New girl crush-Vanessa Hudgens

Είχα δει μια μέρα τυχαία στο ΝΕΤ το High School Musical,τώρα το 1 ή το 2, δεν είμαι σίγουρη.Αν και δεν είμαι πια 14 (i wish) μου άρεσε και κάθισα να το παρακολουθήσω όλο. Και η Hadgens φαινόταν ότι έχει προοπτικές και δεν είναι ακόμα ένα παιδί-θαύμα. Τώρα πια, η Vanessa είναι κάτι σαν it-girl αλλά από αυτά που δεν κάνουν αταξίες(χμ,εκτός από κάτι γυμνές φωτογραφίσεις της απ’ότι διαβάζω),έχει το τέλειο boy-accessory(Zac Efron)κ είναι εξαιρετικά stylish στις περισσότερες φωτογραφίσεις της-κατά την άποψη μου,φυσικά.Επίσης,λατρεύω τα μαλλιά της κ είναι αδύνατη αλλά όχι skinny.

Πάντως,γεγονός είναι όλες οι νέες celebrities έχουν το έξης πρόβλημα:ντύνονται πολύ καλύτερα στην καθημερινότητα απ’ότι σε events.Είναι λογικό όμως γιατί οι περισσότερες δεν έχουν βρει ακόμα το στυλ που τους ταιριάζει κ παγιδεύονται στην εικόνα του μικρομέγαλου. Ιδανικο παράδειγμα η Hayden Panettiere.

Η Hudgens σε candid shots είναι μια χαρά.Συνήθως απλά σύνολα,με ωραίες γόβες,μεγάλες τσάντες..Ίσως να μου αρέσει τόσο επειδή θυμίζει λίγο Nicole-πριν γίνει μαμά.

19477PCN_Vanessa0031

0091vanessa-zac-stockholm-9278-91

SPL52710_003Vanessa Hudgens at Hugo's For a Business Meeting

Σε εμφανίσεις της στα διάφορα χαλιά είναι συνήθως οκ. Όταν δεν προσπαθεί πολύ κ φοράει κάτι της ηλικίας της,ακόμα κ ένα βαρετό μαύρο φόρεμα,είναι τέλεια.Εδώ,έχω κάποιες εμφανίσεις που θεωρώ ότι είναι οι καλύτερες της,με εξαίρεση το μακρύ φόρεμα,λάθος επιλογή πριντ..

92500_vanessa_hudgens_hsm3pc_may2001Vanessa Hudgens Heading to " HSM3" Premiere

55662627ahmso1982008122618amhq002

mq006d2d2622519bbfe5c_vanessa_hudgens_preview

Plus,δυο φωτό με το αγόρι της.Ο Zac της ταιριάζει πολύ κ έχει ωραίο στυλ.Απλά,όταν η κοπέλα σου φοράει σανδάλια,μπορείς να βγάλεις το σκουφάκι;Φαίνεται αστείο..

14mj40

zac-vanessa-return-mexico-12

6 thoughts on “New girl crush-Vanessa Hudgens

  1. Πράγματι, αν εξαιρέσεις το μακρύ φόρεμα όλες οι άλλες εμφανίσεις της είναι το τέλειο νεανικό στυλάκι. Αλλά, εγώ να πω την μαύρη μου την αλήθεια, αυτήν την φάτσα της δεν την χωνεύω… Κάτι μου κάνει το χαμόγελο-τζόκερ μου φαίνεται…

  2. εμένα μου κάνει πολύ στημένο Disney product. ακόμα και η σχέση της με τον Zac τα gossips λένε ότι είναι fake για promo reasons.
    αλλά έχεις απόλυτο δίκιο όταν λες «παγιδεύονται στην εικόνα του μικρομέγαλου. Ιδανικο παράδειγμα η Hayden Panettiere»
    SO So True!

  3. Η συγκεκριμένη είναι πολύ περίεργη περίπτωση… Υπάρχουν φορές που την βρίσκω πολύ στυλάτη (όπως π.χ στις φωτο. που έχεις βάλει εδώ) και άλλες που -κυρίως μέσα από την συμπεριφορά της) μου φαίνεται μικρομέγαλη..

  4. ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟP SHOP STHN ΑΘΗΝΑ; (ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΟΔΑ…) ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΨΥΧΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ…
    ΤΗΑΝΚ ΥΟU GIRLS …

  5. Δε νομίζω ότι υπάρχει topshop στην Αθήνα,λογικά θα το ήξερα..αλλά επειδή ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος αν καμία από τις υπόλοιπες κυρίες που διαβάζουν το μπλογκ ξέρει κάτι,ας μας πει 🙂

  6. HAPPYFAIRY ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ… ΡΩΤΗΣΑ Κ ΚΑΠΟΙΑ ΦΙΛΗ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΨΥΧΙΚΟ Κ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ… ΑΝ ΜΑΘΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ… ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ Κ ΣΤΟ ΑΘΡΟ ΣΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΣΟΥ… ΕΙΜΑΙ Κ ΕΓΩ ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΕ ΕΣΕΝΑ… ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ… Κ ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΦΙΛΗ… Κ ΕΓΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΨΩΝΙΖΩ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΘΕΛΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΤΟΥ ΓΝΩΜΗ… Κ ΟΧΙ ΤΗΣ ΠΩΛΗΤΡΙΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΜΟΥ…

Σχολιάστε

