Tips:The secret lies in the base

Βήμα 1. Καλυφθείτε.

Όπως θα σου πει κάθε γυναίκα με προβληματικό δέρμα (βλ.ακμή,κοκκινίλες κλπ), το μυστικό του επιτυχημένου μακιγιάζ βρίσκεται στη βάση. Γιατί τι να το κάνεις το super-ενυδατικό-σε-ultra-hip-χρώμα κραγιόν αν το μόνο που κάνει είναι να τονίζει τις δυσχρωμίες; Αυτά που ακολουθούν, λοιπόν, είναι τα δικά μου αγαπημένα προϊόντα βάσης.

The make-up

Dior Nude.  Ελαφριά κάλυψη, σα νερό, το προτείνω μόνο αν θέλεις διάφανο αποτέλεσμα. Το απλώνω με πινέλο MAC 190.

The concealer

Clinique line smoothing concealer. Σταθερή αξία στο νεσεσέρ μου από τότε που άρχισα να πειραματίζομαι με το μακιγιάζ. Αν έχεις πρόβλημα αϋπνίας (ή σιδήρου, όπως εγώ) μόλις γνώρισες έναν αχώριστο φίλο.

The powder

MAC Studio Fix. Επίσης πολύχρονη αγάπη, τέλεια κάλυψη που διαρκεί όλη μέρα χωρίς εφέ κέικ. Απλώνεται με σφουγγαράκι jumbo (50 λεπτά το ένα)για να μπορώ να το αλλάζω κάθε εβδομάδα.

The bronzer

Dior Bronze Matte Sunshine. Διακριτική απόχρωση, σχεδόν υπερβολικά θα έλεγα. Καλή μόνο αν είσαι ανοιχτόχρωμη και θέλεις οπωσδήποτε να βάλεις μπρόνζερ το χειμώνα.

The blush

Cynthia Rowley for Avon,True Color Blush. Δεν είμαι φαν της Avon αλλά το συγκεκριμένο ήταν δώρο. Λατρεύω τη συγκεκριμένη απόχρωση (και πίστεψε με, είμαι δύσκολη με τα ρουζ) και έχει cute συσκευασία.

Συμπέρασμα;

Δε βάφομαι κάθε μέρα με όλα αυτά, συνήθως το concealer και η πούδρα είναι more than enough. Σε περιστάσεις όμως που απαιτείται να είμαι βαμμένη (βλ. serious skin breakout, δουλειά) με βγάζουν ασπροπρόσωπη. Τρόπος του λέγειν δηλαδή, γιατί αν αντιληφθώ ότι το πρόσωπο μου έχει αυτήν τη μισητή διαφορά χρώματος με το λαιμό μου, προτιμώ να βγω με σακούλα.

Next chapter: The basics

13 thoughts on “Tips:The secret lies in the base

      1. de perazei gt aurio 8 paw hondos mias k mou fwnazei i glamourokarta toses meres k de mporw n tn akouw n klaei tn kaimenoula k 8 rwtisw.
        n rwtisw kt asxeto me t post alla e3isou simantiko.exeis n proteineis kamia kremoula enudatiki? dioti i dikia m me apogoiteuse…

      2. se poia hondos tha pas?mono sto xalandri exei stand tis mac ap’oti xerw, alla mporei n kanw lathos!mac exei sigoura ermou,mall,kifisia..
        ti derma exeis?mporw n proteinw mono gia liparo,2-3 kales..

