Μαλλιά-Άνοιξη 2009

Και αφού στο προηγούμενο ποστ ασχολήθηκα με τις τρίχες μου,πιστεύω ότι είναι ώρα για ένα καθιερωμένο ποστ της σεζόν που έχει πάντα μεγάλη αναγνωσιμότητα.Για να είμαι ειλικρινής,καταλαβαίνω ότι έχει απήχηση γιατί είναι δύσκολο να βρεις όλες τις τάσεις για τα μαλλιά συγκεντρωμένες και σίγουρα όλες ασχολούμαστε,όμως να θυμάστε είναι οι τάσεις όπως τις εντοπίζω εγώ απ’τα fashion shows και μπορεί πάντα να κάνω λάθος!

Αξεσουάρ

Είναι το πιο εύκολο trend για να τα ακολουθήσετε,κατά τη γνώμη μου.Το μόνο που χρειάζεστε είναι μερικά εντυπωσιακά κοκκαλάκια και λοιπά αξεσουάρ μαλλιών.Αν προτιμήσετε ένα πολύ επιβλητικό αξεσουάρ,keep things simpleμε λιτό μακιγιάζ.

Blugirl,Bottega Veneta,Dolce&Gabbana

sh1

Σινιόν

Φέτος είδα αρκετά σινιόν(ή κότσους)στις πασαρέλες και παρόλο που δεν είναι μια τάση που με ξετρελαίνει,αν έχεις όμορφα χαρακτηριστικά και ιδιαίτερα ζυγωματικά,σίγουρα σου ταιριάζει.Το λουκ της πρώτης φωτό ειδικά,είναι τέλειο γιατί συνδυάζει δυο τάσεις της σεζόν(την δεύτερη θα την δούμε μετά)και δεν είναι πολύ δύσκολο να το πετύχεις.Πρέπει να θυμάστε ότι αυτά τα χτενίσματα είναι πιο επιτηδευμένα,και τα μαλλιά πρέπει να είναι αρκετά περιποιημένα(ίσιωμα,σιλικονη,λακ απαραίτητα).

Carolina Herrera,Gianfranco Ferre,Marni

sh2

Γαλλικές κοτσίδες

Οι κοτσίδες αυτού του τύπου,είτε πρόκειται για όλα τα μαλλιά είτε για κάποια μικρά κοτσιδάκια,είναι αρκετά δημοφιλείς στα catwalks τις τελευταίες σεζόν και προσωπικά πιστεύω ότι είναι η πιο ενδιαφέρουσα τάση. Μου αρέσει γιατί μπορεί να δώσει ένα ρομαντικό touch ή ένα hippie vibe στα μαλλιά, ανάλογα με το πως θα το αποδώσετε εσείς.Στην πρώτη φωτογραφία ας πούμε,βλέπετε πιο χαλαρά δεμένα τα μαλλιά και αυτό το ανέμελο ρομαντικό στυλ ταιριάζει στις περισσότερες.Στην δεύτερη το λουκ είναι πιο αυστηρό κ δύσκολο να το πετύχεις ενώ στην τρίτη βλέπουμε ένα κατάλληλο χτένισμα για bohemian chic σύνολα,εύκολο και επίσης δείχνει όμορφο στα περισσότερα πρόσωπα.

Erdem,Marios Schwab,Nanette Lepore

sh3

Messy

Είτε μιλάμε για updoείτε για κοντά μαλλιά,αυτό το λουκ υπάρχει σε κάθε σεζόν γιατί το επιμελώς ατημέλητο αποτέλεσμα που προσφέρει ταιριάζει σε πολλές περιστάσεις.Στην πρώτη φωτογραφία το χτένισμα είναι εκκεντρικό και αν είσαι μια fashionista που τολμά αυτό είναι το λουκ που μπορείς να προτιμήσεις στην βραδινή σου έξοδο,σίγουρη ότι θα κάνεις εντύπωση.Στην δεύτερη φωτό βασίζεσαι στα κοντά σου μαλλιά,με ένα λίγο πιο ιδιαίτερο κούρεμα και φτιάχνεις με κερί κάποιες τούφες,που ξεφεύγουν.Τέλος,μπορείς απλά να πιάσεις τα μαλλιά σου σε ένα σινιόν,ακολουθώντας έτσι και την πρώτη τάση,αφήνοντας κάποιες ανέμελες τούφες,όπως στην τρίτη φωτό.Ειδικά το τελευταίο λουκ υπάρχει παντού γιατί κολακεύει πολύ το πρόσωπο.

Fendi,Rodarte,Vera Wang

sh4

Από χρώματα πιστεύω ότι λόγω εποχής είναι στη μόδα τα πιο ανοιχτόχρωμα,δηλαδή είδα ξανθό σε όλες τις αποχρώσεις του,από γλυκο μελίξανθο μέχρι πλατινέ.Ακόμη και το καστανό είναι στις πιο ανοιχτές αποχρώσεις του,οπότε αν δε θέλεις να αλλάξεις το χρώμα σου μπορείς να κάνεις μερικές πιο λεπτές ανταύγιες σε πιο ανοιχτή απόχρωση για να το φωτίσεις.

