New accessories

Ναιιι ακόμα ένα ποστ για μένα!Εντάξει για τα δυο πιο αγαπημένα μου αξεσουάρ τον τελευταίο καιρό,αλλά κ πάλι τίποτα σχετικό με νέα περί μόδας πχ.

earrings

Δεν έχω τρυπήσει ποτέ τα αυτιά μου κ δε σκοπεύω.Αλλά πάντα ένιωθα ότι έχανα όλες αυτές τις υπέροχες εμφανίσεις με ιδιαίτερα σκουλαρίκια που φτιάχνουν ένα σύνολο από μόνα τους.Έτσι,έψαξα κ βρήκα σκουλαρίκια με κλιπς (στο Claire’s στο Mall) κ πήρα δυο ζευγάρια,ένα με κουνουπάκια με στρας για πιο απλά,κ αυτά που τα έχω φορέσει ήδη δυο φορές κ απλά τα λατρεύω!Βέβαια όχι για πάνω από 2 ώρες,έτσι;Τα αυτιά μου μετά είναι κόκκινα κ πονάνε για αρκετή ώρα,αλλά αξίζει τον κόπο γιατί αποτελεί απίστευτη αλλαγή για μένα!Α,αν ξέρετε που αλλού μπορώ να βρω πείτε μου!

scarf

Όχι τα μαλλιά μου δεν είναι τόσο ξανθά,απλά πήραμε το ίδιο φουλάρι με την κολλητή μου κ αφού εγώ δεν έχω καμιά καλή φωτογραφία του,ας καλοσωρίσουμε το λαιμό της Α.στο μπλογκ μου!Λοιπόν,αυτό το φουλάρι το πήρα πριν δύο εβδομάδες κ το έχω φορέσει κ 5 φορές μη σας πω..με διαφορετικές παρέες κ ρούχα ευτυχώς..Μου αρέσει που είναι λίγο σαν τραπεζομάντηλο,πραγματικά αγαπώ τις αποχρώσεις του κ ήταν μια απο αυτές τις αυθόρμητες αγορές που όμως δεν είναι καθόλου άχρηστες!

Bonus:

Δυο φωτό που μου αρέσουν πάρα πολύ όχι γιατί είμαι εγώ μέσα,αλλά για την επεξεργασία τους(photoshop,my dear)κ το απίστευτο καπέλο που πολύ θα ήθελα να τολμούσα να φορέσω κ έξω!Στην πρώτη μιμούμαι αυτό που κάνει η Βανδή με τα χείλια της όταν τραγουδάει,pout λέγεται στα αγγλικά νομίζω..Μπορείτε να γελάσετε ελεύθερα πάντως,νομίζω ότι πιο ψώνιο πεθαίνω..!

dsc03292uu          dsc03293u

6 thoughts on “New accessories

  1. Η κολλητή μου εδώ στον Βόλο έχει ακριβώς το ίδιο θέμα με τα σκουλαρίκια και έχει καταφέρει να κάνει μία εντυπωσιακή συλλογη με σκουλαρίκια κλιπς. Μερικά πράγματι μπορούν να σου προκαλέσουν πονοκέφαλο μετά από μερικές ώρες, αλλά άλλα είναι απίστευτα άνετα. Ξέρεις, μπορείς να ρυθμίσεις πόσο σφιχτά είναι τα κλιπς! Ρώτα από το μαγαζί που τα πήρες και θα σου πούνε.
    Και η αγάπη μου για τα φουλάρια είναι γνωστή, δεν χρειάζεται να την τονίσω. Μου αρέσει πάρα πολύ το καρό, κάζουαλ και κοριτσίστικο, τέλειο!
    Το καπέλο να το φορέσεις όπωσδήποτε, αλλά ίσως καλυτερα το καλοκαίρι. Τώρα ξεκίνησε η σεζόν του μπερέ και του χαλαρού σκούφου!

