My Home: Flea market finds

Λαϊκή αγορά. Αν δεν την έχεις συνηθίσει,μπορεί να σου φανούν περίεργες οι φωνές,τα «έλα πάρε,πάρε κοπελιά» και οι πονηριές των μικροπωλητών. Εγώ είχα χρόνια να επισκεφθώ μία,με πήγαινε η γιαγιά μου όταν ήμουν πολύ μικρή. Αλλά αποφάσισα, αφού έχω χρόνο ας πάω μια βόλτα να φάω επιτέλους φρέσκα λαχανικά και φρούτα.

Τώρα θα μου πεις γιατί στα λέω όλα αυτά και από πότε το μπλογκ έγινε της οικοκυρικής. Απλώς θέλω να δηλώσω ότι για ακόμα μία φορά με έπιασε καταναλωτική μανία. Ναι στη λαϊκή. Και επειδή θα γύριζα με τα πόδια, πήρα μέχρι και καροτσάκι με άνιμαλ πριντ για να μεταφέρω τα νέα μου αποκτήματα.

 

Χρωματιστά γυάλινα μπουκάλια. Ευκαιρία για σπιτικό λικέρ,δηλαδή. Μα πόσο νοικοκυρά πια.

 

Ρολόι τοίχου με vintage ύφος. Το αγαπώ.

 

Εσείς δηλαδή που βρίσκετε άσπρες κούπες για το γνωστό DIY πρότζεκτ; Είχα ψάξει παντού.

Την επόμενη φορά θα αναζητήσω ποτήρια λικέρ και ένα ωραίο γιαγιαδίστικο δίσκο σερβιρίσματος.

Οι φωτογραφίες είναι από το  instagram μου.Όμως ξέρεις πια ότι θα με βρεις και σε  twitter,facebook και bloglovin!

12 thoughts on “My Home: Flea market finds

    1. Κ εμένα μου άρεσε πολύ αυτή η »κατασκευή» μα… όσοι φίλοι έρχονταν σπίτι, μου έφερναν κούπες, φλιτζανάκια, ποτήρια για νερό, για κρασί, για σαμπάνια.. Μου λείπουν, ωστόσο για coctail… Πρέπει να φτιάξω πιάτα, που θα γράφουν He prefers his meal GRAINY & She prefers salad, Or She wishes italian cuisine wouldn’ t have so many calories… 😛

  1. Flea Market?? Χμμ εγώ έχω αρχίσει μετά από καιρό τις βόλτες στο Μοναστηράκι.. Αλλά ήταν μια συνήθης Κυριακάτικη βόλτα για τους δικούς μου και όταν ήμουν μικρή το θεωρούσα ταλαιπωρία. Τώρα, πηγαίνω μόνη μου. Βρίσκεις μικρούς θησαυρούς… Και με εντυπωσιάζουν οι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί με μεράκι, οι μυρωδιές που είναι διαφορετικές, κυμαίνονται από κρεμμύδι-τζατζίκι-σουβλάκι, μέχρι σπρέυ και λούστρο για τα υπό συντήρηση έπιπλα, μα πες μου, δεν έχει το κάθε τι παλιό μια δική του ιδιαίτερη μυρωδιά που θυμίζει κάτι από σοφίτα, όνειρο ή ανάμνηση? Περισσότερα σύντομα που θα επεκταθώ για την τελευταία μου επίσκεψη… Έχει κάτι από παραμύθι. Γενικά, αν ξέρεις πού να εστιάσεις η ζωή είναι μια απόλαυση. Η δική σου προσωπική ταινία. Που την σκηνοθετείς και πρωταγωνιστείς συνάμα. Είσαι και stylist! 😉

      1. Να ζητήσω για επιβράβευση συνταγή για το σπιτικό λικέρ? Έχεις δοκιμάσει?? Σκέφτομαι να φτιάξω, προς το τέλος του μήνα.. Βέβαια, αν τελικά πετύχει -θα επιστρατευθεί η παρέα μου για δοκιμές, ξέρεις, βαθμολογία και όλα τα σχετικά, δε θα είναι βασισμένη η επιτυχία μόνο σε δική μου άποψη!- θα το δείτε στις.. προεκτάσεις των μαγειρικών μου απόπειρων!

      2. Υπόσχομαι! Λατρεύω τα εσπεριδοειδή τέτοια εποχή… Ξέρεις, μ’ αρέσει να παίρνω από την πηγή, για να το πω διαφορετικά, μ’ αρέσουν τα προϊόντα την original εποχή που η Φύση τα παράγει και μας τα προσφέρει απλόχερα!! Μέχρι, ωστόσο, να το αποπειραθώ, ίσως έχει έρθει άνοιξη, οπότε ίσως δοκιμάσω άλλο φρούτο -όπως λέει και η διαφήμιση! Έχεις κάτι να προτείνεις?

Σχολιάστε

