My beauty weapons

Γιατί να χρησιμοποιείς τα ακριβότερα προϊόντα make-up για να καλύψεις ένα προβληματικό δέρμα;Πιστεύω ότι ¨η ομορφιά πηγάζει από μέσα μας¨ το οποίο σημαίνει ότι καλή η ευτυχία, αλλά μερικές φορές χρειαζόμαστε κάτι περισσότερο για να ¨λάμψει¨ το δέρμα μας, δηλαδή σωστά προϊόντα περιποίησης. Το ποστ αυτό δεν είναι διαφημιστικό, ούτε φυσικά θεωρώ ότι αυτά που χρησιμοποιώ είναι κατάλληλα για το δικό σας τύπο δέρματος, αλλά θα ήθελα να μάθω τα δικά σας ¨όπλα¨ ή τη γνώμη σας για αυτά που θα παρουσιάσω.

Beauty comes from inside,and this sometimes means that no matter how expensive (or heavy,yack) the make-up is,it’s the skin that counts.Ofcourse happiness helps it glow, but so do some really good cleansers and moisturizers, right?I’ve already posted my large make-up collection,so I guess it’s now time to post the basics,aka the things I can’t live without!

The cleansers

Μετά από μια χρονιά με συνεχείς εξάρσεις ακμής (δερματολόγους, φάρμακα κλπ), αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου ακολουθώντας σωστή διατροφή και ψάχνοντας να βρω τι ταιριάζει στο δέρμα μου. Ειδικά το σαπούνι της Kanebo είναι στη λίστα με τα πράγματα που θα έπαιρνα αν έπρεπε να μεταναστεύσω σε ερημικό νησί. Εκείνο του Κορρέ είναι αρκετά ελαφρύ και φθηνό, το χρησιμοποιώ πιο σπάνια,αν νιώσω ότι το δέρμα μου είναι ξηρό.Τέλος, κάνω μια μάσκα 1-2 φορές την εβδομάδα, αυτό τον καιρό της Avon γιατί μου την κάνανε δώρο και είμαι αρκετά ικανοποιημένη!

I wash my face with Kanebo cleanser twice a day (trust me,I feel like a new acne-free woman),or if I have to wash it during the day,I prefer the Korres one,much lighter.The third product you see is a face mask(Avon) and I use it twice a week.

The Moisturizer+Eye roll-on+Concealer

Το πιο δοκιμασμένο προϊόν από όλα,είναι σίγουρα η ενυδατική μου, η Avene Hydrance legere, τη χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια (φροντίζοντας να κάνω διαλείμματα ενδιάμεσα δοκιμάζοντας και κάποιες ακόμη)και πιστεύω ότι είναι ιδανική για λιπαρά δέρματα,συν ότι έχει δείκτη προστασίας!Αυτό το πράσινο που βλέπετε δίπλα και πιθανότατα το ξέρετε, ανήκει στις αυθόρμητες αγορές μου και πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει.Είναι το Garnier eye roll-on και περιέχει καφείνη, το μόνο πρόβλημα που συναντώ είναι ότι θα ήθελα να ενυδατώνει περισσότερο.Τέλος, το concealer(Clinique) έχει θέση στο νεσεσέρ μου χρόνια και παρόλο που δεν ανήκει στην κατηγορία των προϊόντων περιποίησης, δε μπορούσα να μην το παρουσιάσω! Λόγω αναιμίας έχω μεγάλο πρόβλημα με τους μαύρους κύκλους, και μόνο αυτό με έχει σώσει.Και το πιστεύω, το YSL Touche Eclat δεν πιάνει μία μπροστά του!

This is my favorite moisturizer,Avene Hydrance legere,  perfect for oily skin. Next to it, one of my secrets to keep the dark circles away, a Garnier eye roll-on with caffeine that I always combine with the last product.Ok, I might be cheating with this since it’s not a prep product, but a Clinique concealer. But hey, don’t they say concealers are a woman’s best friend?

Και τώρα μια ερωτησούλα για τους γενναίους που διάβασαν το ποστ:Έχετε να μου προτείνετε κάτι για σημάδια ακμής; Τα σημάδια δεν είναι βαθιά, απλώς με ενοχλεί να χρειάζεται να τα καλύπτω.

