My face is still red..

Συνέβη μόλις πριν μια ώρα κι ήθελα οπωσδήποτε να το μοιραστώ μαζί σας..Με αναγνώρισαν!

Συγκεκριμένα  μια κοπέλα που καθόταν δίπλα στο λεοφωρείο μου είπε ότι διαβάζει το μπλογκ μου κ ότι με έχει ξαναδεί επειδή σπουδάζουμε στην ίδια πόλη..Δεν ξέρω αν είμαι εγώ χαζή αλλά σοκαρίστηκα!Να φανταστείτε ότι δε μπορούσα καν να μιλήσω(αν με διαβάζεις συγγνώμη δεν είμαι τόσο σνομπ)..Ίσως γιατί δε μου έχει ξανασυμβεί,ίσως γιατί πάντα πίστευα ότι εκτός από τις μπλόγκερς δεν υπάρχουν πολλά άτομα που με διαβάζουν συστηματικά ώστε να μπορέσουν να με αναγνωρίσουν στο δρόμο,δεν ξέρω πάντως άλλαξα χίλια χρώματα κ δε συγκράτησα ούτε το όνομα της κοπέλας(αν ακόμη διαβάζεις,μπορείς να το γράψεις σε σχόλιο;),για την ακρίβεια δεν το άκουσα καν..

Και τώρα έχω μερικές ερωτήσεις για εσάς..

Σας έχει συμβεί;Αν,ναι πως αντιδράσατε;Δε θα σας φαινόταν πολύ περίεργο;

Και κάτι ακόμα που το σκεφτόμουν καιρό..Ξέρω ότι οι περισσότερες έχετε ήδη γνωριστεί αλλά τι θα λέγατε για μια συνάντηση κάποια στιγμή;Μπορούμε πάντα να το συνδυάσουμε με κάποιο event που μας ενδιαφέρει..Θα είμαι Αθήνα για την επόμενη εβδομάδα,ξέρω ότι είναι περίοδος εξεταστικής αλλά αν θέλετε πείτε μου!

Με αυτό το ποστ σας αποχαιρετώ για μερικές(;) μέρες. Σκοπεύω να αξιοποιήσω την εβδομάδα πριν την εξεταστική μου με αποτοξίνωση από όλα εκτός από το  shopping. Ακόμη ψάχνω για κίτρινο στράπλες πουα μπικίνι, μπεζ  gladiators και μερικά ακόμη πραγματάκια..Κάθε πρόταση δεκτή!

20 thoughts on “My face is still red..

  1. Dah!Τi kalo!Na ksereis apo do kai mpros an sinantas mia 8avmastria na vgazeis kai fotografies mazi tous, einai kanonas!😀 Ennoeitai pos de mou exei simvei, alla logiko na antidraseis etsi, ki ego to idio 8a ekana opote no worries glikia mou!Kai eis anotera!
    Kali epitixia kai me tin eksetastiki sou ennoeitai!
    Oraia 8a itan na ginei sinantisi, alla ego eimai makria, boo! Eseis pou eiste oles mazemenes kanoniste!Ma na min iparxei mia blogger apo Thessaloniki na relate?

  2. I am in gia tin sunadisi!!!😀
    Uparxei ena vintage event next week, tha mathw perissotera k tha enimerwsw, an thelete na einai auto to meros sunantisis!!!
    Fusika kai den mou xei sumvei pote!!! Mono i Lopi m anagnwrise molis me eide sto diadromo tou glamour «a i queen b» (kai imoun k egw toso stressed alla nomizw oloi katalavan that I peed in my pants molis eida tin fashion architect, kai tous streetgeist).
    Gia beige gladiators look: nine west: THE BEST ONES!!!
    alla efoson mou pes oti tha pas sti mukono, ekei exei ta kalutera!!!

  3. ooo..ti omorfo pou se anagonisan!!!
    boro na fasasto tn amixania pou enioses…(omorfi amixania 8a elega..)
    ime mesa gia tn sinadisi–enotiiie!-8a tan oreo na borousame na vre8oume ooooles mazi kna kanoume ena fashion-girls talk…

    aftaaaa….besos…

  4. aaa ti kala! 8a sunh8iseis sthn diashmothta siga sigaaaa
    gia mena de einai periodos eksetastikhs, opote nai, na kanonisoume!
    kalh ksekourash kai ereuna agoras. ki egw psaxnw, kapelo, magiw, platformes ktl ktl
    take care!🙂

  5. Δεν μου έχει τύχει από τελείως τυχαίο άτομο, μόνο από φίλους φίλων ή από άλλες bloggers. Πρέπει να ήταν φοβερό! Σε καταλαβαίνω που καταγχώθηκες, αλλά σίγουρα και η κοπελίτσα που σε αναγνώρισε, πρέπει να ντρεπόνταν κι αυτή λιγάκι…
    Και εγώ θα το’θελα πολύ να κανονίζαμε κάτι για να γνωριστούμε από κοντά όλες! Περιμένω να ακούσουμε για αυτό το vintage event που ανέφερε η K@t B!

  6. K natin tin perifhmh kopelitsa!!De pisteuw na nomizeis oti eimai kamia stalker k an se ekana na niwseis asxhma sygnwmi,nai???Apla sas diavazw oles toso kairo k eidika esena (hsoun h prwth p anakalypsa) k eipa na mh xasw eukairia….ax auta ta mpez gladiator apo ta nine mas exoun klepsei tin kardia omadikws stin parea m…telika egw symvivastika me ena zeugari apo ton tsakiri omws!A!Eirhnh me lene!😀

  7. νομίζω οτι ο αληθινός σνομπισμός φάινεται από μακριά, και κανείς δεν μπορεί να τον μπερδέψει με την απροσποίητη αμηχανία. μπράβο σου! η συνάντηση ακούγεται καλή, κι εγώ χτες ήθελα να πάω στο girl geeks dinner αλλά….

  8. σε καταλαβαίνω. τις τελευταίες μέρες μου άφησε η Πηνελόπη ένα σχόλιο για μια φίλη της που με αναγνώρισε στο δρόμο ενώ κουβαλούσα το τσέλο (δίνει στόχο το άτιμο) και παρότι δεν ήρθε να μου μιλήσει η κοπέλα εγώ κατα-αγχώθηκα. και μου φαίνεται και λίγο τρομακτικό για να πω την αλήθεια…

    -για στραπλες μαγιο τσέκαρε τα beach couture (τα βρίσκεις στο hondo στην ομόνοια) τα οποία έχουν υπέροχα σχέδια και τσιμπημένες τιμές. εγώ πέρυσι περίμενα τις εκπτώσεις για να αγοράσω ένα μπλε με άσπρο ναυτικό που είχα βάλει στο μάτι.

    -συνάντηση….έχω ήδη συναντήσει την Λόπη και χάρηκα πολύ για αυτό αλλά δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω ανάμεσα σε 10 άγνωστους ανθρώπους ταυτόχρονα….θα δούμε..

Σχολιάστε

