My biggest outfit post..

Ίσως το ποστ που θα ακολουθήσει να έχει συγκεντρωμένα τα περισσότερα σύνολα γιατί α)μου λείψατε β)αγόρασα μερικά πραγματάκια όπως σας είπα γ)δεν ξέρω πότε θα έχω την ευκαιρία να ξαναγράψω..Ευχαριστώ για τα σχόλια σας στα προηγούμενα δυο λακωνικά ποστ κ τώρα αν αντέχετε,scroll down..

Τι έκανα όλες αυτές τις μέρες;Δυο λέξεις:παραλία κ λαπτοπ..Το οποίο σημαίνει ότι έβγαλα πολλές φωτογραφίες με φόντο την υπέροχη θάλασσα απολαμβάνοντας τον ήλιο κάνοντας χαρούμενες σκέψεις διακοπών κλπ κ μετά γυρνούσα στην πραγματικότητα,βλέπε σπίτι και διάβασμα,κυρίως γράφω εργασίες..

Πριν σας δείξω μερικά σύνολα να σας πω ένα ακόμη νέο,έβαψα τα μαλλιά μου…:)

hair

Δίσταζα γιατί όλοι λέγανε ότι μου πάνε(όπως ήταν πριν)αλλά εμένα μου αρέσουν περισσότερο τώρα..

Νέες αγορές:ένα βαμβακερό σορτσάκι που φαίνεται τζιν,ένα μεγάλο δαχτυλίδι,δυο μαγιό,σανδάλια,μια φούστα..Θα τα δείτε σχεδόν όλα στις επόμενες φωτογραφίες..

new

Αυτή είναι λίγο πιο παλιά,πριν μία εβδομάδα περίπου..

pouaa

Τρία σύνολα με τα σανδάλια μου,έχω εθιστεί..

beach

beach2

ring

Και μια φωτογραφία με τον Ρηγάκο,το καλύτερο σκυλί του κόσμου..

rigas

Μετά παρατήρησα ότι δυο ακόμη μπλόγκερς (Elena&KatBee) έχουν επίσης φωτό με σκυλάκια!

Να σημείωσω εδώ το αυτονόητο,ότι είμαι από αυτές τις γυναίκες που όταν μαυρίζουν δε φοράνε για όλο το καλοκαίρι τζιν ή παντελόνι..Μάλλον γιατί δεν αντέχουμε άλλο!Επίσης ότι φαίνομαι αρκετά ψώνιο στις περισσότερες φωτό,αλλά κατηγορώ τον φωτογράφο που δεν δημιουργεί το κατάλληλο κλίμα!Τέλος,πείτε μου αν σας αρέσει το editing ή θα προτιμούσατε να μη βλέπετε συνέχεια το Little Stylist πάνω..

Υ.Γ.:Αγόρασα ψαράκια,τα δυο είναι Μόλυ Μπαλούν(τόσο αστείο όνομα)κ τα λένε Ίψεν και Τσέχωφ,που θα φτάσω πια;Συνολικά πάντως είναι 8 και τα πήραμε μαζί με τον φίλο μου,θα τα προσέχει εκείνος γιατί έχει το ενυδρείο:

fish

24 thoughts on “My biggest outfit post..

