What To Wear:Everyday Εdition

Συνήθως δεν ενθουσιάζομαι όταν διαβάζω/γράφω για τα basics γιατί νιώθω ότι επαναλαμβάνομαι. Όμως μου ζητήσατε προτάσεις για το τζιν,το κολάν και το Μικρό Μαύρο Φόρεμα κι έτσι αποφάσισα να φτιάξω ένα ποστ αφιερωμένο σε εκείνα. Άλλωστε, στην ερώτηση ¨τι να βάλω σήμερα;¨ μου κλείνουν πάντα το μάτι καθησυχαστικά, ξέροντας ότι αν τα προτιμήσω θα μείνω ασφαλής στυλιστικά. Για να μην μείνω πολύ ασφαλής (βλέπε βαρετή) συμβουλεύομαι συχνά τα street style blogs.

Jean tonic

Left photo:TheSartorialist

Νομίζω το ερώτημα είναι με τι δεν συνδυάζεται το τζιν. Αν θέλεις να το κάνεις βραδινό όπως μου ζήτησες, θα σου πρότεινα να αλλάξεις αξεσουάρ, παπούτσια και τσάντα. Είτε προτιμάς τα baggy/bf jeans είτε είσαι της κλασικής bootcut σχολής, υπάρχουν περιθώρια αναβάθμισης του λουκ σου σε βραδινό. Προσωπικά, για απρόσμενες εξόδους, φυλάω στο αμάξι 2-3 ζευγάρια σκουλαρίκια ή κολιέ, ένα κραγιόν σε έντονο χρώμα κι ένα ζευγάρι μαύρες μπαλαρίνες (εσύ θα φορέσεις γόβες, το ξέρω). Τώρα για σένα που χασμουρήθηκες με τις χιλιοειπωμένες συμβουλές μου, θα πρότεινα αναπάντεχες λεπτομέρειες όπως πολύχρωμες κάλτσες και ιδιαίτερα καπέλα ή καρφίτσες.

Daring the legging

Left photo:Streetgeist

 

Η μεγαλύτερη παρανόηση σχετικά με το κολάν είναι ότι φοριέται όπως το παντελόνι. Δεν είναι παντελόνι. Είναι πολύ αποκαλυπτικότερο. Αν δεν έχεις δει την πίσω όψη σου μέρα μεσημέρι με ελληνικό ήλιο, καλύτερα να μην πειραματίζεσαι. Επομένως, για σένα που με ρώτησες πως να το συνδυάσεις στο γραφείο, θα πρότεινα με μακριά πουλόβερ ή πουκάμισα. Είναι λίγο ¨περσινό¨ το λουκ, αλλά τα κολάν έχουν γίνει πλέον κλασικά (δες τελευταίο outfit ποστ μου),ταιριάζουν άψογα με μπαλαρίνες και είναι πολύ άνετα τα άτιμα. Για το γραφείο επέλεξε μονόχρωμα κολάν,συνδύασε με τουίντ και σκέψου Olivia Palermo. Για τον καφέ προτίμησε oversized κι μείνε μακριά από styling τύπου Lindsay Lohan. Tip: Μην το συνδυάσεις με φόρεμα, συνήθως κονταίνει το πόδι. Προτίμησε καλύτερα χοντρά καλσόν (τα αγαπώ).

Loving Black Dresses

Left photo: Streetpeeper

Όσο πιο απλό, τόσο το καλύτερο. Διότι το βασικό ΜΜΦ πρέπει να διαθέτει ελάχιστα έως κανένα αναγνωριστικό στοιχείο. Αν θέλεις να έχει κάτι ξεχωριστό, ας είναι η πλάτη, που μπορείς εύκολα να την καλύψεις με μια ζακέτα για τις πρωινές εμφανίσεις σου. Το ΜΜΦ είναι πιο ευκολοσυνδύαστο κι από το τζιν γιατί πάει κυριολεκτικά παντού ανάλογα με τα αξεσουάρ σου (στην ντουλάπα μου αυτή τη στιγμή μετράω τρία). Για να μην επαναλαμβάνομαι, επομένως, σου προτείνω girly ή diva λουκ, αλλά περιμένω από σένα να ξεφύγεις από τα τετριμμένα. Ή τουλάχιστον να ψάξεις για iconic LBD σύνολα,όπως εκείνο της Audrey.

Άλλες προτάσεις; Ένα εξίσου δημοφιλές ρούχο της γυναικείας ντουλάπας είναι το μαύρο παντελόνι. Αν το έχεις βαρεθεί όσο εγώ, προτίμησε ένα μπλε κι ετοιμάσου για αβίαστα navy σύνολα. Επίσης, το σακάκι έχει κάνει δυνατό comeback τα τελευταία χρόνια, το προτείνω σ’ εσένα που γκρινιάζεις για τις μικρές πλάτες σου. Τέλος, μη ξεχνάς την διαχρονική καπαρντίνα που προσφέρει french chic ύφος σε κάθε outfit.

