Stars,cosmopolitan and my dream car..

Αρχικά,να σας δείξω τα καινούρια μου All-Star που αρχίζω να αγαπάω όσο τα προηγούμενα(κ πρώτα μου)αν κ συνδυάζονται πιο δύσκολα..

dsc04032

Τι να πω;Λατρεύω το ροζ κ ήθελα οπωσδήποτε να πάρω κάτι καρό φέτος,αλλά όχι συνηθισμένο.Οπότε ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά..

Επίσης,μια μέρα των εκπτώσεων πέρασα από τα Zara Home,το οποίο το προτιμώ για τα σεντόνια του κ το σαπούνι χεριών,όλα τα άλλα μου φαίνονται κάπως ακριβά αν κ πανέμορφα.Κ βρήκα τα ποτήρια που έψαχνα εδώ κ 2 χρόνια,από τότε που είδα σε επανάληψη όλα τα επεισόδια του Sex and the City..

dsc040311

Προς το παρόν τα 2 ποτήρια που αγόρασα(σύνολο 8ε!)φιλοξενούν χυμούς-αντιβίωση,είπαμε-αλλά σε λίγο καιρό θα πάρω φούξια σαμπάνια κ θα προσποιούμαι ότι είναι cosmo,χαχα..

Τώρα ήρθε η μεγάλη στιγμή να σας δείξω το αυτοκίνητο των ονείρων μου..Είναι παλιό,δύσκολο να το βρεις σε καλή κατάσταση κ θα μου κοστίσει συν τη μισή τιμή του για να το βάψω…ροζ!!Οι συγκεκριμένες φωτό είναι μιας Αγγλίδας ιδιοκτήτριας cooper-ακίου,κ εγώ απλώς ελπίζω μια μέρα να καταφέρω να αποκτήσω ένα δικό μου,περίπου σαν κ αυτό..

2065_1

2202_1 

Προς το παρόν βολεύομαι με την αυγουλίτσα μου(ένα aygo δηλαδή)…A girl can dream,anyway…

Υ.Γ.:Λόγω εξεταστικής προλαβαίνω να ποστάρω μερικά έτοιμα ποστ που έφτιαξα το σ/κ..δεν έχω χρόνο να παίξω αυτό το παιχνίδι που δείχνουμε το blogspot μας(επικρατεί κ ένα χάος απο βιβλία στο γραφείο).Όμως δεν το ξεχνάω,με την πρώτη ευκαιρία θα παίξωωωω..:)

8 thoughts on “Stars,cosmopolitan and my dream car..

  1. Τα σταράκια είνα τέλεια!!! Δεν τα έχω ξαναδεί πουθενά, πού τα ανακάλυψες?
    Και έχει πολύ πλάκα που λες και εσύ το αυτοκίνητό σου αυγό! Έτσι φωνάζουμε το παλιό μας οικογενειακό αυτοκίνητο, ένα mazda 121. Βρήκα μια φωτό από το google για να μου πεις αν πράγματι αυγουλοφέρνει:

    Έτσι ακριβώς είναι και το δικό μας αυγουλάκι!

  2. Με γειες τα star!
    εύχομαι να πραγματοποιήσεις το αυτοκίνητο – όνειρο σου! κι εγώ επιθυμώ τρελά μια Mercedes Pagoda της δεκαετίας του ’60… τώρα μου έδωσες ιδέα να κάνω σχετικό ποστ κάποια στιγμή…🙂
    όσο για τα martino-ποτηρα αν θέλεις ολοκληρωμένη συλλογή, τρέξε στα ΙΚΕΑ, παίρνεις μια 6αδα με 8 ευρω!
    έχω πει ότι όταν μεγαλώσω, στο σπίτι μου θα έχω μονό τέτοια ποτηρια!🙂

  3. χαχαχα! δε θα το πιστέψεις, τα ροζ plaid grunge τα έχω κι εγώ, σε μποτάκι. τα αγόρασα φέτος (από το νότος) μετά από πολλάααα χρόνια χωρίς all star. εγώ τα συνδυάζω πανεύκολα (βέβαια η γκαρνταρόμπα μου έχει πολύ ροζ κ γκρι) αλλά δεν έχω διστάσει να τα συνδυάσω και με πράσινη ζακετούλα, ή με μοβ τσάντα κλπ. θα δεις, θα τα φορέσεις κι εσύ με τα παντα! εγώ πάντως μ΄αυτά τα παπουτσάκια ξανάνιωσα!!

  4. @lopi,σ’ευχαριστωω!υπάρχουν σε διάφορα μαγαζιά τώρα με τις εκπτώσεις δεν ξέρω τι γίνεται,εγώ τα πρόλαβα σε ένα «άκυρο» μαγαζί με παπούτσια,στην Αν.Αττική,10′ πριν κλείσουν το Σάββατο..αλλά τα είχα δει αρκετές φορές όχι σε κοπέλες όμως,ευτυχώς😉 μάλλον δεν τα έχουν ανακαλύψει πολλές κ έχουν τόσο όμορφο χρωματικό συνδυασμό..
    Κ το παλιό σας αμάξι όντως αυγουλοφέρνει κ είναι πολύ γλυκούλι!Με έμενα όμως δεν ήταν μόνο θέμα εμφάνισης,ήταν κ μονόδρομος εξαιτίας του ονόματος!
    @chloe,εύχομαι κ σε σένα να αποκτήσεις το αυτοκίνητο των ονείρων σου!περιμένω σχετικό ποστ..
    Το φαντάστηκα ότι στο ΙΚΕΑ θα έχει αλλά δεν πάω γιατί είμαι σίγουρη ότι θα ξοδέψω μια μικρή περιουσία κ σε πολλά άλλα ακόμα!κ σίγουρα το μελλοντικό μου σπίτι θα περιέχει τουλάχιστον μια 12αδα απο αυτά!
    @stella,πρέπει να είναι πολύ ωραία κ σε μποτάκια!κ με την δική μου γκαρνταρόμπα ταιριάζουν(πολύ ροζ,μοβ κ γκρι κ εγώ)αλλά συγκριτικά με τα άλλα που είναι ό,τι πιο ουδέτερο(κρεμ)είναι λίγο πιο δύσκολα γιατί δεν πάνε με πολύ loud χρώματα ή διαφορετικά patterns πιστεύω!

  5. Το cooperaki είναι απλά τέλειο!!!!!Σου εύχομαι ολόψυχα να το αποκτήσεις (και σε μένα επίσης. . .). Είσαι τυχερή τουλάχιστον που έχεις κάποιο να βολεύεσαι. Εδώ και 2,5 χρόνια έχω πάρει δίπλωμα και ο μπαμπάς ούτε κατα διάνεια να μου δώσει το αυτοκίνητο….Έχω βαρεθεί να του λέω «Πήγαινέ με στο μετρό».Ούτε μωρό να ‘μουνα. Αμάν.

  6. Τι τελειο που ειναι το αυτοκινητακι!!!Με τρελαινουν τα λουλουδακια στο πλαι! Με γεια τα σταρακια σου.Δεν εχω κανενα ζευγαρι αλλα η αδερφη μου εχει ολοκληρη συλλογη οποτε εχω γνωση πια!🙂 Mηπως λες για εκεινη την σαμπανια με γευση Raspberry? Ειναι η μόνη σαμπανια που μ αρεσει και παντα λεω πως τετοια θα βαλω να μοιρασουν στον γαμο μου, lol

Σχολιάστε

