My Reviews: Colour me confident

Έχω διαβάσει τόσα βιβλία τύπου style tips/makeover,που πλέον δύσκολα εντυπωσιάζομαι και ακόμα πιο δύσκολα θα αγοράσω ένα ακόμη. Το συγκεκριμένο όμως είχε καλές κριτικές και ήθελα να εμπλουτίσω τη συλλογή μου με ένα βιβλίο για τα χρώματα. Ενώ φοράω συχνά έντονα χρώματα,έψαχνα να βρω γιατί μια λάθος απόχρωση κάνει χλωμότερο το πρόσωπο μου και πως να μην τη ξαναπατήσω.

 

Σε ποιον απευθύνεται; Στη μαμά σου,στη γιαγιά σου, σε κάποια μεγαλύτερη κυρία τέλος πάντων. Αν έχει δε και μερικά έξτρα κιλάκια, θα χαρεί με τις φωτογραφίες πιο στρουμπουλών γυναικών που έχει μέσα στους κλασικούς οδηγούς «πως να ντυθείς για το σωματότυπο σου».

Σε ποιον δεν απευθύνεται; Σε σένα που ψάχνεις κάτι μοντέρνο και εύκολο. Το όλο ανάγνωσμα κάνει πολύ «παλιό» και προσωπικά, μπερδεύτηκα ακόμα περισσότερο με το θέμα των χρωμάτων, δηλαδή είμαι warm/soft/clear; Νόμιζα ότι ήξερα αλλά με αυτό το βιβλίο ήρθε το χάος.

Σημεία που ξεχώρισα; ΑΝ καταφέρεις να βρεις σε ποια κατηγορία επιδερμίδας/μαλλιών ανήκεις,υπάρχουν αναλυτικότατοι οδηγοί χρωμάτων. Έχει επίσης και μερικά fun κουίζ για τον προσδιορισμό του στυλ σου.

Βαθμολογία; 1/5.  Μισό για την προσπάθεια και άλλο 0.5 γιατί φαντάζομαι ότι κάποτε μπορεί να γνώρισε δόξες. Αν ψάχνεις να βρεις ποια χρώματα σου πάνε, δοκίμασε το κλασικό τρικ με το να φέρεις το ύφασμα κοντά στο πρόσωπο σου. Άλλωστε κι αυτό το ανούσιο βιβλίο αυτό προτείνει. Για συμβουλές σχετικά με το στυλ και το σωματότυπο,υπάρχουν πολύ καλύτερα, ρίξε μια ματιά στα reviews μου. Ξεχωρίζω τα I love your style και Who What Wear .

2 thoughts on “My Reviews: Colour me confident

  1. Αποφεύγω τα σχόλια στο wordpress αλλά πώς να μη σε συμβουλέψω; η σειρά του «colour me beautiful» είναι απαρχαιομένη το λιγότερο. Στην Αμερική (ε, ναι βέβαια θα μου πεις) τα πράγματα έχουν εξελιχθεί αρκετά. Ψάξε ένα site που λέγεται 12 Blueprints. Έχει μία πολύ ενεργή κοινότητα στο facebook και γενικά είναι φοβερό για να μπεις στο πνεύμα της χρωματικής ανάλυσης. Καμία σχέση με τα όσα ήξεραν οι μαμάδες κι οι γιαγιάδες μας! Στην Ελλάδα υπάρχει ανάλογη προσέγγιση με το House of Colour που είναι Αγγλική εταιρία. Απίστευτο κι όμως αληθινό στην εποχή μας που κοντεύουμε να γίνουμε κάτι σαν Ρωσία του ψυχρού πολέμου και σε λίγο θα ψάχνουμε ξένα προϊόντα με τα κυάλια. Έχει συμβούλους σε όλη την Αττική και πίστεψέ με αξίζει τον κόπο! Εγώ που είμαι πλέον επαγγελματίας άνεργη έκανα μία ανάλυση πρόσφατα (το πως μάζεψα τα χρήματα εγώ το ξέρω:) ) και τα όσα είδα στον καθρέφτη με άφησαν άλαλη!

    PS: διαβάζω εδώ και αρκετούς μήνες το blog σου και θέλω να σου πώ ότι η ανανέωση είναι super!

    1. Τέλεια,θα τα μελετήσω,πάντα μου άρεσε η χρωματική ανάλυση αλλά δεν το είχα ψάξει τόσο!Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές και τα καλά σου λόγια 🙂

Σχολιάστε

