Inspiration overload

Ένα από τα καλά της ανεργίας είναι ότι προλαβαίνεις να κάνεις όλα όσα ανέβαλες τόσο καιρό. Για μένα αυτό σημαίνει διάβασμα πολλών βιβλίων, όλων των ειδών. Η τελευταία παραγγελία μου αφορούσε fashion&style βιβλία.

Harper’s Bazaar Fashion: Your Guide to Personal Style

What Shall I Wear Today? Style Secrets of a Furry Fashionista

Who What Wear: Celebrity and Runway Style for Real Life

The Teen Vogue Handbook: An Insider’s Guide to Careers in Fashion

Lauren Conrad: Style

Τα παρήγγειλα από το amazon.co.uk, το οποίο σημαίνει ότι τα αγόρασα πολύ φθηνότερα από ότι θα τα έβρισκα εδώ. Και είμαι πολύ ευχαριστημένη από την ταχύτητα της παραγγελίας -σε μία εβδομάδα ήταν στη πόρτα μου-και το γεγονός ότι μπορούσα ανά πάσα στιγμή να δω που βρίσκεται το δέμα μου.

Θα ακολουθήσουν σιγά σιγά κριτικές από κάθε βιβλίο, πιστεύω ότι θα φανούν χρήσιμες σε έτερες βιβλιοεθισμένες.

10 thoughts on “Inspiration overload

  1. Καλό διάβασμα λοιπόν!! Ανυπομονούμε για τις κριτικές!
    Όλα είναι στα αγγλικά εε??
    Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, πώς πλήρωσες? Με αντικαταβολή ή paypal? Τα έξοδα αποστολής πόσο ήταν?

    1. Ναι είναι όλα στα αγγλικά, τα περισσότερα βιβλία δεν έχουν ούτε πρόκειται να μεταφραστούν στα ελληνικά. Ακόμα κι αν γίνει όμως, πάντα εμπιστεύομαι το πρωτότυπο! Φυσικά, όσα μεταφράζονται κάνουν πολύ πιο ακριβά (πχ κάθε βιβλίο κόστιζε περίπου 10ε και λιγότερο, ενώ το αντίστοιχο στα ελληνικά με χοντρό εξώφυλλο κλπ θα έκανε πάνω από 25ε).
      Πλήρωσα με προπληρωμένη πιστωτική, της οποίας το όριο καθημερινής χρήσης είναι χαμηλό ώστε να αποφεύγονται κλοπές. Τα στοιχεία της κάρτας τα έδωσα την πρώτη φορά, τώρα υπάρχουν στο σύστημα οπότε δε χρειάζεται να τα στέλνω σε κάθε παραγγελία. Τα έξοδα αποστολής ήταν μηδενικά! Πάνω από 25pounds είναι δωρεάν η αποστολή.

    1. Έχω πολλά παρόμοια βιβλία, δεν ξέρω, μου αρέσουν πολύ και τα θεωρώ επένδυση. Σπάνια θα με εντυπωσιάσει κάποιο τιπ γιατί όλα είναι στο ίδιο στυλ, αλλά τα θέλω στη συλλογή μου! Δούλευα αλλά δυστυχώς λόγω περικοπών μου πρότειναν μερική απασχόληση ενώ είχα εκπαιδευθεί και συμφωνήσει και δουλέψει υπερ-πλήρη απασχόληση. Οπότε δε με συνέφερε! Αλλά εντάξει ψάχνω κι όλο και κάτι θα βρεθεί, σ’ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον!

    1. Όπως γράφω και στο ποστ, είναι από το amazon.co.uk. Σίγουρα θα υπάρχουν ανάλογα βιβλία, μπες και ψάξε αυτό που σε ενδιαφέρει γιατί δεν έχω παραγγείλει αντίστοιχο και δεν ξέρω τι να σου προτείνω 🙂

  2. Στρώσου στο διάβασμα αμέσως! Ανυπομονώ να μάθω κι εγώ, μια εργαζόμενη μαμά με μικρά παιδιά, το «ζουμί» που θα μας μεταφέρεις! Θέλω έμπνευση, γνώση και τσαχπινιά στο ντύσιμό μου κάθε μέρα κι όλα αυτά με low budget. Ζητάω πολλά γιατρέ?

    Την καλημέρα μου με χάρη

    http://newagemama.wordpress.com

Σχολιάστε

