New and adorable..

Θα μπω κατευθείαν στο θέμα,που είναι οι καινούριες αγορές μου αλλά κ δωράκια που πήρα λόγω γιορτών,γιορτής,γενεθλιών κλπ.Όπου καινούριες σημειώστε καλύτερα αγορές του τελευταίου μήνα..Επειδή θα προσπαθώ να κάνω outfit posts στο μέλλον,έχω μόνο φωτογραφίες από διάφορα αξεσουάρ κ τα ρούχα θα τα δείτε στην πορεία 🙂

Αρχικά,μια κοντινή φωτό με τα βραχιόλια που φορούσα με το μπλε φόρεμα:

dsc03996

Αυτό ήταν κ το πρώτο δώρο γενεθλίων που πήρα ενώ το δεύτερο φανερώνει κ την αδυναμία μου στο συγκεκριμένο καρτούν:

dsc03994

Ακόμη,συνεχίζοντας στο ίδιο «παιδικό» κλίμα μια αλυσίδα με πολλά στολίδια που αν βαρεθώ τα αλλάζω με κάποια άλλα(είχε σε ένα σακουλάκι τουλάχιστον 10)..Πολύ ωραίο δώρο,πρωτότυπη ιδέα θα έλεγα.Είχε κ μια μεγαλύτερη αλυσίδα για να τη φοράω σα ζώνη,αλλά για να είμαι ειλικρινής είναι λίγο μακριά από το στυλ μου..

dsc03977

Ξαναγυρνάμε λίγο στα καρτούν;Ωραία γιατί απέκτησα την πιο υπέροχη ζακέτα του κόσμου..με ένα γκρινιάρη στο πίσω μέρος 🙂

dsc03979

Επίσης,μια αυθόρμητη βόλτα στα jumbo κατέληξε σε μικροδωράκια για όλη την οικογένεια,πολλά κεριά γιατί έχω εμμονή κ ένα ακόμη «χαζό» αξεσουάρ.Μου άρεσε τόσο που του αγόρασα κ δική του θήκη:

dsc03993

Λίγη υπομονή,κ τελειώνει το μαρτύριο της παρουσίασης!Προτελευταίο λοιπόν,ένα ακόμη δώρο γενεθλιών.Σε χρώμα που φυσικά λατρεύω κ υπερ-βολικά γαντάκια αν καπνίζετε.Εδώ τα βλέπετε λίγο…»κουρασμένα» γιατί τα κουβαλάω πάντα στην τσάντα μου κ κοντεύω να τα διαλύσω!

dsc03992

Τέλος,το ωραίοτερο δώρο φέτος μου το έκανε η αδερφή μου.Η αλήθεια είναι ότι ζωγράφιζει υπέροχα κ τώρα που πέρασε στην Καλών Τεχνών που πάντα ήθελε,δεν γινόταν να μην της παραγγείλω τον πρώτο μου πίνακα..Εκτός του ότι είμαι σίγουρη ότι μια μέρα θα έχει αξία(ναι,τι να κάνουμε την έχω ψωνίσει,αίμα μου είναι τι να κάνω;),είναι σε χρώματα που ταιριάζουν με το υπόλοιπο σπίτι μου.Ξέρω ότι ίσως είναι λίγο «σκοτεινή»-στο ύφος αναφέρομαι-αλλά αναγνωρίζω την προσπάθεια της να φτιάξει κάτι όσο πιο αισιόδοξο μπορεί:

dsc03688

Θα κλείσω με την πιο όμορφη φράση που διάβασα σήμερα..

Ευτυχία είναι όταν κλείνεις τα μάτια κ δε θέλεις να χαθεί αυτό που ζεις

5 thoughts on “New and adorable..

  1. πραγματικά ταλαντούχα η αδερφή σου. Μπράβο της!!! τα βραχιόλια στην 1η φώτο είναι πολύ glamorous. πολύ ωραια και η ζεστή ζακετα σου αλλά και τα γαντακια. καλοφόρετα όλα!!!

  2. Πολύ όμορφα όλα, ειδικά τα φούξια γαντάκια (δίνουν πινελιά χρώματος σε όλα τα μπουντά χειμερινά outfits) και η ζακετούλα με τον γκρινιάρη, μου αρέσουν οι αντισυμβατικές επιλογές στα καρτουν! Όχι άλλες Άριελ και Χιονάτες!
    Πολλά συγχαρητήρια για το αδερφάκι σου! Η Καλών Τεχνών είναι πολύ δύσκολη για να μπεις, πολλοί προσπαθούνε χρόνια. Βρε μήπως να κάνω και εγώ επένδυση και να της παραγγείλω κανα πίνακα;

Σχολιάστε

