Happy (new) year!

Έχω να γράψω πάνω από ένα μήνα,και δεν ξέρω αν συνεχίζει κανείς να με διαβάζει,αλλά η αλήθεια είναι ότι λόγω των γιορτών κ των καταλήψεων δεν είχα ούτε έχω την ευκαιρία να καθίσω μέρες στο φοιτητικό μου σπιτάκι ώστε να γράψω με την ησυχία μου ένα ποστ.

Ένας ακόμη λόγος είναι ότι το στυλ μου τελευταία είναι..βαρετό.Παράλληλα όμως,πιο προσωπικό από ποτέ.Συνοψίζεται περίπου στο μια μπλούζα,μια ζακέτα με κουκούλα,ένα μαντήλι,ένα τζιν ή παντελόνι κ τα all-star μου.Από αξεσουάρ προσθέτω σκουλαρίκια ή ένα κολιέ κ αυτό ήταν.Ακόμα κ το μακιγιάζ έχει απλοποιηθεί κατά πολύ,ενώ πλέον τα πρωινά βγαίνω άβαφη.

Τη χαίρομαι αυτήν την επιστροφή (;) στην άνεση κ δε μου λείπουν καθόλου οι μέρες που αγωνιούσα για το τι θα φορέσω κ πως θα είναι τα μαλλιά μου.

Για όλους αυτούς τους λόγους δεν ξέρω αν θα συνεχίσω να μπλογκάρω..Βασικά δεν ξέρω αν θα έχει νόημα να με διαβάζετε,εγώ όσο νιώθω την ανάγκη θα το κάνω..

Λοιπόν,πάμε τώρα στα δικά μας!Για τη νέα χρονιά,σας εύχομαι ό,τι καλύτερο κ πάνω από όλα να ζείτε την κάθε στιγμή!Επειδή έζησα μια πολύ μεγάλη εμπειρία με την έλευση του νέου χρόνου,κατάλαβα ότι μόνο αυτό έχει σημασία.Να απολαμβάνεις το κάθε σου λεπτό,να περνάς όμορφα,να γελάς αληθινά κ να μη σε νοιάζει η γνώμη των άλλων.

Την πρωτοχρονιά φόρεσα ένα μπλε φόρεμα,το οποίο συνδύασα με 2 λεπτά βραχιόλια με swarovski (ασημί κ μπλε),άσπροασημένια σκουλαρίκια κ ασημί μπαλαρίνες,τις οποίες δυστυχώς δεν τις έχω σε φωτογραφία.

dsc03763

Ήταν υπέροχο φόρεμα το οποίο δυστυχώς χρειάζεται καθαριστήριο μήπως κ διορθωθεί.Ο λόγος;Ένα τρακάρισμα το πρωί της 01/01/09 που μου άλλαξε τρόπο σκέψης.Φτάνει να σας πω ότι το αυτοκίνητο ντελαπάρισε κ «έκατσε» στη μία πλευρά του ενώ εγώ βγήκα σερνόμενη στην άσφαλτο.Το καλό είναι ότι δεν πάθαμε τίποτα σημαντικό,κ όσο για το αμάξι καταστράφηκε τελείως αλλά δεν έχει καμία σημασία!

Καλή χρονιά,λοιπόν!Σας ετοιμάζω ποστ με τα δωράκια που μου έκαναν κ τις νέες μου αγορές..

dsc03739uu

10 thoughts on “Happy (new) year!

  1. συνεχισε να γράφεις please!!!!!!!!!!!!!!δεν ξέρω αν υπάρχουν άλλα ελληνικά fashion blogs αλλά αυτό είναι το αγαπημένο μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Keep going!

