Addicted..to shopping!

Ναι,είμαι ακόμα εδώ,σας διαβάζω και συγγνώμη που δεν προλαβαίνω να σχολιάζω(προς τις αγαπημένες μου μπλογκερς)κ να γράψω νέο ποστ(προς τους εναπομείναντες υπομονετικούς αναγνώστες). Αυτό το διάστημα λείπω απ’το σπίτι σχεδόν συνέχεια οπότε είναι πολύ δύσκολο να καθίσω με την ησυχία μου και να ασχοληθώ με το καημένο το μπλογκ μου..Νιώθω λίγο άσχημα αλλά τουλάχιστον ασχολούμαι με το ωραιότερο άθλημα του κόσμου,το shopping φυσικά..

Γι’αυτό σας παρουσιάζω μερικές από τις νέες αγορές μου κ ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα αξιωθώ να κάνω κ ένα outfit post!

dsc03562

Ναι,είναι τα πρώτα μου!!Το ξέρω ότι ακούγεται παράξενο αλλά για πολλά χρόνια δε μου άρεσαν καθόλου,μετά χρειαζόμουν ένα ζευγάρι αθλητικά να ταιριάζει με skinny jeans και μόλις αποφάσισα τι χρώμα θα είναι,πήρα τη μεγάλη απόφαση.Μου έχει αλλάξει η ζωή(όποια φορούσε μπαλαρίνες μες στο καταχείμωνο μπορεί να με καταλάβει)καθώς δε συμπαθώ ιδιαίτερα τις μπότες αλλά σιχαίνομαι το κρύο..

scarfff

Ακόμα ένα μαντήλι.. Έχω να προσθέσω ότι έχασα το μοβ καρό που είχα αγοράσει λίγες μέρες μετά. Ε,χρειαζόμουν ένα παρόμοιου χρώματος..Αυτό μου αρέσει ακόμα περισσότερο,είναι από Stradivarius κ υπάρχει κ σε άλλους χρωματικούς συνδυασμούς(χμ,κ αύριο αρχίζει μια νέα καταναλωτική εβδομάδα)….

dsc03670

Σε αυτήν κ στην επόμενη δεν κοιτάω το φακό γιατί δε θέλω να έχω κόκκινα μάτια απ’το φλας.. Κατά τα άλλα είμαι αδιόρθωτη,αυτό είναι ένα καινούριο μαντήλι απ’το Tie Rack κ εγώ απόλυτα ερωτευμένη μαζί του.Εδώ το έχω συνδυάσει με τα εξίσου λατρεμένα σκουλαρίκια-δώρο.

dsc03679u

Άλλη μέρα,ίδια ηλίθια πόζα αμαξιού και…..ταραμ ταταμ!Άλλο ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με κλιπς.Για την κοπέλα που ρώτησε σε προηγούμενο ποστ,είναι κ αυτά από το ίδιο μαγαζί με τα άλλα,και δυστυχώς δε θυμάμαι το όνομα.Είναι στο mall,νομίζω λέγεται κάτι bijoux και έχει γενικά τεράστια ποικιλία στα αξεσουάρ.

Έχω αγοράσει και ρούχα,ελπίζω κάποια στιγμή να βρεθεί ένα καλός φωτογράφος για ένα outfit post!

Υ.Γ.:Με έχει πιάσει το πνεύμα των Χριστουγέννων σε υπερβολικό βαθμό..Δε μπορώ να συγκεντρωθώ κ χαίρομαι χωρίς λόγο.Οπότε αν λείψω,ξέρετε το λόγο!Καλά Χριστούγεννααααα🙂

6 thoughts on “Addicted..to shopping!

  1. Μας είχες λείψει, αλλά βλέπω χρησιμοποίησες σωστά τον χρόνο σου κάνοντας shopping! Τα σταράκια τα εγκρίνω ανεπιφύλακτα, άλλωστε με έχεις δει και εσύ να τιμώ τα δικά μου ουκ ολίγες φορές. Τι τέλεια που πλέον βρίσκεις τόσο ωραία σκουλαρίκια με κλιπς! Και τα φουλάρια μου αρέσουν πολύ, ειδικά αυτό με τα λαχούρια, είναι ακριβώς τα χρώματα που μου αρέσουν και πάνε με τα πάντα. Αν και κρίμα για το καρό… Και εγώ χάνω φουλάρια πολύ εύκολα, ειδικά τα σκουρόχρωμα. Την τελευταία φορά που ψώνισα φουλάρια για τον χειμώνα, τα μαύρα τα πήρα διπλά να φανταστείς!

  2. Tα all star είναι η πλέον κλασσική και σίγουρη αγορα! Το χρώμα τους είναι τέλειο και θα δεις οτι θα μπορέσεις να τα συνδυάσεις με τα πάντα! Όσο για τα φουλάρια τι να πω…. Είναι καταπληκτικά και -δεδομένης της αδυναμίας μου στα φουλάρια και τα σχετικά- ζηλεύω απίστευτα!

  3. polu kales agores ekanes!!…me geia sou katarxas!..ta all star sou uperoxa!…an kai den einai kai polu tou styl mou ayta ta papoutsia, mou arese idiaitera to xrwma tous!…tairiazei me polla!…ta foularia sou episis teleia!…pragmatika, ena foularaki kanei ti diafora se ena aplo ntusimo!..😉 elpizw na doume suntoma ki allo post sou!..mpainw kathimerina sto blog sou!..eimai ..pisti sou fan, na to ksereis!!filia polla!🙂

  4. wow.
    υπεροχο bloggaki, μολις σε ανακαλυψα και αποφασισα να bring το δικο μου blog που ειχε πεθανει πριν απο λιγους μηνες back to life!
    τα συγχαρητηρια μου λοιπον!
    keep writing!

    P.S. χουμε το ιδιο sense of style I think, απλο/λιτο/μινιμαλ/πρωτοτυπη ή κλασσικη γραμμη με μια εντυπωσιακη λεπτομερεια που κανει οοοοολη την διαφορα

  5. Tέλεια τα φουλάρια, η κατάλληλη δόση χρώματος στα μουντά χρώματα του χειμώνα!Και τα σκουλαρίκια πολύ chic!Moυ αρέσει ΠΟΛΥ το χρώμα των μαλλιών σου btw

Σχολιάστε

