Sweet child of mine

Πριν σας δείξω τα κοσμήματα που έφτιαξα,θέλω να σημειώσω κάτι..

Οι περισσότεροι τα είπαν κοριτσίστικα,παιδικά,τρεντοτέτοια..Κι επειδή δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους χαρακτηρισμούς αυτούς,αποφάσισα να ποστάρω μια ακόμη φωτογραφία ενδεικτική του παλιμπαιδισμού μου με τα στυλό που θα γράφω στην εξεταστική κ τα πόστ-ιτ που σημειώνω σελίδες,κ τα πρώτα σκουλαρίκια (με έμπνευση ζαχαρωτά) που έφτιαξα,τώρα ψάχνω για κλιπς.

DSC04883

Τώρα που ξέρετε τι σας περιμένει:

jewels

Από αριστερά:το μεγάλο κολιέ το φτιάξαμε μαζί με τον φίλο μου,διάλεξα τις χάντρες κ σκεφτόμασταν τη σειρά,τα δυο ροζ τα έφτιαξα μέσα σε 10 λεπτά γιατί ήταν πολύ απλά,το τρίτο(πρασινοκοραλλί)είναι το πρώτο μου κ πολυαγαπημένο ενώ το άλλο που είναι κάθετο είναι για το πόδι.

Το καφεκίτρινο βραχιολάκι είναι αποκλειστικό δημιούργημα του φίλου μου,λίγο σοβαρό για τα γούστα μου αλλά ιδανικό για ουδέτερους συνδυασμούς. Το κολιέ σε γήινους τόνους είναι επίσης κάτι που δε θα φορούσα,ήταν ειδική παραγγελία της μαμάς μου.Το μαύρο είναι εκτός εποχής αλλά ήθελα να χρησιμοποιήσω την πεταλούδα κ να φτιάξω «καραμελίτσες» με το ύφασμα από το φόρεμα που έσκισα.

Κι αυτά είναι τα υλικά που είχα στην διάθεση μου:

ylika

P.S.:Νέο layout και μερικές ακόμη προσθήκες όπως το chat box κάτω δεξιά..

18 thoughts on “Sweet child of mine

  1. Τα λατρευω ΟΛΑ!!!!!!! Μην αγχώνεσαι! Εγώ ακόμα και τώρα έχω κόλλημα με οτιδήποτε έχει σχέση με πριγκίπισσες! Για να φανταστείς το ξυπνητήρι μου είναι κάστρο (ροζ) που έχει προτζέκτορα και γεμίζει το ταβάνι αστερακια!!!!!!
    Τέλεια και τα κοσμήματα! Πολύ γλυκα!
    Και φυσικά μεγειά το layout!

  2. einai ola uperoxa!!!! min akous kanena!! eidika egw pou latreuw ta girly accessories einai paradeisos ola!! oh and looks like you and your boyfriend prepei na kanete epixeirisi!!!😉
    kali arxi kai kali sinexeia stin prospatheia sou, eisai polu kali so keep up!!

    p.s. ta stylo k ta post it theika!!!!! poy brikes post it me tin kitty???!! teleia!!!
    kali epitixia stis exetaseis sou!

    1. s’euxaristw,eisai polu glukiaaa🙂
      to bf einai kallitexnis,»to’xei» pio polu apo mena tolmw na pw..k sxetiki epixeirisi uparxei idi stin oikogeneia,exou k ta tosa ylika!xixi to post it to vrika ekei p tha to evriske k ena pentaxrono,ma fusika sto hello kitty pagwto!!

  3. Polu omorfa ta dimiourgimata sou!!!…Ekanes polu kali arxi!…Kales empneuseis!..Epeidi ftiaxnw ki egw kosmimata ta teleytaia xronia mporeis na me rwtiseis o,ti theleis!..An mporw na sou apantisw tha to kanw!😉🙂

  4. Δεν νομίζω ότι τα κοσμήματα που έχεις φτιάξει είναι παιδικά, το αντίθετο θα έλεγα. Είναι πολύ ωραία!!Αγοράζω σαν τρελή χειροποιήτα κοσμήματα κ τα δικά σου είναι εξίσου ωραία!!Μου αρέσει πολύ το βραχιολάκι με τα μαργαριταράκια…ψάχνω ένα τέτοιο απλό εδώ κ καιρό. Περιμένω να εκθέσεις κ άλλα κοσμήματα!!!!

  5. 😀 tis xantres tis pira apo ti mama tou filou mu,asxoleitai me to kallitexniko kosmima polla xronia k ftiaxnei uperoxa pragmata,gi’auto k eixa oti mporusa n fantastw stn diathesi mu..ekeini ta pairnei xondriki apto nikolis group i kt tetoio,alla m eipe g ena magazi hobby pou mporw n vrw clips..exei k sto monastiraki,polla koritsia ftiaxnun xantres k mporun n s pun alla🙂
    dn mporeis n to akoloutheis,auto to application uparxei mono sto blogspot dustuxws!

  6. δε κατάλαβα? είναι προσβολή το ‘αυτά τα κοσμήματα είναι παιδικά;’ δε ξέρω αλλά εγώ έχω πάει στη δουλειά με σκουλαρίκια hello kitty, κολιέ-ταψί μηλόπιτα κλπ. το μόνο κακό είναι ότι ενίοτε μου κάνουν διάφορα παρδαλά δώρα, νομίζοντας ότι είναι του στυλ μου, αλλά εμένα δε μου αρέσουν καθόλου….χαχα
    σούπερ το νέο layout, btw

  7. Na min kollas pouthena. Einai teleio to stilo. Oso ki an megalosoume panta prepei na aisthanomaste paidia.
    Ta kosmimata sou einai poli oraia. Mou arese idiaitera to vraxiolaki me tis perles. An kai den einai tou goustou mou oi perles, kathos pisteuo pos einai poli «mantame», to vraxiolaki den vgazei auti ti sovarotita. Sinexise etsi. Ta pas poli kala.

  8. ti glykaaaa einai ola auta pou ftiaksate!!!!!!!!bravoooo kai se esena kai ston filo sou😀
    kai emena mou aresei na ftiaxnw kosmimata kai oxi mono…giati einai dimiourgiko kai exei plaka!!!!!

  9. geia sou!eimai i aspa apo to plats.gr!!!
    poli kali i douleia s kai afou se aresoun
    kai euxaristoun esena ta sxedia s mn akous tous allous!!!
    AN THES MBES STO PLATS.GR KAI DES KAI TI DIKIA M DOULEIA
    KANO KAI GO KOSMIMATA!!!KALI SINEXEIA!!

Σχολιάστε

