Detoxing

Δε σου κρύβω ότι κάπου ανάμεσα στην εργασιοθεραπεία και στα χαλασμένα πισιλάπτοπ σκέφτηκα ότι η ζωή μου είναι καλύτερη χωρίς όλη αυτήν τη σπατάλη πολύτιμου χρόνου με το ίντερνετ,την τηλεόραση κλπ. Όμως είχα ξεχάσει πόσο μου λείπει το μπλογκ κι αυτή η παρέα.

 

Top-AddLoft,Jeans-Replay,Flats-H&M(Conscious collection),Cardigan-Mango

Γιατί σε κανένα ποστ μου δεν πρέπει να λείπει η signature πόζα με τα σταυρωμένα πόδια και το απλανές βλέμμα.

Κι επειδή πιθανότατα αναρωτιέσαι τι ιδιαίτερο έχει το συγκεκριμένο σύνολο και χρίζει δημοσίευσης,σημειώνω:

1.Το μπλουζάκι είναι διαφανές και όμως τόσο απλό.Και κολακευτικό για τα love handles.Και με μετάξι.Και είναι το τελευταίο αγαπημένο μου απόκτημα από ένα ολόκληρο μαγαζί με ρούχα,ναι εκείνου που δουλεύω.

2.Φοράω τζιν!Έχω καιρό να δω μπλογκερ με τζιν,σχεδόν τα πεθύμησα.

3.Τα τόσο όμορφα παπούτσια τα είδες;Είναι ελαφρώς βραδινά και ρομαντικά, τα έχω ανάγκη μετά από μια εβδομάδα με all-star.

9 thoughts on “Detoxing

  1. Καλώς την!

    Δηλαδή, η μπλούζα από το AddLoft είναι μόνο το διάφανο κρεμ τοπ με τα κουμπιά; Έχετε τόσο τέλεια κομμάτια, και ελληνικής κατασκευής; Φέρνετε και ανδρικά ρούχα; Πλησιάζει η γιορτή του καλού μου και θέλω να του πάρω κάτι διαφορετικό και στυλάτο… Σόρρυ για τον βομβαρδισμό ερωτήσεων, το τοπ με άφησε κατάπληκτη!

    1. Καλώς σας ξαναβρήκα!
      Είναι το διάφανο τοπ κ κάνει 17ε (το οποίο για να καταλάβεις θεωρείται ακριβό σε σχέση με τα υπόλοιπα ρούχα)κι όλα κατασκευάζονται στην Ελλάδα,συγκεκριμένα στη Ν.Φιλαδέλφεια.Εγώ το συνδύασα με ένα απλό χακί φανελάκι AddLoft που το σοβαρεύει αλλά έχει αδυνατιστικό εφέ πιστεύω.Στο μαγαζί το έχω προτείνει με ένα άσπρο φανελάκι,φαίνεται πιο ανάλαφρο έτσι.
      Δυστυχώς,δε φέρνουμε ανδρικά (ευτυχώς για την τσέπη μου)αλλά επειδή το όλο ύφος του μαγαζιού είναι αρκετά unisex είναι πολύ πιθανό κάποια στιγμή να το επιχειρήσουν..
      Κ ρώτα με ότι θες!!όπως έχω πει λατρεύω τη δουλειά μου!

      1. ti teleio mployzaki!to magazi poy einai akribws?me endiaferei polu…eidika ama exei teteiou eidous rouxa kai se toso kales times…9an itan eidika k mazi forema t mployzaki pou foras 8a petaga!)

      2. Είναι Αγ.Παρασκεύης 27 στο Χαλάνδρι!Να έρθεις,ελπίζω να είμαι εκεί να σε βοηθήσω σε ό,τι χρειαστείς🙂

  2. Πολύ ωραίο σύνολο! Απλό και καθημερινό, χωρίς υπερβολές. Δεν χρειάζεται υπερβολικά κοσμήματα και αξεσουάρ για να είναι κάτι όμορφο.
    Και το τζην σου πολύ ωραίο και σου πάει πολύ!

    P. S. Συνέχισε να «μπλογκάρεις! Το κάνεις πολύ καλά!🙂

    1. Όχι ευτυχώς δεν ξανακουρεύτηκα γιατί θέλω να μακρύνουν!Ίσως σου φάνηκαν κοντύτερα γιατί ήταν σγουρά από την υγρασία..καλό μήνα και καλό π/σ/κ γλυκιά μου!

Σχολιάστε