19 thoughts on “My beauty weapons

  1. Πόσο μου αρέσει να διαβάζω για τα νεσεσέρ των άλλων!!! Έχω δοκιμάσει το τζελ του Κορρέ, για την τιμή του καθαρίζει αξιοπρεπώς 😉

    Για τα σημάδια της ακμής θα πρότεινα προϊόντα με οξέα φρούτων ή έλαιο από τριαντάφυλλο γιατί έχουν την ιδιότητα να «λευκαίνουν» το δέρμα- όχι όμως από εκείνα που εφαρμόζονται τοπικά, σκέψου scrub και μάσκες. Μέχρι στιγμής το #1 αγαπημένο μου είναι η μάσκα Άγριο Τριαντάφυλλο του Κορρέ, μετριάζει τον τόνο των σκούρων σημαδιών. Στ’ αλήθεια!

  2. Την κρέμα της Avene τη χρησιμοποιώ κ εγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Δυστυχώς επίσης ταλαιπωρήθηκα με ακμή και όλα τα συναφή και ακόμα πετάγονται μπιμπίκια κατά διαστήματα. Καθότι άσχετη από μακιγιάζ για ένα διάστημα χρησιμοποιούσα μόνο πούδρα χωρίς μέικ απ και το δέρμα μου έγινε πολύ ξηρό και έβγαζα και σπυράκια. Αφού μου άνοιξε τα μάτια μια φίλη και έκοψα την πούδρα, τα σπυράκια εξαφανίστηκαν . Στερνή μου γνώση..

  3. xrhsimopoiw sxedon ta idia proionta me sena k eidika megalh latreia stn krema ths avene…an exeis tn oikonomikh dynatothta(pou dn einai k tragiko poso) mporeis na kaneis leizer se kapoio dermatologo gia ta shmadia k eidika an exeis liga tha eksafanistoun…oso gia proionta katharismou prospathise na xrhsimopoieis avene k frezyderm pou einai farmakeytika k ta frezyderm einai eidika gia typous me akmh..k apo kalluntika pare coverderm k tha me thymitheis :))))) se zalisa alla to xw psaksei to thema :))) filakia loipon k kales dokimes :*

  4. @cbsg5861,eida to review tis maskas kai sto blog su,to skeftomai k an to dokimasw tha s enimerwsw!
    @meraldia,tlk i avene exei polles fan!e,oles exume kanei lathi me tin akmi,an den patheis de tha matheis hehe 🙂
    @THALIA :), xairomai p to exeis psaxei k esu!laser skeftomun n kanw alla an upirxe kt exisu kalo gia na to apofugw,tha to protimusa!coverderm gia na eimai eilikrinis xrisimopoiusa k dn eixa meinei euxaristimeni,dn exei megali poikilia apoxrwsewn k evgaina ligo portokali.imun k egw fan farmakeiou,teleutaia me ti kanebo allaxopistisa k dn metaniwnw!oso gia make-up,gia everyday makigiaz vazw clinique concealer,mac studio fix & mac bronze powder anti gia rouz k dn exw provlima me akmi 😀 flk

  5. θελω πολυ να δοκιμασω kanebo. για τη πουδρα τους εχω ακουσει φανταστικα σχολια αλλα ειναι ακριβη κ δισταζω να εγκαταλειψω την αγαπημενη μου.
    για καλυψη μικρων σημαδιων μου αρεσει πολυ το κονσιλερ mac στο στρογγυλο κουτακι. ειναι συμπαγες και απλωνεται καλυτερα με ενα σφουγγαρακι ή πινελο. και εχει τοσες αποχρωσεις που μπορεις να βρεις ακριβως την καταλληλη. δε χανεις τπτ να πας σε ενα καταστημα να το δοκιμασεις

    1. Pantws k egw distaza gia to sapouni alla sumferei tlk,exei polu proion k xrisimopoieis elaxisto kathimerina opote krataaaaei!s’euxaristw gia to tip,nmzw oti apo plevras kalupsis exw katalixei, to provlima mu einai oti dn thelw na vafomai kan, opote psaxnw kati n svinei dusxrwmies ousiastika..to concealer pantws tha to dokimasw,agapw MAC k exw idi to pinelo gia na aplwnetai!

  6. εγώ παρότι δεν έχω σημάδια ακμής ούτε έχω δοκιμάσει πολλά προιόντα (έχω όμως αρκετά λιπαρό δέρμα), θεωρώ αυτά της clinique τα πιο μή ερεθιστικά. ειδικά το σαπούνι από το 3step και η ενυδατική σώματος χωρίς άρωμα είναι από τα καλύτερα για ευαίσθητα δέρματα. ενυδατική προσώπου δεν προτείνω χωρίς από την άλλη να είμαι και δυσαρεστημένη.