Την επόμενη εβδομάδα; Χμ, δεν ξέρω! Ιδέες;

Υ.Γ.:Τα ποστ αυτής της κατηγορίας δημοσιεύονται στο Fa.ve, επισκέψου το και θα βρεις πολλά ενδιαφέροντα άρθρα!

7 thoughts on “What To Wear:Everyday Εdition

  1. Μικρή μου στυλίστρια σ’ευχαριστώ πάάάρα πολύ 😉
    Προσωπικά θα συνδύαζα το τζιν μου με μπαλαρίνες ακόμη και για βραδινή έξοδο, τρελλαίνομαι για κομψές μπαλαρίνες με διακριτικές λεπτομέρειες τύπου swarovski, σκέφτομαι να αποκτήσω άμεσα ένα ζευγάρι, έρχονται και εκπτώσεις..Πολύ χρήσιμες και οι συμβουλές σου και για τα άλλα basics.Η καπαρντίνα είναι ένα απτα αγαπημένα κομμάτια της γκαρνταρόμπας μου!
    Y.Γ: Προσωπικά τον τελευταίο καιρό προβληματίζομαι έντονα για το θέμα πανωφόρι..θα ήθελα κάτι που να είναι ζεστό και πρακτικό αλλά παράλληλα και κομψό, να μην είναι άλλο ένα μαύρο παλτό αλλά και να μη νοιώθω σα μπαλόνι φορώντας το..ζητάω πολλά?!Δεν ξέρω αν έχεις γράψει για κάτι σχετικό σε παλαιότερο ποστ αλλά θα ήταν κάτι που θα ήθελα σίγουρα να διαβάσω!

    1. Χαίρομαι που έχουμε παρόμοια αισθητική (μπαλαρίνες για πάντα)!Όσο για αυτό που με ρωτάς, δε μπορώ να φτιάξω ένα ποστ μόνο με πανωφόρια γιατί δε θα ¨σταθεί¨ μόνο του, όπως καταλαβαίνεις.. Σου προτείνω όμως να επισκεφθείς τα Sfera (έχει κάτι πολύ όμορφα κ ήδη με έκπτωση) ή Mango (πάντα κομψά). Επίσης δες αν θέλεις κι αυτό το ποστ,έχω μερικές προτάσεις http://littlestylist.net/2010/12/14/what-to-wearcold/
      Ελπίζω να βοήθησα 🙂

      1. Sfera..δεν έχω ψωνίσει ποτέ από κει αλλά τώρα που μου το πες θα κοιτάξω σίγουρα, όσο για το Μango πάντα βρίσκω κάτι όμορφο να αγοράσω, οπότε δεν αποκλείεται να βρω και το καινούργιο μου πανωφόρι.Το post το έχω ήδη μελετήσει!Και πάλι ευχαριστώ!!

  2. λατρευω τη συγκεκριμενη στηλη!
    εχω μια ερωτηση σχετικα με τα πουκαμισα ομως. θελω τωρα στις εκπτωσεις να αγορασω μερικα και δεν ξερω ποια μαρκα να εμπιστευτω. δεν τα χρειαζομαι για τη δουλεια, απλα για το καθημερινο μου ντυσιμο στη σχολη. εχω δει διάφορα ωραία σχέδια στο ζάρα, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να τα εμπιστευτω τη συγκεκριμενη μαρκα για κατι τοσο ιδιαιτερο. εχεις δοκιμασει να αγορασεις απο εκει και αν ναι, στρώνουν καλα;

    Θεοδώρα, Λευκωσία.

    1. Θα σου πρότεινα να κοιτάξεις επίσης Massimo Dutti, M&S κ Gap (αν φυσικά έχετε στην Λευκωσία)..Όσο για τα ζάρα, εμένα μου αρέσουν άλλωστε τα θέλεις για τη σχολή. Σε κάθε περίπτωση, μην ξεχνάς να κοιτάς την ταμπέλα για τη σύσταση του υφάσματος. Καλύτερα πήγαινε πρώτα σε ένα πιο ακριβό, δες τι σύσταση έχουν αυτά που σου αρέσουν κ έχε τα ως παράδειγμα!

  3. θα μας προτεινεις κατι και για γαμους; απλα και κομψα; η για βαφτιση πρωινή;
    Όπως καταλαβαίνεις έχω πολλές τέτοιες υποχρεώσεις και έχω στερέψει πια από ιδέες….. 😦

    1. Αχ καταλαβαίνω το πρόβλημα σου, θα το έχω υπόψη μου για μελλοντικό ποστ, προς το παρόν πάρε ιδέες κι από εδώ αν δεν θυμάσαι/έχεις διαβάσει αυτά:
      http://littlestylist.net/2010/12/26/what-to-wearsounds-familiar/
      http://littlestylist.net/2010/12/20/what-to-wearparty-season/

      Προσωπικά (ειδικά το πρώτο)είναι ότι θα ακολουθούσα κι εγώ, ειδικά σε conservative περιβάλλον ή πρωινή βάφτιση 🙂

Σχολιάστε

