Ιδέες για διακόσμηση!

Ωραία αγοράσατε/νοικιάσατε διαμέρισμα..Το επιπλώσατε, αφού πρώτα συμβουλευτήκατε διάφορα design περιοδικά και βιβλία,ίσως και τη γνώμη ενός διακοσμητή. Αν όμως δεν το νιώθετε ακόμα «ζεστό» και φιλόξενο,πρέπει να προσθέσετε κάποια απαραίτητα στοιχεία,ανάλογα πάντα με το γούστο σας.Εγώ θα σας δώσω μερικές ιδέες που πήρα από το βιβλίο της Rachel Zoe,αλλά και που έχω σκεφτεί μετά από 3 χρόνια που μένω μόνη μου.

Για πολυτέλεια:

Υφάσματα από κασμίρ ή μαλλί προβάτου στον καναπέ ή όπου αλλού σκεφτείτε.

Γούνινα μαξιλάρια,δίνουν μια glamorous sexy νότα όπου τοποθετηθούν.

Ακριβά κεριά,ή τουλάχιστον κάποια με πλούσιο άρωμα.

Μια εντυπωσιακή καρέκλα,όχι απαραίτητα ακριβή,σε μια θέση όπου θα τραβάει την προσοχή.

Για ζεστασιά:

Χαλιά από πολυτελές υλικό σε χρώματα που δένουν με τους τοίχους του σπιτιού.

Το ίδιο ισχύει και για τα μαξιλάρια,τα αγαπημένα μου είναι τα Moschino.

Αναμνηστικά από ταξίδια.

Για fashionable διακόσμηση:

Vintage εξώφυλλα περιοδικών σε κάδρα(εννοείται όλες ίδιου χρώματος-άλλου μεγέθους).

Φωτιστικό με πρωτότυπο «καπέλο»,μπορείτε να το αλλάζετε ανά εποχή.

Κορδέλες που κρέμονται από το ταβάνι για να καρφιτσώνετε κονκάρδες κ σκουλαρίκια.

Πιάτα ίδιου χρωματικού συνδυασμού(ασπρό-μαύρο)αλλά διαφορετικού σχεδίου.

Τα βάζα προσθέτουν χρώμα ακόμα και χωρίς λουλούδια,συμβουλή της Margarita MIssoni.

3 thoughts on “Ιδέες για διακόσμηση!

  1. Ωραίες συμβουλές για να πετύχεις ένα πιο grown-up look. Σκέφτομαι εδώ και καιρό να κάνω και εγώ ένα post με το σπίτι μου με φτηνές και εύκολες ιδέες διακόσμησης που έχω σκεφτεί μόνη μου μέσα σε όοοολα αυτά τα χρόνια που είμαι φοιτήτρια. Αλλά πρέπει να τακτοποιήσω το σπιτάκι μου πρώτα…

Σχολιάστε

