5 random things about me

Χμ..5 τυχαία πράγματα για μένα ε;

1.Δεν πίνω αναψυκτικά!Σχεδόν ποτέ..Αντιπαθώ την coca-cola όσο τίποτα και πίνω μόνο sprite στο ποτό μου ή αν πραγματικά θέλω να το ρίξω έξω!

2.Δε μου αρέσει η σχολή μου..ναι,το έγραψα!Δεν έχω πρόβλημα με τα μαθήματα,αλλά με το γενικότερο κλίμα «σχολείου» που επικρατεί και κάποια άτομα..

3.Έφτιαξα το πρώτο μου σάιτ στα 11.Με πολύ λίγη καθοδήγηση από τον πατέρα μου,και η ιστοσελίδα υπάρχει ακόμα!Ξέρω να χειρίζομαι αρκετά καλά τις λειτουργίες του υπολογιστή και μου «βγαίνει» πολύ φυσικά.Αλλά όχι,δε θα δούλευα σε κάτι σχετικό με υπολογιστές,πολύ κάψιμο!

4.Έχω ταξιδέψει στο εξωτερικό αρκετές φορές αλλά το όνειρο μου είναι να πάω στο Παρίσι.Κ ούτε καν κρυφό.Όποιος με γνωρίζει,ξέρει και το κόλλημα μου με τη συγκεκριμένη πόλη..Ελπίζω να μη μείνει για πολύ καιρό ανεκπλήρωτο!

5.Ανατριχιάζω όταν ακούω τον ήχο που κάνουν οι παλάμες όταν τρίβονται μεταξύ τους.Ξέρετε όταν οι άνθρωποι κρυώνουν ή καταστρώνουν κάποιο κακό σχέδιο(πρέπει να κόψω τις ταινίες,μάλλον).Το παθαίνω κ με τις φτέρνες,ευτυχώς δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά..Αλλά το πρώτο,έχω σταματήσει μέχρι και διαγώνισμα («κυρία μπορείτε να σταματήσετε γιατί ανατριχιάζω κ δε μπορώ να συγκεντρωθώ;»).Να,και τώρα που το σκέφτομαι ανατριχιάζω.Ουφ.

Ευχαριστώ τη lopi για την πρόσκληση και προσκαλώ τη stella από το Shopping Therapy,εάν τις αρέσουν αυτά τα παιχνίδια φυσικά 🙂

7 thoughts on “5 random things about me

  1. Geiaa:)
    Lipon,paratirusa diafora ar8ra pu ehis grayi
    peri modas,makigiaz ktl ke omologumenos ise yagmeni oson afora tulahiston auta pu m’endiaferun ke ta gusta mu ke tyheni na sybiptun me ta dika su!parepiptodos maresun poly ta vintage ruha alla epimeno na pistevo pos auta ta «magazia» stn Athina dn ehun tpt ajiologo ke dn ine to vintage to syghrono,to kommati pu boris na to valis ke tora.anyway:)
    eho mia aporia,olo auto ine ena site as pume pu to ehis ftiaji moni su?
    gt m’endiaferi na eho kati tetio 🙂
    afino mail gia ta peretero
    euharisto!

  2. Haha,ke apo oti fenete
    de ta pas genika kala me tis trypes st’autia!
    ine mia kali idea ta skularikia me ta clips
    alla dn ine gia poly ora gt kurazun!
    pados peritto na su po pos oi trypes oi klassikes st’autia de ponane KATHOLU ke bori na tyhis se magazi na su vazun ke sprey san «anes8isia» an fovase toso poly,an ke de hriazete!ego ekna tis protes trypes st’autia mu otn pigena pronipio ;x
    vevea ego ime ke treli 🙂

  3. geiaaa:)
    lpn ta upoloipa tha ta pume apo msn,pantws makari n ftiaxeis blog..i alitheia einai oti polu liga ta ellinika blogs peri style,modas klp!allwste to kalo me ta blogs einai oti xreiazontai polu liges gnwseis peri stisimatos(opws sto myspace as pume)..to mono p prepei n apofasiseis einai thematologia k gnktero ugos!k na psiloasxoleisai(xaxa oxi opws egw p ta exw paratisei ligo)alla fusika proteraiotita exun ta diavasmata!
    oso gia tis trupes sta autia,dn einai kan fovos,einai fovia opote dn uparxei periptwsi n to tolmisw pros to paron..oi perissoteres files m eixan apo mikres pantws,dn m kanei entupwsi 😉

  4. Πω πω, και εσύ και η Έλενα κάνατε απίστευτα ποστ! Seriously, computer geek απο τα 11? Απίστευτο το μικρά εντυπωσιακά πραγματάκια κρύβουμε όλες μας.
    Και όσον αφορά το Παρίσι… ακριβώς πριν έρθω εδώ, τσέκαρα τα mail μου και το newsletter της Aegean έλεγε:

    ΤΑΞΙΔΕΨΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
    Καθημερινά με νέα Airbus A320/321
    €85 με όλους τους φόρους
    Κρατήσεις μέχρι 11/11/08
    Πτήσεις από 12/01/09 – 31/03/09
    Καντε κράτηση τώρα!

    Αν δεν είναι αυτό σημάδι, τότε τι είναι???

  5. Από τα 11??? Απίστευτο μου φαίνεται!
    Πολύ ενδιαφέρον ποστ! Εχω κολλήσει τώρα. Εφτιαξες το 1ο σου site στα 11? ΣΤΑ 11?!?!?!?!?
    Εγώ στα 11 το μόνο που έκανα ήταν να φτιάχνω καινουρια ρούχα για τις κούκλες μου (ναι ναι αυτά που φορούσαν δεν μου άρεσαν καθόλου! Ήθελα να τις κάνω λίγο πιο στυλάτες, τρομάρα μου!) Καταπληκτικό!
    Και όσο για το Παρίσι… Εύχομαι καλό ταξίδι, μιας και απότι βλέπω δεν θα κρατηθείς για πολύ ακόμα!

Σχολιάστε