  1. Pigs stin patisiwn.exei mac gt olo apo lei pswnizw…de rwtisa gia tn poudra gt etsi k alliws den 8a tin epairna twra,logs sxoleiou de bafomai ka8olou opote protimisan au3isw t sullogi pinelwn mou…
    Dustuxws exw arketa 3iro derma,makari nail Htan liparo…

  2. Syggnwmh pou kanw comment se palio post, alla molis to diavasa ki epeidh sympasxw sta 8emata akmhs k maurwn kyklwn (se ligo xeirotero va8mo omws) me endiaferei poly.
    1on, poudra xrhsimopoieis? Ki an nai, poia? Epeidh exw ki egw liparo derma aploustata den paizei na mhn xrhsimopoihsw poudra, apla vazw diafanh gia na mhn auksanetai h eikona tou stokou..
    2on, ap’oti katalava to Dior Nude 8a exei elafrya kalypsh, swsta? (egw xreiazomai mia toulaxiston metria kalypsh..)
    3on, mou kanei entypwsh pou les pws to Studio Fix ths MAC den einai cakey.. Osa make-up tetoias morfhs eixa xrhsimopoihsei sto parel8on htan psilostokoi.. Eisai sigourh pws den diegeirei to provlhma ths akmhs? Rwtaw giati exw psiloeuais8hsia se auto to 8ema, me enoxloun polla make-up, kai auta pou den enoxloun den einai sto xrwma mou.. (exw kitrinoasprh epidermida..)
    Sorry gia tis polles erwthseis, elpizw na mhn se zalisa. 🙂

    1. Καταρχάς να κάνεις σχόλιο σε όποιο ποστ σου αρέσει,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα 🙂
      Αχ το θέμα της ακμής..Πόσο μας ταλαιπωρεί..Εγώ χρησιμοποιώ τη Studio Fix σα πούδρα, είτε μόνη της, είτε πάνω από Dior Nude για μεγαλύτερη κάλυψη..Είναι σούπερ καλυπτική κ αν δεν χρησιμοποιήσεις άπειρη ποσότητα αποκλείεται να βγει σα στόκος..
      ΑΛΛΑ δε στην προτείνω. Ύστερα από προσωπική εμπειρία κ ερωτήσεις σε makeup artists κλπ διεγείρει το πρόβλημα της ακμής. Θα μου πεις γιατί τη χρησιμοποιώ; Για τους παραπάνω λόγους που ανέφερα.Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι κατάλληλη για πολύ προβληματικό δέρμα.
      Έχεις δοκιμάσει την converderm?Ή άλλες φαρμακευτικές πούδρες; Έχεις ρωτήσει κάποιο δερματολόγο για κατάλληλα προϊόντα;
      Επίσης, ανεξάρτητα από την κάλυψη, τι θεραπεία ακολουθείς; Ένα απλό καθαριστικό ή κ κάποια κρέμα; Έχεις σκεφτεί να βάλεις μια βάση που μειώνει κοκκινίλες κ ελαχιστοποιεί τους πόρους;
      Τέλος, δεν είμαι ειδική αλλά υπέφερα χρόνια με την ακμή κ μπορώ να σου πω ότι ο πιο απλός κ οικονομικός τρόπος για μένα ήταν να αλλάξω ριζικά τις διατροφικές συνήθειες μου. Αν έχεις παρατηρήσει κι εσύ κάποιες αλλεργίες, προσπάθησε να τις περιορίσεις. Αυτό σε συνδυασμό με πολύ πολύ νερό θα μειώσει την λιπαρότητα κ την ακμή.
      Ελπίζω να βοήθησα, για οτιδήποτε άλλο μην διστάσεις να ρωτήσεις..:)