    για να φανταστείς πόσο λιπαρό είναι το δέρμα μου, τον μισό χρόνο δεν χρησιμοποιώ καν ενυδατική (το ξε΄ρω ότι δεν είναι σωστό αλλά δεν την αντέχω).

    επίσης προτείνω 2 προιόντα που και μένα μου τα πρότεινε η Στέλλα μιας και έχω μανία με τον καθαρισμό. το ένα είναι το pureness deep cleansing foam της shiseido για καθε μέρα και το άλλο το scrub της apivita με μέλι και βερύκοκο. είναι ιδανικά για λιπαρά δέρματα και κάνουν θαύματα. για make up δεν έχω ιδέα μιας και δεν χρησιμοποιώ.

  7. Αγαπητη Little Stylist,
    αν επιτρεψεις σε μια λιιιγο μεγαλουτσικη φιλη να σου πει ενα δυο πραγματακια!!Στα 25 μου εκανα ξαφνικα ακμη στην δεξια πλευρα μονο του προσωπου μου..μαλλον απο αγχος,τι να πω δεν ξερω!!!Ποτε δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα.Την λυση την βρηκα στην ακολουθη τακτικη:πλυσιμο πρωι-βραδυ με το σαπουνι Dermac απο φαρμακειο,το πρωι μια απλη ενυδατικη της Φροικα και εκεινη την περιοδο το βραδυ μονο Brevoxyl!Ηταν η πιο απλη αγωγη που μπορουσα να ακολουθησω και μαλιστα προτεινομενη απο τον τοτε διευθυντη του δερματολογικου στο ΝΙΜΙΤΣ. Το σαπουνι ειναι για μενα το καλυτερο καλλυντικο που εχω χρησιμοποιησει τα τελευταια χρονια….δεν αγοραζω τιποτε αλλο..που να δεις τη δουλεια που κανει στο λιπαρο δερμα του αντρα μου!!!!
    Οσον αφορα τα σημαδια της ακμης και δεν θες να κανεις λειζερ θα σου προτεινα να κανεις μια θεραπεια οξεων φρουτων σε δερματολογο της εμπιστοσυνης σου ή καποιο φυτικο peeling σε αισθητικο παλι της εμπιστοσυνης σου!Μην φανταστεις οτι θα δεις αμεσα αποτελεσματα αλλα οσο τα επαναλαμβανεις το δερμα σου θα βελτιωνεται σταδιακα.Μην διστασεις,ως θεραπειες ειναι οικονομικες.
    Εγω στα 32 πλεον τις εχω δοκιμασει και λυπαμαι που δεν τα εκανα και λιγο νωριτερα.
    Για ελαφρυ μακιγιαζ παλι..εγω χρησιμοποιω ενυδατικη με χρωμα…Η clinique kai i Artdeco εχουν κατα τη γνωμη μου απο τις καλυτερες. Δινουν χρωμα υγειας χωρις να επιβαρυνουν.
    Συγγνωμη αν σε κουρασα αλλα λιγο να σε βοηθησα..χαιρομαι!!!!!
    φιλικα

    1. Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου, δε με κούρασες καθόλου, αντίθετα χαίρομαι πολύ γιατί οι συμβουλές σου θα με βοηθήσουν πολύ..Θα έχω υπόψιν μου το σαπούνι αν για κάποιο λόγο σταματήσει να μου ταιριάζει αυτό που έχω, αν και όπως είπα είμαι πολύ ευχαριστημένη..Οι συμβουλές που σίγουρα θα ακολουθήσω είναι οι θεραπείες με οξέα φρούτων και μια ενυδατική με χρώμα,πιστεύω θα με βολέψει τώρα το καλοκαίρι!Και πάλι σ’ευχαριστώ 🙂

  8. δεν νομιζω να υπαρχει αλλη κοπελα με πιο προβληματικο δερμα απο μενα, ειλικρινα. εχω προβλημα με ακμη απο 12 χρονων, εχω κανει τα απειρα, αλλα ακομα το δερμα μου βγαζει σπυρακια με το παραμικρο. εμενα πολλα χρονια αγγλια και εκει χρησιμοποιουν τα προιοντα dermalogica, οποτε τα εμαθα κι εγω. αλλα πριν λιγο καιρο αρχισα να τα χρησιμοποιω, εχω απηυδισει πλεον. ειναι ακριβα, αλλα μεχρι στιγμης τα αξιζουν τα λεφτα τους. για τα σημαδια:

    http://www.dermalogica.gr/products/details/exfoliants/dailymicrofoliant.htm

    good luck!