  2. Καλή χρονιά και σε σένα! Το ατύχημα ακούγεται πολύ τρομακτικο… χαίρομαι που είσαι καλά και ακόμα περισσότερο που βρήκες την δύναμη να το σκεφτείς σαν μια πολύτικη εμπειρία που σε βοηθάει να δεις ποια πράγματα πραγματικά έχουν σημασία στην ζωή.
    Αυτό που λες για το μπλογκ εσύ η ίδια, πιστεύω ότι είναι και ο πιο σωστός τρόπος αντιμετώπισης. Αν το νιώθεις, να μπλογκάρεις. Αν όχι, μην πιέζεσαι. Υποτίθεται όλο αυτό το κάνουμε σαν χόμπι και αυτή είναι και η ουσία, να μας διασκεδάζει. Όχι να το νιώθουμε σαν υποχρέωση.
    Προσωπικά, ελπίζω να συνεχίσεις, έστω και πιο αραιά από πριν. Τοσο καιρό μου είχαν λείψει αυτά που έγραφες και χάρηκα πάρα πολύ όταν είδα ότι είχες ανεβάσει καινούργιο ποστ.
    Καλή χρονιά λοιπόν και ελπίζω να συνεχίσουμε να τα λέμε!

  3. Ευτυχώς που είσαι καλά πάνω απ’ όλα! Τρομακτική εμπειρία πρωτοχρονιάτικα, και μετά νομίζουμε ότι εμείς έχουμε προβλήματα…Κι εγώ έχω την ίδια άποψη για το μπλογκ.Εννοείται πως δεν θα πιεστείς.’Οποτε σ ευχαριστεί!Take care
    Ps.Η δεύτερη φώτο είναι υπέροχη, μπορώ να ρωτήσω πώς την έκανες?(αν χρηιμοποίησες κάτι στο Photoshop εννοώ) 🙂

  4. Καλή χρονιά και απο μένα! Το βασικότερο όλων είναι ότι είσαι καλά.
    Όσο για το μπλογκ, όπως σου βγει. Αν και εδώ θέλω να σημειώσω πως αν σκέφτεσαι να το σταματήσεις επειδή υποθέτεις ότι τα ντυσίματά σου είναι βαρετά επειδή φοράς συνέχεια τζιν και ζακέτες, τότε ξανασκέψου το…Εγώ θα ήμουν εξαιρετικά περίεργη για κάτι τέτοιο. Αν από την άλλη υπάρχουν κι άλλοι λόγοι κάνε ότι εσύ κρίνεις καλύτερο….Η ζωή άλλωστε συμβαίνει έξω απ το ίντερνετ. (όπως και τα τρακαρίσματα by the way, γι αυτό να προσέχεις!!!).

    Να σου πάνε όλα καλά αυτή τη χρονιά και ελπίζω να σε ξαναδούμε σύντομα…..

  5. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλια σας,κ να ξέρετε εσείς οι μπλόγκερς ότι σας διαβάζω όποτε βρίσκω υπολογιστή,αλλά μου είναι λίγο δύσκολο να κάνω σχόλια,μόλις βρω αρκετό χρόνο όμως θα επανορθώσω!
    @marietta,ναι είναι photoshop,οι κινήσεις είναι filter>distort>diffuse glow,τουλάχιστον με το 7.0 που έχω εγώ 🙂

  6. koritsiii ti kaneis?mas eleipses!…eixa mathei kai gia to atuxima..eutuxws eisai kala!..doksa to Theo!..euxomai i upoloipi xronia sou na einai mono me omorfes stigmes!…
    oso gia to blog sumfwnw me ti Lopi!..tha ithela na sunexiseis na grafeis, alla min piezesai kiolas!..otan kai an exeis xrono! 😉 filakia polla!

  7. Χάρηκα τόσο πολύ που είδα ότι ανέβασες καινούριο post αλλά μόλις είδα για το ατύχημα «πάγωσα». Σημασία έχει, όπως είπαν και τα κορίτσια, ότι είσαι καλά και ότι έμαθες από αυτό.
    Όσο για το blogging είναι μία καθαρά δική σου απόφαση. Δεν χρειάζεται να πιέζεσαι, αν και προσωπικά θα στεναχωρηθώ πολύ αν σταματήσεις!
    Τέλος πάντων, καλή χρονιά κουκλιτσα!

Σχολιάστε

