New buys

Τον τελευταίο μήνα πήρα ένα φουλάρι,ένα φόρεμα κ ένα ζευγάρι γόβες.Τίποτα συναρπαστικό αλλά έχω φωτογραφίες,εκτός από τις γόβες που δεν τις έχω φορέσει ακόμα αλλά δε γινόταν να μην τις αγοράσω,ήταν ακριβώς αυτές που έψαχνα.

Είχα τους ενδοιασμούς μου,σχετικά με το χρώμα κ τα μανίκια.Το χρώμα είναι ένα συνηθισμένο γκρι όπως βλέπετε,αλλά δεν είχα πολλές επιλογές,υπήρχε κ σε μάυρο(boring)κ κόκκινο(cheap).Είναι σχετικά κοντό και το ύφασμα θα διέγραφε,αλλά thank god οι στεναχώριες φέρνουν κ ένα καλό,-3 κιλά στην περίπτωση μου και επίσης ήταν αμπίρ οπότε έπεφτε ριχτό(ναι,αυτό που φαίνεται δεν είναι η κοιλιά μου).Όσο για τα μανίκια,αντιπαθώ τα τόσο φαρδιά τύπου νυχτερίδα κ αυτός είναι ο λόγος που το φόρεμα δε συγκαταλέγεται ανάμεσα στα αγαπημένα μου.Καλά ο τρόπος που το φόρεσα ήταν απλά τραγικός,πιο βαρετός δε γίνεται.Με μαύρες μπαλαρίνες κ χωρίς κανένα αξεσουάρ.Α,έκανε 20ε από Ζαρα.

Το φουλάρι το αγάπησα με την πρώτη ματιά κ ιδιαίτερα αφού είδα ότι κόστιζε μόνο 4ε.Ήταν τελείως αυθόρμητη αγορά κ εννοείται δεν το μετάνιωσα!Πάει σχεδόν με τα πάντα,κ είναι όσο πρέπει λαμπερό.Α,κ ο καναπές από πίσω δεν είναι τέλειος;

4 thoughts on “New buys

  1. Με γειά! Το φουλάρι είναι απίστευτη αγορά, είμαι σίγουρη ότι θα το λιώσεις, αλλά εγώ ξετρελάθηκα με το φόρεμα! Αν δεν έλεγες οτι είναι από το Ζάρα δεν θα το μάντευα. Τέλειο χρώμα, τέλειο κόψιμο και σου πάει απίστευτα. Και μην ακούω χαζομάρες ότι το φόρεσες βαρετά! Και η Αντζελίνα έτσι ντύνεται συνέχεια: απίστευτο αλλά απλό φόρεμα και τέλειο grooming και θεωρείται από τις πιο καλοντυμένες σταρ.
    Περιμένουμε και τις γόβες!

  2. tha erthw na sumfwnisw me ti lopi!!…uperoxo kai to forema kai to foulari!…sou pane para polu!…otan eida sto face to forema sou m’arese paaara polu!!Exw kai mia adunamia sto gkri kiolas kai to style tou einai fovero!!…me geies gia ola!🙂

  3. Με γειααααα! Πολύ όμορφα και τα 2! Συμφωνώ απόλυτα με τη lopi, θα το καταεχαριστηθείς το φουλάρι!
    Προσωπικά τρελαίνομαι για τετοια φορέματα! Αν τα φορέσεις απλά είναι τόσο κομψα ενώ αν θες κατι πιο «τραβηγμένο» μπορείς να πειραματιστείς με διάφορα αξεσουαρ! Απλά τέλειο!
    Ασχετο: Μου αρέσει πάρα πολύ και το χρώμα των μαλλιών σου!

  4. ευχαριστωωω🙂
    @lopi,ναι προσπάθησα να βρω κάποιο που να φαίνεται σχετικά καλής ποιότητας κ με απλό σχέδιο..οσο για το σχόλιο με την Αντζελίνα,έχεις απόλυτο δίκιο αλλά κ πάλι κ με πετσέτα να έβγαινε η συγκεκριμένη,κούκλα θα ήταν!
    @ntalia,κ εγω έχω αδυναμία στο γκρι γι’αυτό κ δεν ήθελα πάλι ένα ρούχο σε αυτό το χρώμα,αλλά τι να κάνω πέφτει το μάτι μου πάνω τους,δεν ξέρω τι συμβαίνει..
    @elena,μπορώ να πω ότι μαζί με την διάθεση μου επανέρχεται κ η ανάγκη για στυλιστικούς πειραματισμούς,οπότε σύντομα θα δοκιμάσω να το φορέσω με αξεσουάρ αλλά για να φαίνεται πιο καθημερινό,όχι πιο «κυριλέ»..όσο για τα μαλλιά,το χρώμα είχε βγει κατά λάθος,στην πορεία «έστρωσε» αλλά δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένη…υποθέτω αυτά παθαίνεις όταν θες από μελαχρινή να γίνεις ξανθιά χωρίς να φαίνεσαι fake!

Σχολιάστε

