My Home: Organising my closet

Έρχεται κάποια στιγμή που πρέπει να κάνεις το αναγκαίο ξεσκαρτάρισμα. Στη ζωή και στη ντουλάπα. Εγώ σίγουρα τα πάω καλύτερα στη ζωή (sad but true)αφού με κάποια ρούχα δένομαι συναισθηματικά και δυσκολεύομαι να τα αποχωριστώ.

Με το θέμα της οργάνωσης της ντουλάπας πάντως τα έχουμε βρει. Μπορεί η στοίβα με τα «χάρισε με!δε με φοράς ποτέ,έλεος!» να είναι αισθητά μικρότερη από τις «κράτησε με,είμαι πανέμορφο και βολικό» και «ράψε μου επιτέλους αυτό το κουμπί/τρύπα»,αλλά σπάνια θα δεις τη ντουλάπα μου σε κακό χάλι.

Αυτή είναι η χειρότερη στιγμή της ντουλάπας μου. Για φέτος.

Θα ήθελα να σου πω ότι τα καταφέρνω γιατί είμαι φοβερά οργανωτικός τύπος (μουχαχαχα)αλλά σίγουρα βοηθάει ότι έχω στην διάθεση μου ντουλάπα που προορίζεται για δύο άτομα και μια ξεχωριστή ντουλάπα για παπούτσια και τσάντες. Μη με μισήσεις, μου συμβαίνει για πρώτη φορά και είναι υπέροχο.

Και τώρα σταματάω την πολυλογία. Σήκω. Πάμε. Θα φτιάξουμε ντουλάπα και μετά θα μας πάρουμε cupcake για τον κόπο μας.

 

Πολλά ριγέ τοπ αλλά τα βλέπω γιατί είναι όμορφα διπλωμένα. Μπορείς κι εσύ αν ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές.

  1. Τρεις στοίβες. Κρατάω,μεταποιώ,χαρίζω. Αν έχεις να το φορέσεις πάνω από χρόνο,χάρισε το,έλα μην κλαις,κάποια θα το χαρεί περισσότερο. Εξαίρεση: Εκείνο το κομμάτι που αγαπάς αλλά δεν είναι καθόλου στη μόδα. Αν και δε συμφωνώ (όλα είναι στη μόδα αν σου αρέσουν)κράτησε το και θα τα πούμε στο επόμενο ξεκαθάρισμα.
  2. Αλλαγή σεζόν. Εμένα με βολεύει να έχω πάντα πρόχειρα τα φανελάκια μου (layering σ’αγαπώ)αλλά κρύψε στο πατάρι σορτσάκια και καλοκαιρινά φορέματα. Εξαίρεση: Στην Ελλάδα είμαστε, κράτα αν θέλεις το φόρεμα με λεπτό ύφασμα που ξέρεις ότι θα φορέσεις, αρκεί να το ντύσεις φθινοπωρινά. Ναι, και ζακετούλα μαμά.
  3. Όλα σε τάξη. Δίπλωσε τα όλα όμορφα, έλα μη βαριέσαι.  Και τα κρεμαστά, μην κλέβεις, τα γυρίζουμε όλα προς την ίδια πλευρά. Η ντουλάπα σου είναι το κατάστημα που ψωνίζεις καθημερινά, θα σε βοηθήσει να ετοιμαστείς γρηγορότερα και να βλέπεις όλα τα ρούχα σου. Εξαίρεση: Δεν τις καταλαβαίνω αλλά υπάρχουν μερικές γυναίκες που ενώ θέλουν τα πάντα απόλυτα τακτοποιημένα και καθαρά,στην ντουλάπα τους δεν εφαρμόζουν την ίδια τελειομανία (όχι μαμά,δε θα πω ότι είσαι το μεγαλύτερο παράδειγμα που ξέρω). I rest my case and my OCDs.
  4. Ανασκόπηση. Και φτάνουμε στο πολυπόθητο τέλος. Έχεις δει τα ρούχα σου, τι έχεις σε πλεόνασμα (εμ,12 ριγέ τοπ,τα μέτρησα)και έχεις καταλάβει ποιος ήταν ο ένοχος που σε δυσκόλευε να ντυθείς μόλις έβαλε ψύχρα (μόνο 5 παντελόνια που μου κάνουν;;). Την επόμενη φορά δε θα αγοράσω ένα ριγέ τοπ (μάλλον) και θα πάω κατευθείαν στο τμήμα με τα παντελόνια. Εξαίρεση: Μαζί με την ανασκόπηση, κάποιες φτιάχνουν έτοιμα σύνολα κομπλέ με αξεσουάρ να τα έχουν έτοιμα, αλλά δεν είναι του γούστου μου. Που είναι το mix&match και η χαρά του αυθορμητισμού; Για έτοιμα σύνολα άλλωστε έχω το μπλογκ.

 

Η ντουλάπα μου με τα πανωφόρια δείχνει έτσι. Δηλαδή αφού τα γυρίσεις όλα προς μία κατεύθυνση, μπορείς να τα οργανώσεις βάση χρώματος και μανικιού. Ζητάω πολλά; 

Πριν αρπάξεις την τσάντα να βγεις για ψώνια θα σου πω ένα μπράβο, το cupcake να είναι red velvet και ότι η επόμενη συνεδρία είναι σε 5 μήνες περίπου. Στο καλό και κοίταξε παντελονάκια για μένα.

One thought on “My Home: Organising my closet

Σχολιάστε