13 thoughts on “Μαλλιά-Άνοιξη 2009

  1. egw timaw ta kotsidakia idietairws…, alla galliki kotsida oso k an prospathw den mporw na ftiaxw ston eauto mou…!!!

    ti sweet to comment sou..»mikroula»-stylist…k me eipes k modelo…mou ftiaxes ti mera ;)!! O xwros stis photo though den einai spiti… einai to grafeio tou afedikou mou…o opoios einai o pappous mou… :P:P

    o balarines molis vgikan k se beige snakeskin… go get em…egw, blinded by their similarity 2 the Chloe ones, pira ti prwti pou vrika brosta mou… kai twra metaniwnw!!! 😛

  2. polu kalo post! ola ta trends se ena, noikokuremena!
    alla 8elw ki egw perissoteres sumvoules gia konta mallia. gia agoristika konta.
    pwpw eimai polu apofasistikh. thn mia lew 8a ta makrunw kare mwre, ti einai, upomonh 2-3 mhnes akomh kai tsoup – thn allh skeftomai pws 8a skasw me estw kai 1 ekatosto malli parapanw sto sverko mou to kalokairi 😛
    kalh sunexeia!
    take care 🙂

  3. @nina,mporw na ftiaxw sxetiko post an theleis,arkei na gineis ligo pio sugkekrimeni gt i alitheia einai oti den to katexw k polu to thema me ta sgoura mallia!theleis xtenismata i kouremata?i tis taseis gia twra gnk?
    @katbee,omg avrio paw athina paraskevi prwi tis psaxnw lemeee,m aresun toso polu!
    alitheia pantws apokleietai n mn s exun xanapei montelo,u have the whole package 🙂 to grafeio tou pappou apsogo,tuxerula exeis afentiko ton pappou s elpizw n mn einai austiros!
    @stella,einai toso duskolo!oles ta pastwnun me lak,akoma k autes p gnk dn einai uper tis lak otan ftiaxnun sinion seliniazontai..
    @chloe,thnx :)) eftiaxa postaki mono g sena,tha to deis avriooo!

  4. Μου άρεσε το πόστ σου και ωραίες οι προτάσεις. Εγώ προτιμώ το μακρύ ίσιο μαλλί ( βέβαια το δικό μου δε μακραίνει) και θα ήθελα κάποια ιδέα για ένα απλό χτένισμα στα ίσια, μην είμαι συνέχεια σαν τη μάγεισα.

  5. ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗ ΧΤΕΝΙΣΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΛΗ ΛΟΥΚ. ΕΙΜΑΙ 15 ΧΡΟΝΟΝ ΚΑΙ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΣΥΝΝΕΧΕΙΑ ΚΟΤΣΟ ΤΑ ΠΟΙΑΝΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΚΩΜΜΟΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΒΩ ΜΕ ΚΑΤΩ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ.

  6. einai teleio na uparxoun kala blogs pou aforoun ta mallia !!kai to diko sas sygekrimena mou fainetai arketa endiaferon gt h analush pou kanete einai tekmhriwmenh !!egw proswpika panta elouza ta mallia mou me proionta ths loreal kai eimai xronia ikanopoihmenh !! prosfata malista ekana join kai sti facebook page ths ,…kai eida kai to videaki tis Lilly ///g opoion endiaferetai —> http://www.facebook.com/LOrealParisGR?ref=ts#/video/video.php?v=300087907096&ref=mf

  7. KAΛΗΣΠΕΡΑ ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ. ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ
    [ ΚΑΝΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ ΑΚΟΜΑ]
    ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΛΑΤΙΣΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΡΩΤΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΚΟΤΣΟΙ ΤΕΡΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΡΟΥΧΩΝ Ή ΒΡΑΔΥΝΩΝ ΦΟΡΕΜΑΤΩΝ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΥΦΙΚΩΝ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΤΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ SPESIAL EVENTS. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ…….

  8. ΓΕΙΑ ΣΑΣ,ΕΙΜΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ….ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΕΑΝΙΚΑ-ΕΦΗΒΙΚΑ ΧΤΕΝΙΣΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΧΤΕΝΙΣΜΑΤΟΣ(ΠΙΑΣΙΜΑΤΑ,ΧΩΡΙΣΤΡΕΣ,ΣΧΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ,ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ Κ.Τ.Λ)ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…!!!

    1. Γεια σου Μαρία,
      Ισως θα πρέπει να απευθυνθείς κάπου αλλού γιατί εγώ κάθε άλλο παρά ειδική είμαι!Υπάρχουν πολλές εικόνες στο νετ, και μπορείς πάντα να συμβουλευθείς το instyle.com που είναι γεμάτο με νεαρές celebrities..
      Όσον αφορά τα ρούχα,συνήθως σε τοπ/φορέματα με πολλές λεπτομέρειες στο ντεκολτέ ή ανοιχτή πλάτη προτιμάται το σινιόν ενώ ανάλογα με την αυστηρότητα των ρούχων επιλέγεις κατάλληλο χτένισμα (πχ ολόισιο).Προσωπικά,δεν είμαι αυτής της ¨συντηρητικής¨ σχολής και μου αρέσουν πολύ οι αντιθέσεις.Beach hair με secretary φόρεμα πχ!

Σχολιάστε

