1st Fashion Business Forum

Είμαι σίγουρη ότι μέχρι αύριο θα έχεις δει όλες τις (υψηλής ανάλυσης) φωτογραφίες από τις υπόλοιπες μπλόγκερς, γι’αυτό δε θα σε κουράσω πολύ.

Bloggers εν δράση:LFoF,Mary Jane Girl και Smells like fashion.

FFFfashion mixXXX,Fashion Architect και δίπλα της η Alecca Rox. Μαζί με Life in Athens τουίταραν live (ψάξε #fbf_athens)

Αγαπημένη Spottedm χαμογέλαει στο φακό μου.

Quotes

«Διαχρονικό ταλέντο η Λουκία, αν είχε γεννηθεί στη Γαλλία, θα ήταν μια Sonia Rykiel» ,»Ας προωθήσουμε το greekness των fashion brands, κάντε vacation clothes, ρούχα που αποπνέουν ήλιο, μόδα Αιγαίου», «Το κράτος νόμιζε ότι η μόδα είναι κάτι φρουφρου gay» Τσεκλένης

«Πουλάνε πιο πολύ οι resort collections γιατί είναι φθηνότερες, simply made και διαχρονικότερες των κανονικών, που περιέχουν πολλά statement clothes.» Plane

«Η λέξη κρίση στα κινέζικα σημαίνει ευκαιρία», «Πρέπει να είμαστε ανοιχτοί σε νέα segments:resort,internet,cobranding,bazaar,outlets» Ρακάς

«Θέλουμε λιγότερες χαμένες ώρες πωλήσεων εξαιτίας των απεργιών κλπ. Χρειαζόμαστε ένα λόγο και ένα μήνυμα αισιοδοξίας μέσω των ΜΜΕ» Κοφίδης

«Και να καταργόντουσαν τελείως οι εκπτώσεις εγώ θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος» ,»Δεν υπάρχει τώρα πια made in greece ρούχο» Αβραμίδης

«To private shopping έχει πόρτα όχι βιτρίνα», «Πουλήσαμε σε μία μέρα 768 τεμάτια συγκεκριμένου προμηθευτή» Brands Galaxy

«Όσο περισσότερα ξοδεύεις για ένα προϊόν, τόσο απομακρύνεσαι από το ίντερνετ, γιατί χρειάζεσαι σιγουριά (reassurement)» «Είμαστε στην εποχή που η χρήση ενός προϊόντος έχει αξία, όχι το στάτους ή η λειτουργικότητα του όπως παλιότερα» Bollon

«Όσο μικρότερο το fashion element ενός ρούχου, τόσο ευκολότερα θα πωληθεί», «Δύσκολα χτίζεις value for money την ώρα της κρίσης, η αξία του brand έχει κριθεί ήδη» Αϊδίνης,Κασιμάτης,Κουτσουμπός

«Τα fashion blogs πρέπει να αποδείξουν την αποτελεσματικότητα τους» Μπαμπανάρα

Θα μπορούσα να συνεχίσω με πολλά πολλά ακόμη, όπως ας πούμε τις απίστευτα χιουμοριστικές ατάκες του Colin McDowell («Nicolas Ghesquiere is so cool, his fingers are frost-bitten») και την πραγματικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση του buldoza.gr. Αλλά δε θα το κάνω, γιατί όπως σου είπα, ήμασταν αρκετές (15) και θα καλύψουμε το θέμα επαρκώς τις επόμενες μέρες!

Θα έκλεινα λέγοντας ότι η διοργάνωση ήταν άψογη ενώ τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν κατά κύριο λόγο το διαδίκτυο και τον τρόπο προώθησης των ελληνικών brands μέσω αυτού. Κάποιες δηλώσεις προκάλεσαν τις αντιδράσεις των μπλόγκερς όπως θα προκαλούσαν τον οποιοδήποτε καταναλωτή, κατά τη γνώμη μου(μπορείς και εσύ να το αντιληφθείς διαβάζοντας τις παραπάνω φράσεις). Τέλος, οι εταιρείες πρέπει να σταματήσουν να είναι αμυντικές και αντί φοβούνται τα social media, να προσπαθούν να ανακαλύψουν νέους, αυθεντικούς τρόπους προσέγγισης των καταναλωτών.

*Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην JustAddAccessory γιατί χωρίς εκείνη δε θα παρακολουθούσα την διοργάνωση αλλά και στο buldoza.gr που τιμά τα fashion blogs και μας προσκάλεσε στο σημερινό forum.
Advertisements

7 thoughts on “1st Fashion Business Forum

  1. “Θέλουμε λιγότερες χαμένες ώρες πωλήσεων εξαιτίας των απεργιών κλπ. Χρειαζόμαστε ένα λόγο και ένα μήνυμα αισιοδοξίας μέσω των ΜΜΕ” Κοφίδης»
    ti leei o typos? pou zei? To oti peinaei o kosmos dn tou leei kati? To oti an o kosmos peinaei tha peinasei k aytos giati den tha exei pwliseis?
    Kammia fora anarwtiemai pragmatika gia to an kapoioi anthrwpoi prepei na pernoun to vima… k na milane…
    Parola ayta super to post sou. Omorfes fotografies… kai mou aresoun idiaitera giati exoun ti diki tous optiki… pou einai i diki sou optiki 😉
    Eisai super sinexise etsi 😉

    1. Σ’ευχαριστώ πολύ, είσαι πάντα τόσο καλήηηη 🙂
      Προσωπικά αυτές οι φράσεις δε με πείραξαν. Να σου πω γιατί. Ξέρω ότι τις είπε γιατί τον ενδιαφέρει να πουλήσει, αλλά δε με νοιάζει αυτό. Χρειαζόμαστε αισιοδοξία και μου άρεσε που το ανέφερε. Όσο για τις απεργίες, η αλήθεια είναι ότι έχει παραγίνει το κακό. Πολλές επιχειρήσεις χάνουν χρήματα καθημερινά εξαιτίας τους και θα έπρεπε οι απεργοί να σεβαστούν έστω αυτό. Ο κόσμος πεινάει αλλά πάντα θα ψωνίζει, έστω και σε λιγότερο βαθμό. Αν κάποιοι τον δυσκολέψουν, θα ψωνίσει online, και δε θα ενισχύει την εγχώρια αγορά. Βάση αυτών λοιπόν, θα έλεγα ότι εν μέρει συμφωνώ με τον κο Κοφίδη.
      Από την άλλη ο κος Αβραμίδης ήταν εξαιρετικά προκλητικός στις δηλώσεις του, απορρίπτοντας τις εκπτώσεις, λέγοντας ότι είναι προϊόν marketing και τίποτα περισσότερο. Αυτό δείχνει ότι δεν έχει καταλάβει τίποτα. Μπορώ να σου πώ ότι αυτός ο άνθρωπος εκπροσωπεί την Attrativo και με έκανε να μη θέλω να ξαναψωνίσω από εκεί, τελείως λάθος η φιλοσοφία του (κατά την άποψη μου πάντα).

  2. Den einai thema kalosynis, otan vlepw kati to opoio einai toso swsta k omorfa parousiasmeno dn borw na min to pw 😉
    Oso gia ton kyrio Kofidi… apo tin optiki pou to vlepeis swsto einai, apla nomizw oti itan mia dilwsi kapws… ektos topou kai xronou…
    O kyrios Avramidis profanws nomizei oti zei sta aravika emirata… dn exei katalavei profanws oti kapoioi anthrwpoi perimenoun tis ekptwseis apokleistika k mono gia na pswnisoun. Dyxtyxws me ti dilwsi tou ayth katestrepse tin human sense eikona pou vgazei i sigekrimeni etaireia mesw twn diafimisewn ths.
    Ti na pw… agapaw poly ti moda alla otan akouw tetoies dilwseis… tharrw pws eksorgizomai.
    Padws ofeilw na omologisw pws eisai ena atomo pou diafwneis k sizitas epikodomitika. Bravo sou 😉

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s