I'm back babe..

Γύρισα στη βάση μου,κ αυτό σημαίνει: φωτογραφίες!

Αποφάσισα να σας δείξω μερικά από τα αγαπημένα μου summer dresses..Οι φωτογραφίες έχουν υψηλή ανάλυση,μπορείτε να κάνετε κλικ να τις δείτε σε κανονικό μέγεθος!

Το φόρεμα που αγάπησα περισσότερο φέτος το καλοκαίρι γιατί συνδυαζόταν με τα πάντα κ τόνιζε το μαύρισμα.Είναι beach dress νομίζω αλλά ειλικρινά,δε θα το χαράμιζα για να το βάλω πάνω από το μαγιό μου.Μπορείτε να το δείτε κ στο σάιτ του FullahSugah,μάλιστα τώρα έχει 70%,κ κάνει μόνο 6ε!!

Ε,έπρεπε να αγοράσω ένα maxi dress,το hit της σεζόν κατά τη γνώμη μου.Το πρόβλημα είναι ότι το φόρεσα μόνο μια φορά,εκείνη τη μέρα.Εκτός του ότι δε με βόλευε κ με εμπόδιζε να χαρώ το μαύρισμα που με τόσο κόπο είχα αποκτήσει(ναι,είμαι από τις κοπέλες που όταν μαυρίζουν φοράνε σορτσάκια κ φορέματα αποκλειστικά)με οδήγησε σε μια τραγική διαπίστωση..Το ύψος από μόνο του δε φτάνει για ένα τέτοιο φόρεμα,απαιτείται το ανάλογο σώμα κ κυρίως,ωραία χέρια. Όχι το ατού μου,sad but true.Α,το αγόρασα από Stradivarius,γύρω στα 25ε αν θυμάμαι καλά.

Φόρεμα 2 χρόνων,ίσως από τα παλαιότερα ρούχα της ντουλάπας μου!Το είχα πάρει για μια βάφτιση από Zara,80 ευρώ κ μπορώ να πω ότι ήταν ρούχο επένδυση.Παρόλο που το σχέδιο φαίνεται δύσκολο κ πολύ κοριτσίστικο λόγω των ροζ πουά,κολακεύει πολύ το σώμα λόγω της αμπιρ γραμμής του κ δε φεύγει από τη μόδα γιατί είναι κλασικό girlie.Έχει σχετικά ανοιχτό ντεκολντέ γι’αυτό το φοράω έξω με το φούξια μαντήλι που βλέπετε (προσθέτει κ περισσότερο χρώμα).Πάντως το φοράω συνολικά 5-6 φορές μες στο καλοκαίρι,τις μέρες που νιώθω πιο «πριγκίπισσα» κ δεν το έχω βαρεθεί.Του χρόνου λογικά πάλι θα το αναζητήσω!

Το τελευταίο μου απόκτημα είναι αυτό το μοβ φόρεμα από τη φθινοπωρινή κολεξιόν των Sprider,νομίζω ότι κοστίζει 17ε κ το επέλεξα λόγω του χρώματος αλλά κ του ιδιαίτερου σχεδίου του-ειδικά τα κουμπιά ξεχωρίζουν!Ο λόγος που το έβαλα στη λίστα με τα καλοκαιρινά φορέματα είναι γιατί όπως βλέπετε συνδυασμένο με ένα μπλε strapless top γίνεται εύκολα κατάλληλο για αυτές τις ημέρες,αλλά λόγω υφάσματος κ χρώματος θα το φορέσω κ αργότερα με μακρυμάνικη μπλούζα από μέσα.

Αγόρασα κ ένα ακόμη,που είναι άσπρο σε στυλ σαλοπέτα αλλά είναι από χοντρό ύφασμα,οπότε καλύτερα να πειραματίστω με τα χειμερινά μου σύνολα κ θα σας το παρουσιάσω.Ακόμα,πήρα ένα υπέροχο φθινοπωρινό καπαρντινάκι ή παρκά (δεν είμαι σίγουρη!)πάλι σε μοβ χρώμα κ ανυπομονώ να το φορέσω!Α,κ μια ωραία άσπρη ζακετούλα με μικρές κιθάρες πάνω..Αλλά αυτά είναι στα προσεχώς!Προς το παρόν,έχω κάποιες φωτογραφίες ακόμη με τα αξεσουάρ που προτίμησα το καλοκαίρι που μας πέρασε..

Καλή εβδομάδα!

3 thoughts on “I'm back babe..

  1. Μεγάλη αγάπη τα καλοκαιρινά φορεματάκια, και εγώ όλο το καλοκαίρι με αυτά το έβγαλα.
    Το τελευταίο σύνολο είναι απλά τέλειο! Από το φόρεμα (φοβερή ευκαιρία btw) μέχρι την τσάντα και τα oversized γυαλιά ηλίου είναι ιδανικό back-to-the-city outfit.
    Φόρα τα όσο μπορείς και είσαι μαυρισμένη, γιατί ο καιρός άρχισε να κρυώνει επικίνδυνα!

  2. @lopi,πάντως εδώ ο καιρός είναι ακόμα hot hot hot,δε μπορούμε να δώσουμε ένα μάθημα χωρίς να σκάσουμε,αμάν πια!Χαίρομαι που σου άρεσε το τελευταίο σύνολο,ήταν η μοναδική μέρα από τις (ελάχιστες,το ομολογώ)μέρες στην Αθήνα που ένιωθα ντυμένη καλοκαιρινά αλλά με urban στοιχεία.Τις υπόλοιπες μέρες πάλευα να προσαρμοστώ στα κομψά city looks,αλλά ήμουν «κολλημένη» σε πιο χύμα-τύπου νησί-εμφανίσεις..

    @stella,χαχά η αλήθεια είναι ότι είναι όταν την είδα μου φαίνεται τόσο paparazzi shot που σκέφτηκα ότι θα ταιριάζει απόλυτα στο μπλογκ!

Σχολιάστε

