My Buys: Fave online shops

Μετακόμισα σε ένα σχετικά απομονωμένο μέρος της Αττικής,με μικρή αγορά που έχει είτε πανάκριβα είτε αμφιβόλου ποιότητας και αισθητικής προϊόντα. Ωραία, κάνω οικονομία γιατί πραγματικά δε χρειαζόμουν ένα ακόμα h&m μαντήλι ή φανελάκι. Κάπως όμως πρέπει να ικανοποιήσω το καταναλωτικό τέρας μέσα μου. Ευκαιρία να αξιοποιήσω το online shopping,λοιπόν! Να μερικά από τα αγαπημένα μου διαδικτυακά στέκια:

Όταν πρωτογνώρισα το asos,ήταν ένα site «as seen on» με ρούχα και αξεσουάρ στο στυλ των επωνύμων. Ήταν φθηνότερο,είχε λίγοτερα και κάπως ασχημότερα προϊόντα και δεν έστελνε παπούτσια στην Ελλάδα! Fast forward αρκετά χρόνια μετά,αποτελεί online shopping παράδεισο,για πολλούς το πιο διάσημο και αξιόπιστο site για αγορές μέσω ίντερνετ.

+Τεράστια ποικιλία,προσιτές τιμές,δωρεάν αποστολή,πολύ καλές εκπτώσεις,ευγενικό προσωπικό.

-Ξέρω ότι έχουν εξαιρετικό customer service γιατί μου έχουν καθυστερήσει τα δέματα ουκ ολίγες φορές και χρειάστηκε να επικοινωνήσω μαζί τους. Αν χαθεί το δέμα όμως, με ένα tweet στο @asosheretohelp στο ξαναστέλνουν ή σου επιστρέφουν τα χρήματα. Στο παρελθόν ήταν συχνό φαινόμενο οι τεράστιες καθυστερήσεις,αλλά η τελευταία μου αγορά ήρθε στην ώρα της, ενδέχεται να έχουν βελτιωθεί στο κομμάτι αυτό.

Έχει τα πάντα,σίγουρα το ξέρεις. Ακόμα κι αν είχα δίπλα μου το μεγαλύτερο public,πάλι από εδώ θα αγόραζα τα βιβλία μου και έχω τρέλα με αυτά,αν δεν το έχεις ήδη καταλάβει.

+Ασυναγώνιστες τιμές. Ακούγεται κλισέ αλλά δεν θα βρεις πουθενά αλλού φθηνότερα βιβλία. Οι τιμές διαφέρουν τόσο από τις αντίστοιχες ελληνικές που θέλεις να τα αγοράσεις όλα. Γρήγορη αποστολή,δωρεάν πάνω από 30ε περίπου. Καλό customer service.

-Κάποιες φορές,αν ψάχνεις κάτι που έχει εξαντληθεί,μπορείς να το βρεις μέσω εξωτερικού seller. Πάντα κοιτάμε το ποσοστό στα ratings για να δούμε αν είναι αξιόπιστος και αν πρόκειται για μεταχειρισμένο,τσέκαρε οπωσδήποτε την κατάσταση. Μέχρι στιγμής, όλα τα μεταχειρισμένα που έχω παραγγείλει, έρχονται στην κατάσταση που δηλώνεται αλλά κάποια καθυστέρησαν υπερβολικά πολύ.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ψωνίσει ακόμα κάτι από το συγκεκριμένο site. Μπαίνω όμως συχνά,βάζω πράγματα στη wish list και πίστεψε με,η πρώτη αγορά δε θα αργήσει.

+Δωρεάν αποστολή και αντικαταβολή! Είναι ελληνικό και από ότι καταλαβαίνω τα κορίτσια που το συντονίζουν είναι νέα και με όρεξη. Αυτό με εμπνέει (υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που προσπαθούν να κάνουν αυτό που αγαπούν!) και μου δίνει κίνητρο να τις στηρίξω. Τα προϊόντα παρουσιάζονται τέλεια, δεν είναι πολλά και έτσι νιώθεις αυτό το limited edition/exclusive αίσθημα. Οι τιμές είναι οικονομικές στα περισσότερα είδη.

-Πολλά κομμάτια είναι out of stock,λόγω της περιορισμένης ποσότητας υποθέτω. Στη fan page διαβάζω συχνά σχόλια του τύπου «μην τα ανεβάσετε πρωί γιατί μέχρι το απόγευμα θα έχουν εξαντληθεί και δε θα προλάβω». Ελπίζω στο μέλλον να το διορθώσουν,πολλές φορές έχω χάσει κι εγώ την ευκαιρία να αποκτήσω το αντικείμενο που λάτρεψα. Επίσης, όταν ανεβάζουν στο fb φωτογραφία ενός προϊόντος, δεν έχουν λινκ  για να το βρούμε κατευθείαν στο site, έχω καταλήξει συχνά να ψάχνω κάτι συγκεκριμένο και να μην το βρίσκω.

Αποκλείεται να μην έχεις ακούσει για αυτά τα αμερικάνικα καταστήματα,που ευτυχώς στέλνουν και στην Ελλάδα. Βρίσκεις τα πάντα και είναι μια καλή λύση αν δεν έχεις εύκολη πρόσβαση στην αγαπημένη inditex συμμορία (zara, pull&bear, oysho κλπ).

+Ποικιλία,αισθητική,ευκολία χρήσης του site,πολύ προσιτές τιμές.

-Η αποστολή στοιχίζει 6ε αλλά είναι δωρεάν για αγορές πάνω από 75ε. Αυτός είναι κι λόγος που δεν έχω αγοράσει κάτι ακόμα,εύχομαι μελλοντικά η αποστολή να γίνει δωρεάν ή να έχει ανά διαστήματα κάποια σχετική προσφορά.

Πες μου,εσύ ποια online shopping sites προτιμάς;

4 thoughts on “My Buys: Fave online shops

  1. μου αρέσει πάντως που στο άμαζον (δε ξέρω πού αλλού θα το έχουν προσθέσει επίσης) στο τέλος μπορείς να κάνεις share στα social media αυτό που ψώνισες, να μάθει ο κόσμος όλος πόσο ξοδεύουμε!

  2. ΥΠΕΡ-αγαπάμε asos!! 😀
    Η ποικιλία, το στήσιμο του site (πχ view catwalk), το συνεχές τμήμα των εκπτώσεων… αχχ είναι καταστροφή ώρες ώρες αλλά το αξίζει! Πάντως εμένα τελευταία οι παραγγελίες μου έρχονται εντός χρονικού περιθωρίου, 1-2 φορές που υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση ήταν θέμα των κεντρικών των ΕΛΤΑ.

Σχολιάστε