  3. Σ’ ευχαριστω πολυ για την απαντηση και τη διαθεση σου να βοηθησεις! 🙂
    Καταρχην το δικο μου το προβλημα ξερω πως ειναι ορμονικο. Εχω μια μικρη ταση για πολυκυστικες ωοθηκες, αλλα δε μπορω κ ουτε θελω να παρω αντισυλληπτικα, εξαλλου το προβλημα ειναι μικρο για να παρω τετοιο φαρμακο..
    Γενικως απο δερματολογους ηξερα πως δεν πρεπει να χρησιμοποιεις πουδρα γιατι φραζει τους πορους, μονο υγρη oil-free βαση. Aπλα επειδη με make-up για ωρα αρχιζω και γυαλιζω εχω καταληξει να βαζω με πινελο λιγη διαφανη loose πουδρα απο Kryolan (ημουν make-up artist, τωρα το γιατι δε ξερω τι να χρησιμοποιησω στο δικο μου προσωπο ειναι αλλο θεμα :p).
    Νομιζα πως το studio fix που ποσταρες ηταν το make-up το compact σε αναλογη συσκευασια που εχουν, γι’ αυτο και απορρησα.. Sorry γι’ αυτο.. Την studio fix την πουδρα την εχω, αλλα επειδη πανω απο make-up μου κανει πολυ βαριά (ισως φταιει κ η βαση βεβαια) δεν την προτιμω.. Μονη της δεν την εχω δοκιμασει, αλλα φανταζομαι οτι δε θα με καλυπτει.. Εχω εκτος απο κανα δυο σπυρακια τη φορα κ αρκετες κοκκινιλες απο τα παλια.. Οπως ειπες κι εσυ δεν ειναι βαθια σημαδια, αλλα μενουν κοκκινα για καιρο.
    Οπως καταλαβες λοιπον ψαχνομαι για βαση..
    Coverderm δεν εχω δοκιμασει τιποτα.. Εχεις καποια εμπειρια?
    Από φαρμακειο ειχα χρησιμοποιησει μια του Κορρε η οποια μου εκανε τρελλη αντιδραση (μεγαλα εσωτερικα σπυρια).. Κανενα προιον δε με εχει ερεθισει τοσο πολύ ξανα.
    Γενικως εχω χρησιμοποιησει πολλες βασεις.. Δε με ενοχλουσαν και μου αρεσαν της MaxFactor η Lasting Performance και τωρα καποιες της Clinique αλλα δεν υπαρχουν στο χρωμα μου, ειμαι πολυ ανοιχτη (και κιτρινωπη) δυστυχως.. Tα Mac ειναι η μονη εταιρια που βρηκα την αποχρωση μου, αλλα οι υφες των make-up studio fix fluid πχ ηταν πολυ στεγνες κ βαριες, δε μου ενοχλουσαν την ακμη, αλλα την αισθητικη. :p Ειχα δοκιμασει κ το sculpt που με ενοχλουσε λιγο..
    Οποτε αυτο ειναι το θεμα μου, να βρω ενα προιον που να εχει ωραια υφη, να μην ειναι στοκος, να εχει μια μετρια καλυψη, να μην με ενοχλει στο δερμα και να ειναι στο χρωμα μου (ανοιχτο με κιτρινη αποχρωση). Ειμαι δυσκολη, I know. :p
    Οποτε το Dior Nude μονο του (η με διαφανη πουδρα) δεν καλυπτει αρκετα φανταζομαι ε? Εσυ βεβαια μαλλον εχεις και αρκετα πιο καθαρη επιδερμιδα.. Βασικα, από ότι βλεπω στις φωτο (ακομα κ σ’ αυτές στην παραλια που εισαι αβαφη) αν ειχα το δικο σου δερμα θα βαφομουν μονο σε ειδικες περιστασεις. 🙂
    Από θεραπεια παλιοτερα επλενα προσωπο με gel της Avene κ δεν εβαζα κρεμα παρα μονο στα ματια bepanthol προσωπου, και κατεληγα να εχω λιπαρο/ξηρο δερμα.. Τωρα χρησιμοποιω το gel της Biomaris που πηρα απο αισθητικο (η οποια μου ειπε πως τα σαπουνια της Avene είναι υπερβολικα σκληρα) και την αναλογη κρεμα που κοντρολαρει τη λιπαροτητα υποτι8εται, αλλα δε βλεπω ιδιαιτερη διαφορα περα απο το οτι το προσωπο ειναι πιο ενυδατωμενο τουλαχιστον. Αλλα τα σπυρια κ οι ποροι με σμιγμα ειναι τα ιδια. Σκεφτομουν μολις τελειωσει η κρεμα ειτε να δoκιμασω εκεινη της Avene που ανεφερες στο post για την φροντιδα ειτε να δοκιμασω της Clinique τη σειρα. Με εψησε πολύ και το σαπουνι Kanebo που εγραψες, αλλα μολις ειδα την τιμη σκεφτηκα πως είναι μεγαλο ρισκο αν δε μου ταιριαξει.. :/
    Από διατροφη πλεον το εχω φτιαξει καπως, τρωω κάθε μερα φρουτα, λαχανικα και δε τρωω σοκολατες, τηγανιτα, λιπαρα κλπ (κ δε πινω, ουτε καπνιζω).. Αυτά που θελουν βελτιωση είναι το να πινω περισσοτερο νερο κ να κοιμαμαι πιο σωστες ωρες που θεωρω εξισου σημαντικο..
    Εκτος από αυτά κανεις κατι άλλο πιο ιδιαιτερο?
    Και γενικως οτι εχεις να προτεινεις θα χαρω να το ακουσω.
    Χιλια συγγνωμη για την απαντηση/εκθεση τριτης λυκειου, ελπιζω να μη σε κουρασα απιστευτα. 🙂

