταιριάζει περισσότερο με το στυλ μου την δεδομένη στιγμή.
      Και πάλι σ’ευχαριστώ για το feedback,έχει μεγάλη σημασία για μένα και εκτιμώ την καλοπροαίρετη κριτική! Μην διστάσεις να μου επισημάνεις κι άλλα πράγματα που μπορεί να θέλουν διόρθωση, τα λαμβάνω πάντα υπόψη μου!
      xxx

  2. τέλειο!!!! πανέμορφο πουλόβερ!

    εγώ σε προτιμώ καστανή πάντως (οκ, το ξανθό είναι πιο φωτογενές, αλλά το καστανό έχει όλα αυτά τα θετικά που αναφέρεις κι εσύ🙂

    1. από τα θετικά σχόλια που έχω ακούσει για το πουλόβερ νομίζω θα γίνει το bestseller τους..το θέμα είναι ότι βγαίνει κ σε άλλα χρώματα κ αναρωτιέμαι αν έπρεπε να το πάρω (και) σε άλλο!
      χαίρομαι που με προτιμάς καστανή!οι απόψεις διίστανται,εγώ ποτέ δε λέω ποτέ,μπορεί μια μέρα να ξυπνήσω κ να θέλω να γίνω ξανθιά αλλά μέχρι τότε το χαλκοκαστανό είναι αγαπημένο🙂

    1. η τιμή είναι λογική αν σκεφτείς ότι είναι ελληνικής κατασκευής και καλοραμμένο!αν θέλεις μπορώ να ρωτήσω τιμή,γιατί δεν τη θυμάμαι,νομίζω γύρω στα 50ε🙂

  3. συμφωνώ με όλες τις από πάνω, τέλειο πουλόβερ και συμφωνώ με τις μισές από πάνω, προτιμώ το ξανθό (γενικά βέβαια, όχι μόνο σε σένα)

Σχολιάστε