  1. το ωραιοτερο σου post !! το λατρεψα αα α α αα α
    λοιπον ξεκινω με το μαλλι
    ειναι υπεροχο το προτιμω ετσι
    τα παπα μου αρεσουν υπερβολικα και σου πανε !
    το μαγιω απλα τελειο εξαλλου εχω το ιδιο αλλα σε μαυρο λευκο :)P
    το outfit λευκο μπλουζακι τζιν σορτς εκτος του οτι σου παει παρα πολυ σε αυτες τις φωτο εισαι ειλικρινα σαν μοντελο
    τι σαν δλδ ειναι υπεροχες και τα χρωματα τους ισως επειδη φευγει η μερα……….
    στη φωτο με το σκυλακο τελεια !!τι μαυρισμα εκανες κοριτσι μου μπραβο
    τα ψαρακια θεικα εχω προβλημα με τα ψαρακια απο παιδι ηθελα μου επαιρναν συνεχεια και αυτα μου πεθαιναν μεχρι και κηδεια εχω κανει σε ψαρι ασεεεε δν εχω ξαναπαρει δν ξερψ ισως εφταιγα και εγω τους εβαζα πολυ φαγακι μη μου πεινασουν και αυτα τα καημενα σκαγανε 😦
    καλη συνεχεια με το διαβασμα !!!!!!
    και μου αρεσουν και η ταμπελιτσες πανω σε καθε φωτο το ωραιοτερο post επαναλαμβανομαι😀

  2. ΕΝΤαξει δν ειναι ακριβως το ιδιο το μαγιω βεβαια σχεδον ιδιο
    στην αρχη ηταν να παρω το δικο σου αλλα οταν ειδα το μαυρο λευκο πηρα αυτο πιο μεγαλη βλεπεις απο σενα ειπα να το παιξω πιο αυστηρο μαγιω στην παραλια και ετσι :)P μια που μεχρι τωρα ολα μου τα μαγιω ειναι ουρανια τοξα
    xxx

  3. e ti kala sxoliakia mou kanes
    ki egw phra kai mauro apo katw sketo me thn kardula sto plai dn kserw an to xeis dei 🙂
    ta sandalakia ta xa parei perisu apo ena magazi pu nai o bozikis apenanti apenanti apo ta dexim pu xei anoiksei twra pu nai to steno pu paei gia sprider sthn ermu ekei einai dermatina kai ta xa parei polu fthina pws legetai re gmt to magazi dn thumamai exei polla dermatina
    bebaia thn teleutaia fora pu phga (telh mah) dn eixe tpt ths prokophs
    tuxh htan kathara
    twra ta xw ligo barethei thelw na parw ena zeugari papa kai dn briskw tpt na mu kanei to clik😦
    afou zhleueis na erthete oles mazi kerkura gia th sunanthsh :)PP plakitsa alla dn tha me xalage katholou !!!
    na perasete teleia !!!!! zhleuwwwwwwwwwwww aaaaaa

  4. με γεια!
    τα μαλλιά σου είναι υπέροχα!

    επίσης τέλεια τα ονόματα των ψαριών!😀 αν πάρω ποτέ σκύλο τσέχωφ θέλω να τον βγάλω (ή ντοστογέφσκυ, αν και είναι λίγο μεγάλο!)

  5. welcome back mikroula stylist!!!

    teleio comeback me highlight to sunolo me to gri sortsaki, chic simple, perfect!!!

    to xrwma sta mallia einai uperoxo opws kai to kopsimo, megeia sou!!!

    oso gia ton riga! NO COMMENTS! he rocks!!!

  6. Απο που να ξεκινήσω κιεγω! Τα μαλλιά είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ! Τέλειο χρώμα και σου πηγαίνει πάρα πάρα πάρα πολυ!
    Το μαγιώ επίσης εξαιρετικό και συμφωνώ ότι θα είναι τέλειο με τα μαλλιά σου!
    Όλα τα ρούχα στις φωτο είναι καταπληκτικά και ειδικά το σύνολο με τη full skirt και το ροδακινι τοπ, σου πηγαίνει τόσο πολύ και αναδεικνύει τη γλυκύτητά σου!
    Και τέλοοοοος…. Τι υπέροχος σκύλοοοοος!

    Ααααααα ξέχασα! Και τα ονόματα των ψαριών απίστευτα! Είσαι τρομερή!