  9. Egw eimai pali.. Eimai sigourh pws se exw prhksei, alla h8ela poly na kanw allh mia mikrh erwthsh panw ston ka8arismo.. Gia de-maquillage xrhsimopoieis ta sapounia/cleansers apo kanebo h korre, h kapoio allo proion? Anarwtiemai an kanoun (to kanebo perissotero) gia afairesh maquillage..
    S’euxaristw kai pali! 🙂

    1. Δε με έχεις πρήξει καθόλου, εγώ σου ζητώ συγγνώμη αν δεν απαντάω άμεσα, κάποιες μέρες τρέχω και δε φτάνω..
      Για ντεμακιγιάζ χρησιμοποιώ ένα απλό γαλάκτωμα garnier για ευαίσθητες επιδερμίδες. Δεν με ενδιαφέρει να αγοράσω κάτι καλύτερο/ακριβότερο, γι’αυτό πάντα αγόραζα γαλακτώματα από σούπερ μάρκετ. Ο λόγος; Θέλω κάτι που να βγάζει το πολύ make-up και μετά χρησιμοποιώ το καθαριστικό για να φύγει όλο. Το kanebo δυστυχώς δεν είναι για ντεμακιγιάζ,φαντάσου είναι σαν γκρι πυλός άρα φαντάζομαι ότι θα ερέθιζε υπερβολικά τα μάτια. Ακόμα κι αν έκανε, θα το απέφευγα γιατί δε θα ήθελα να τελειώσει γρήγορα. Όχι ότι τελειώνει βέβαια, το έχω πάνω από ένα χρόνο και έχει πολύ προϊόν ακόμα..

  10. kalispera!!!egw gt arghsa na erthw sthn parea sas m lete???xaxaxa koritsia poli wraia k enhmerwtika ola sas ta sxolia!!!tha ithela na kanw loipon ki egw mia erwthsh…prin apo enamish mhna piga dermnatologo k m eipe oti exw hpias morfhs akmhs sto metwpo kuriwa k aspra stigmata!m edwse loipon thnkrema ths Avene Triacneal!eixa kamia veltiwsh alla sto metwpo tpt.kuriws eida veltiwsh sta stigmata!skeftomai na xrhsimopoihsw thn Brevoxyl..h gnwmh sou?opws epishs tha ithela na mou peis pio einai to kalitero sapouni goa mikta dermata!ksereis to klassiko simvenei k me mena..h perioxh t T einai liparh ,smigma ktlp.sinexise thn toso wraia douleia p kaneis!!anipomonw gia thn apanthsh sou!

  11. Η κρεμα της Avene, η λεγομενη Triacneal για το δικο μου προβληματικο δερμα με ταση ακμης και λιπαροτητα, κανει θαυματα! Μου την ειχε συστησει η δερματολογος μου μια εποχη που »φουντωσα» απο σπυρακια, παραλληλα με μια ελαφρυα αντιβιωση για εναν μηνα. Καθε βραδυ πριν κοιμηθω, την απλωνα πανω στα σημαδια ακμης, δηλαδη σε ουλες, κοκκινιλες και ατελειες και μετα απο χρηση 1-2 εβδομαδων, ειδα καταπληκτικα αποτελεσματα και για πρωτη φορα σταματησε το δερμα μου να βγαζει καινουργια σπυρακια!! Το πρωι ομως πρεπει απαραιτητα να χρησιμοποιεις μια καλη αντιηλιακη ενυδατικη κρεμα, γιατι ουσιαστικα η κρεμα της Avene κατα τη διαρκεια της νυχτας εχει μικροαπολεπιστικη δραση και ετσι το καινουργιο δερμα που σιγα σιγα αποκαλυπτεται, εχει την αναγκη προστασιας ! Οταν σταματησα να χρησιμοποιω λοιπον την θαυματουργη μου κρεμα, μετα απο κανα 2 μηνες ξαναεβγαλα κανα σπυρακι κ εκτοτε την χρησιμοποιω σε τυχον σημαδια που μου μενουν.

Σχολιάστε

