The Transformers

Συνηθίζω να φοράω με άλλους τρόπους τα ρούχα μου όταν τα έχω βαρεθεί ή απλώς δε βρίσκω καλύτερη επιλογή.Ειδικά τις προηγούμενες μέρες έλειπα από το φοιτητικό μου σπιτάκι,παίρνοντας μόνο μια (χμ,εντάξει μεγάλη)βαλίτσα για έναν ολόκληρο μήνα!Η οποία θα έφτανε γιατί είχα προγραμματίσει διαμονή δίπλα σε θάλασσα,δηλαδή άπειρα beach dresses,μερικά σορτσάκια κ τοπ,σανδάλια κ πολλά αξεσουάρ.Αλλά κάποιες φορές χρειάζεσαι εναλλακτικές για αυτά τα απρόοπτα events που τρέχεις να ψωνίσεις ή αρχίζεις να ψάχνεις για κρυφό πάτο στη βαλίτσα,που φυσικά θα περιέχει ένα εκπληκτικό φόρεμα/μπλουζάκι κλπ που είχες ξεχάσει..

Μετά από αυτή τη μεγάλη εισαγωγή μπαίνω στο θέμα μου,το οποίο είναι ότι τελευταία έχω κολλήσει με τη μετατροπή φορεμάτων σε μπλούζες.Έχω εθιστεί.Βλέπω όλα τα φορέματα με άλλο μάτι,το μάτι του τρελού που πιστεύει ότι θα «δημιουργήσει» πάλι..

Occasion 1&2

Αγοράζω ένα φόρεμα από Sprider (είναι το μόνο decent μαγαζί εκεί)για την παραλία.Τυχαίνει η συνάντηση με τις μπλόγκερς και είχα διάθεση για κάτι high-waisted,σορτσάκι έχω μόνο ένα κ δεν το είχα μαζί οπότε λέω γιατί όχι μια ψηλόμεση φούστα..Τα αποτελέσματα τα είδατε σε προηγούμενο ποστ που φαίνεται ολόκληρο,αν όχι βγήκε κάπως έτσι:

dress1

Κι επειδή το συγκεκριμένο pattern με εμπνέει γενικότερα,το φόρεσα εκτός από φόρεμα κ ως τοπ:

dress2

Occasion 3

Garden party στην ξαδέρφη του φίλου μου.Εντάξει,όχι πανικός.»Ε,ξέρεις η Σ. ντύνεται λίγο κυριλέ».Ωχ,αρχίζει να με πιάνει το άγχος της πρώτης εντύπωσης..Δοκιμάζω το πουά φόρεμα μου,που πάντα μου φτιάχνει την διάθεση.Τίποτα.Πολύ κοντό,δε θα με βολεύει,μην είμαι προκλητική κλπ.Ο φίλος μου(τυχερός)ντύνεται χύμα πάντα οπότε δεν είχε πρόβλημα.Εγώ από την άλλη προτίμησα να είμαι overdressed-τελικά δεν ήμουν,είδα αρκετές με maxi-κ σεμνή-η μαμά είδε φωτογραφίες μετά και κορόιδευε.Τέσπα το εγχείρημα μάλλον πέτυχε μετατρέποντας το πουά φόρεμα σε φούστα:

dress3

Συνεχίζω ακάθεκτη και θα ενημερώσω για καινούριες μετατροπές(ήδη έχω σκίσει ένα φόρεμα που δε μου άρεσε το κόψιμο).

Υ.Γ.:Φτιάχνω κοσμήματα κι αύριο θα σας παρουσιάσω τα πρώτα μου «δημιουργήματα»,βέβαια δεν είμαι καλή ακόμα..

11 thoughts on “The Transformers

  1. Poli kales idees, ki ego kano ta foremata mplouzes alla tetoies metatropes den tis eixa skeftei!To deftero look skizei!!Eisai poli chic!
    Stin paralia dokimase na kaneis transorms me ena pareo i mantili!Exo petixei apistefta pragmata!

  2. ekpliktikes oi metatropes!! kai gw to xw pathei auto lately, me polla rouxa p ta xw barethei k me ligi fantasia k dokimes petuxaineis thisavrous p den ixeres oti exeis!!!
    excellent choices!!! to deutero sinolo eidika, tres chic and summerish!! mporeis na mas peis shopping details gia top k forema-fousta??!!

    p.s. perimenoume ta kosmimata!!

    1. thank youuu:)
      lpn outfit credits:
      prwto-top h&m,forema sprider,axesuar accessorize
      deutero-top sprider,shorts zara,sagionares apo monastiraki,handmade kosmimata
      trito-top h&m,forema zara(alla polu palio),fakelos accessorize

  3. Sxedon ola ta foremata mou einai konta, logo diastaseon den mou pane ta makria.
    Epeidi m’aresoun toso ma toso poli, ta forao sinexeia kai os mplouzakia me sorts kai zoni sti mesi. Mporei na mou fonazei i mitera mou oti moiazo me to xatzixristo, ma kala pos tis exei kollisei kati tetoio, alla ego sinexizo kai ta forao.
    Xreiazetai empneusi gia na ntithei kaneis simera!!!!!

Σχολιάστε

