A day to remember..

Λογικά οι υπόλοιπες μπλόγκερς έχετε βγει μετά από το graffiti event,τελικά εγώ δεν πρόλαβα να έρθω οπότε ελπίζω να περνάτε υπέροχα και να δω φωτογραφίες!

Σήμερα θα έπαιρνα το φόρεμα(χμ,σκίστηκε λίγο όταν προσπαθούσα να φορέσω γόβες κ θα το έχω στα χέρια μου άλλη μέρα)κ έκανα την πρώτη μου επαγγελματική φωτογράφιση χαχα..Δεν έχω φωτογραφίες ακόμη,θα μου στείλει η Δάφνη κάποιες που έβγαλε εκείνη  και μετά θα περιμένω το βίντεο κ τις φωτογραφίες που μας έβγαλε το stylewatch!Πάντως σαν εμπειρία ήταν τέλεια,είμαι κ λίγο εθισμένη με το ANTM κ καταλαβαίνετε ότι συγκρατιόμουν να μη βάλω τα γέλια με τα κλασικά «το έχουμε,κοίτα με,είσαι τέλεια» κλπ.

Προς το παρόν το outfit της ημέρας,με νέα(thank god)τσάντα,όχι κάτι ιδιαίτερο στα Achilleas Accessories τη βρήκα αλλά μου άρεσαν οι ρίγες κ οι καφέ λεπτομέρειες που συνδυάζονται με τα παπούτσια μου(ναι,μόνο που δεν κοιμάμαι με αυτά).Περιμένω τις εκπτώσεις για να αγοράσω μία πιο «καλή»,γιατί την ΚΕΜ την έχω λιώσει πια..

Rigeee

Κι επίσης να ποστάρω εδώ το σχόλιο μιας αναγνώστριας που έπρεπε να δημοσιέυσω,τα συμπεράσματα δικά σας:

Geia sou,

Sugxaritiria gia to site sou. Hthela apla na se enhmeroso gia kati pou epatha prosfata kai thelo na me voithiseis na to gnostopoihso se olous. Afora to pasignosto site my-wardrobe.com. Hthela na agoraso ta lady dragon melissa shoes by vivienne westwood kai eno ekana kanonika thn agora meso tou site, mia upallilos toy site mou esteile prosopiko email na ths aposteilo mia phototupia ths pistotikis mou kai mia phototupia ths tautotitas mou, to opoio fusika kai apagoreuetai!! Otan ths apanthsa oti apokleietai na ths steilo toso prosopikes plirofories kai oti meta tha mporouse na xrisimopoihsei ta stoixeia gia prosopiko ths ofelos, mou akurosane thh paraggelia!!! Auta! Thelo na to po se olous giati me pnigei to dikio!!

Einai aparadekto! Please help me!

Efxaristo polu

4 thoughts on “A day to remember..

  1. Με γειά η καινούρια τσάντα, είναι πολύ ωραία κ καλοκαιρινή αλλά αυτό που μου τράβηξε την προσοχή είναι τα σανδάλια!!!Super!!ψάχνω κάτι παρόμοιο εδώ κ καιρό!!καμιά ιδέα που να ψάξω??

  2. Ta graffiti htan ola polu wraia!!! egw den ekatsa polu alla nomizw ta koritsia perasan polu kala!!!!
    otan exeis tis photo na tis anebaseis amesws na tis doume!!! tha eisai mia koukla!!!!

    h tsanta mou aresei polu polu!!!!! megiaaa

    oso gia thn anagnvstria pou sou esteile auto nomizw pws prepei na to poume genika giati einai pragmatika aparadekto!!!!!!!!!!!

  3. MIKROULA STYLIST akoma eimai speechless me to poso model like eisai up-close!!! i tsadoula einai uperoxi, kai i fwtografisi pistevw tha einai exisou entupwsiaki!!!😉

    den peirazei gia xthes, eimai sigouri oti tha ta leme suxna apo konta kai an eisai sti mycono 25 iouliou-1augoustou, tha pame kai gia potaki😉

Σχολιάστε