  7. nomizo oti einai to pio oraio post sou. To kalo pou sou thelo na kaneis kai ta ipoloipa me auto ton tropo….Exoun perasi!!!
    Ta mallia einai para poli oraia. Kai nomizo oti auto to xroma se kanei pio megali, pio sovari….Sosti kiria!
    Kala i foto me to shorts kai ti leuki poukamisa apla theiki.Tha simfoniso me ti mairyliscious…san montelo. tipota ligotero!
    Ta sinolakia s einai teleia. Kai apo diathesi super. kala kaneis.
    Zileuo kai to maurisma sou😦 tixeri
    Pao ki ego na diavaso…tha perimeno ton ioulio na kano ki ego mpanakia
    filakia

  8. Katarxas me geia to malli kai ta rouxa aksesouar klp pou pires!!…
    To malli einai g@m@tooooo, mou arese paaaara polu kai sou paei trela!!…
    Oi fwtografies einai UPEROXES, ta sunola epsiis TELEIA!…
    mpravo gia ola !!!… kai ftou ftou mi se matiasoume re su!…
    filakia!!!😀

  9. εμένα μου άρεσαν πολύ όλες οι φώτο (και οι πόζες κ το editing κ το αποτέλεσμα)
    όσο για τα μαλλιά σε καταλαβαίνω: και μένα μου λένε ότι το καστανό μου πάει περισσότερο, αλλά εγώ θέλω να είμαι ξανθιά. it makes me happy (so it can’t be that bad!)

  10. όντως το καλύτερο ποστ ως τώρα!αν και απ ότι φαντάζομαι τα επόμενα θα είναι ακόμη καλύτερα..

    -τα μαλλιά πολύ όμορφα
    -το σύνολο με το γκρι σορτσάκι το αγαπημένο μου
    -μου αρέσει πολύ το editing
    -οι φωτογραφίες σου είναι οι καλύτερες ως τώρα και αδίκως κατηγορείς τον φωτογράφο, είναι πολύ φυσικές
    -πότε πρόλαβες και μαύρισες τόσο (*%##(^*_@
    -ο σκυλάκος είναι απλά τέλειος…

  11. loipon as ta paroume ena ena:
    ta mallia einai teleia!!! nomizw mou aresoun perissotero etsi!
    stis fwtografies den fainesai pswnio alla polu glukia!! h agaphmenh mou einai me to sortsaki k to aspro mplouzaki!! teleio fonto!!!

    ta pragmata pou phres mou aresan polu k to skulaki einai gluka…ola ta skulakia alla actually to diko mou pio polu apo ola!!!!!!! hihihi an den painepseis to spiti sou……

  12. Τα μαλλιά σου είναι απλώς τέλεια έτσι και οι πρώτες φωτογραφίες στη θάλασσα είναι τελείως επαγγελματικές/ καλλιτεχνικές.

  13. cute cute cute!!!
    oles oi photos teleies!! i love the ones that you\’re wearing the white top! and how lucky to be able to take all these pics by the beach!!!
    oooh! and i\’m so happy that i finally met you yesterday!!
    those h&m gladiators shoes rock in real life..i\’m having thoughts of buying them soon as well!!!
    lot\’s of kisses!!

  14. prwta ap’ola mou eleipses para polu little stylist.Ta mallia sou einai wow,apithana!!Ta synola einai polu wraia se olo to post,ta sandalia mou aresan para ma para polu..to editing einai polu proswpiko polu you opote tha se parakalousa na to afiseis…filakia polla…

  15. upeeeroxo kalokairino ke xortastikoo post!
    deixneis toso ananewmenh!me geia t malli btw…:D
    Oso gia t editing pl klo an ke na su pw tn tapeinh mu gnwmh 9a protimousa t «little stylist» na t evazes stn gwnia de3ia px etc wste na mhn xwrizete apo tn maurh grammh pou enwnei ts 2 foto ka9e fora.
    autaaaa…:D
    sunexise etc!
    flk

  16. Παράθεμα: Quick DIY | Little Stylist

Σχολιάστε