  2. Δεν έχω λόγια! Τα σκουλαρίκια είναι απίστευτα! Πριν διαβάσω ότι είναι με κλιπς δεν το είχα καταλάβει καθόλου!
    Το φουλάρι εξίσου υπέροχο!
    Αλλα αυτο που αγγίζει την τελειότητα (κ την ξεπερνάει θα έλεγα) είναι το καπέλο! Τα λόγια είναι περιττα! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! Εννοείται ότι δεν θα έπρεπε να ντρεπεσαι ή να φοβάσαι να το φορέσεις! Στην αρχή όλοι θα σε κοιτάνε κάπως (πρόβλημά τους) αλλά να είσαι σίγουρη ότι όσοι ασχολούνται με το στυλ και τη μόδα απλά θα σε λατρέψουν!!!

  3. καλησπέρα και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. τα σκουλαρίκια σου είναι τέλεια και ήθελα να σε ενημερώσω μιας και επίσης δεν έχω τρυπημένα αυτιά και ούτε το σκοπεύω, πως μπορείς επίσης να αγοράσεις σχεδόν οποιοδήποτε ζευγάρι σου αρέσει για τρυπημένα αυτιά και να το πας σε κάποιο εργαστήριο για να σου αλλάξουν το γατζάκι με κλιπ. το έχω κάνει αρκετές φορές για σκουλαρίκια που έχω αγοράσει απο το accesorize για τρυπημένα αυτιά. περιττό να πω πως σε ορισμένες περιπτώσεις η αλλαγή αυτή κοστίζει περισσότερο από την αγορά των σκουλαρικιών αλλά αξίζει αν σου αρέσει πολύ κάποιο σχέδιο, ασε που τα περισσότερα ωραία σκουλαρίκια δεν βγαίνουν και σε εκδοχή με κλιπ.

    μ αρέσει πολύ και το φουλάρι κι έχει τέλεια χρώματα. θα τα λέμε συχνά λοιπόν….

  4. teleies oi fwto sou(eidika autes poy eisai esu mesa)!…polu kallitexnikes!..🙂 wraia i idea sou gia skoularikia se mh trupimena autia!…egw an kai exw trupes sta autia mou apo 1,5 molis xronwn, den poluforaw skoularikia!!…😛
    telos to foulari apla uperoxo!…kai ta xrwmata tou kai to sxedio tou einai super!…megeia loipon!🙂

  5. @lucia,otan les se kapoio ergastirio ennoeis xrusoxoeio?i alitheia einai oti auto dn to eixa skeftei,polu kali idea an k sigura oxi i pio oikonomiki..exeis dikio omws oti ta wraia skoularikia dn vgainun me clip k gnk dn uparxei megali poikilia..

    @ntalia,s’euxaristw glukia m😀
    kale me toses suzitiseis gurw ap’ta trupimena autia eida sto oneiro m oti piga na ta trupisw..xixixi!

  6. @happyfairy, upothetw oti ena tetoio «ergastirio» einai xrusoxoeio. gia na pw tin alitheia den eimai kai sigouri. egw mexri stigmis kai epeidi einai polu konta sti douleia mou pigainw se enan armenio pou einai sto suntagma alla einai polu mikro kai den einai kosmimatopwleio. den kserw an ftiaxnei kiolas kosmimata kai ta poulaei (den to nomizw krinontas apo tin emfanisi). mallon mono epidiorthwnei. kai pali xwris na eimai sigouri. mporeis na rwtiseis-sigoura tha vreis kapou konta sou kapoio tetoio magazi. aksizei pragmatika giati den uparxei megali poikilia. suntihtws kai analoga me tin poiotita tou klip pou tha valei kapoios, i allagi kostizei apo 5 ews 10 eurw. kapoios tha skeftei vevaia pws na to kaneis auto se ena zeugari faux pou kostizei 5 eurw einai xazo, alla to exw kanei se pio ftina, sugkekrimena se ena zeugari pou mou fere mia fili apo ispania pou kostize 3 eurw sto dromo, ki egw ksodepsa alla 10 gia tin allagi. omws otan ta foraw to kalokairi oloi mou lene poso wraia einai kai poso mou pane, opote xalali…

Σχολιάστε