    1. Καταρχάς να σημειώσω ότι το δέρμα μου δεν είναι πάντα όπως το καλοκαίρι, ενώ κάποια ορμονικά με βασανίζουν κι εμένα..Συνήθως το μακιγιάζ καλύπτει τυχόν ατέλειες,αλλά σε εξαιρετικές περιπτώσεις υπάρχει κ το φώτοσοπ.
      Για το σαπούνι kanebo να ζητήσεις ένα δειγματάκι και να το δοκιμάσεις..τώρα πρέπει να έχει και έκπτωση λογικά οπότε σε συμφέρει..μετά από δερματολόγους και διάφορα άλλα, είναι το μόνο που με έχει βοηθήσει.
      Clinique θα σου πρότεινα να μην δοκιμάσεις, εκτός κι αν το δέρμα σου δεν είναι ευαίσθητο. Έχουν πολύ πολύ οινόπνευμα (δηλαδή τα μυρίζεις και μεθάς)και εμένα που προκάλεσαν ξηροδερμία. Η μαμά μου που έχει μεγαλύτερο πρόβλημα ακμής και λιπαρότητας, τα μίσησε.
      Δεν κάνω τίποτα ιδιαίτερο, καλό καθαρισμό πρωί-βράδυ,μάσκα μια φορά την εβδομάδα και σωστή διατροφή. Με αυτά βλέπω διαφορά..
      Οπότε θα σε συμβούλευα να αφήσεις τα επαγγελματικά προϊόντα (kryolan,mac)για εξαιρετικές περιστάσεις και να ρωτήσεις στο φαρμακείο για φαρμακευτικές πούδρες. Εγώ είχα την coverderm και ήμουν ευχαριστημένη, αλλά με έκανε λίγο κίτρινη (είμαι ροζ)οπότε μπορεί για σένα να είναι ιδανική. Ευτυχώς που ασχολείσαι με το μακιγιάζ, γιατί το μεγαλύτερο πρόβλημα στο φαρμακείο είναι να βρεις τη σωστή απόχρωση για εσένα..

  4. Δεν χρειαζεται να ζητας συγγνωμη για τις καθυστερημενες απαντησεις, σ’ ευχαριστω και μονο που απαντας. 🙂
    Aν υπαρχει δειγματακι στο σαπουνι kanebo θα ηταν τελειο! Κι αν λες οτι σου διαρκει και πανω απο ενα χρονο τα αξιζει τα λεφτα του. Το χρησιμοποιεις και σαν μασκα (γιατι ετσι γραφει επανω)? Κι αλλη μια ερωτηση, γιατι δεν εχω ιδεα: σε φαρμακειο το βρισκεις η σε Hondos?
    Επισης ποια θα ελεγες πως ηταν η καλυτερη μασκα που εχεις χρησιμοποιησει? Της Avon που εγραψες η καποια αλλη?
    Να σου πω δισταζω να παρω πουδρα, γιατι οπως σου ειπα οι δερματολογοι μου ειχαν πει οτι φραζει τους πορους και το καλυτερο ειναι η υγρη βαση.. Επισης μονο με πουδρα νομιζω πως θα φαινεται πολυ ξηρο το αποτελεσμα.. Κανω λαθος?
    Σιγουρα ομως θα ψαξω ολες τις εταιριες του φαρμακειου για υγρες βασεις πριν δοκιμασω οτιδηποτε αλλο..
    Σ’ ευχαριστω και παλι πολυ για τις συμβουλες και τη βοηθεια σου, το εκτιμω. Και εχω να προτεινω και κατι σε ανταλλαγμα, επειδη ειδα πως εισαι fan της Mac και εχω 35% εκπτωση λογω επαγγελματος (οπως και σε κρυολαν), όποτε θελησεις να ψωνισεις μπορεις να την εκμεταλλευτεις! 🙂 (ειναι κριμα να υπαρχει και να μενει ανεκμεταλλευτη, μιας και τωρα δεν ψωνιζω, γι’ αυτο μη ντραπεις καθολου.)

    1. Πολύ παραπάνω από ένα χρόνο διαρκεί, το πήρα πέρυσι τον Δεκέμβρη, το χρησιμοποιώ ανελλιπώς καθημερινά πρωί-βράδυ και πρέπει να έχει άλλο τόσο. Το βρήκα στα Hondos, γι’αυτό λογικά τώρα με τις εκπτώσεις θα το βρεις σε καλύτερη τιμή..
      Το χρησιμοποίησα μερικές φορές σα μάσκα, αλλά δε με ενθουσίασε και μου φάνηκε τσάμπα σπατάλη προϊόντος. Της avon είναι καλή αλλά περιέχει οινόπνευμα, το οποίο εμένα δε με πειράζει γιατί κάποιες φορές θέλω να ξηράνει τα σπυράκια κι είναι ιδανική. Θα σου πρότεινα apivita, τις έχω δοκιμάσει κι είναι αποτελεσματικές, και επειδή είναι σε μονοδόσεις δε θα κλαις τα χρήματα σου αν δε σου ταιριάξουν.
      Εκτός από πούδρα οι φαρμακευτικές εταιρείες έχουν και make-up, γιατί δεν κοιτάζεις για κάποιο compact ή κάποιο με τελείωμα πούδρας; Έχεις δίκιο σε αυτό που λες για την πούδρα, πρέπει να το έχω υπόψη μου.
      Σ’ευχαριστώ πολύ για την προσφορά, πραγματικά με συγκινείς 🙂

      1. Ωραια, θα παω στα Hondos το συντομοτερο να δω μηπως βρω και δειγμα.
        Της Apivita δοκιμασα αυτες με τον αργυλο και την προπολη και ειδα οτι μου εβγαζαν τα σπυρια προς τα εξω.. Η αν υπηρχαν καποιοι ποροι τους εκανε σα σπυρακια.. Δεν ξερω αν το εχεις παθει ποτε.. Δε μου αρεσε ομως.. Θα κοιταξω παντως να βρω αλλες με διαφορετικες ιδιοτητες, γιατι εχει πολλες..
        Ειχα χρησιμοποιησει και compact στο παρελθον, αλλα φοβαμαι μηπως εχουν και αυτα το ιδιο θεμα με την πουδρα, να φραζουν, και δινουν και παρομοια «στεγνη» εικονα.. Ειμαι fan της λιγης γυαλαδας βλεπεις, μου φαινεται πιο φυσικο και δροσερο σαν αποτελεσμα. 🙂 Δε το απορριπτω παντως, θα τα ψαξω ολα!
        Κανενα προβλημα για εμενα, πραγματικα. Θα πρεπει νομιζω ομως να παμε μαζι αν ειναι, γιατι ισως να ζητανε και ταυτοτητα.. Δεn θυμαμαι να σου πω την αληθεια.. Αν δεν εχεις κι εσυ προβλημα εμενα θα μου αρεσε να σε γνωρισω κιολας in real life. 🙂
        Σου αφηνω το facebook μου να τα πουμε κι απο εκει αν θες (για να μην ειμαι και απροσωπη πλεον :p)!

Σχολιάστε

