Back to school…

Η επιστροφή στο σχολείο μετά από τις καλοκαιρινές διακοπές πάντα σήμαινε πολλά για εμένα.Τις ημέρες πριν τη «μεγάλη μέρα» σκεφτόμουν τι θα φορέσω την πρώτη μέρα στο σχολείο,αν το μαύρισμα μου είναι αρκετά καλό για να εισπράξει κολακευτικά σχόλια κ αν οι καλοκαιρινές μου περιπέτειες θα εντυπωσιάσουν τις συμμαθήτριες μου(οι κολλητές τα ήξεραν ήδη).Αν επίσης πίστευα ότι έχω παχύνει έστω κ ένα κιλό,αγχωνόμουν πάρα πολύ κ πίστευα ότι όλοι θα το προσέξουν.

Ευτυχώς,μεγαλώνοντας οι ανασφάλειες μου κατάφεραν να εξαφανιστούν(ή κρυφτούν) κ η αναζήτηση της τέλειας σχολικής τσάντας έλαβε τέλος με την εισοδό μου στο πανεπιστήμιο. Οι αλλαγές που γίνονται μέσα στο καλοκαίρι είναι συνήθως θετικές κ αν δεν ήταν,δε θα άφηνα περιθώριο στον εαυτό μου να επηρεαστεί από την άποψη των άλλων.

Αυτά όσον αφορά το θέμα της εμφάνισης.Σώμα-μαλλιά-δέρμα-νύχια.Για το ντύσιμο όμως,ακόμα ανησυχώ!Είναι αστείο,δεδομένου ότι ασχολούμαι συνεχώς με το styling(ναι ακόμα κ στην παραλία,συγχαίρω σιωπηλά την κοπέλα στην διπλανή ξαπλώστρα για το υπέροχο μαντήλι μαλλιών). Ακόμα κ έτσι μου είναι πολύ δύσκολο να σκεφτώ τι θα φοράω κάθε μέρα στη σχολή που α)θα είναι άνετο β)θα είναι stylish με λίγα εκκεντρικά στοιχεία γ)θα είναι κατάλληλο από το πρωί μέχρι το απόγευμα δ)θα λαμβάνει υπόψιν τυχόν αλλαγές καιρού.

Η αλήθεια είναι ότι σκέφτομαι μερικά looks αλλά δε μου φτάνουν! Ιδανικά,θα ήθελα κάθε μέρα να έχω μια διαφορετική στυλιστική πρόταση κ όπως λέει η στυλίστρια διασήμων Rachel Zoe στο αρκετά καλογραμμένο βιβλίο της Style from A to Zoe να εμπεριέχει το wow piece. Δηλαδή,το κομμάτι της εμφάνισης που να αποτελεί statement,που να φανερώνει το προσωπικό σου στυλ ή πόσο ψαγμένος είσαι γύρω από το θέμα μόδα. Αυτήν τη στιγμή για παράδειγμα,σε μια κοπέλα θα εκτιμούσα 1-2 μεγάλα δαχτυλίδια ή ένα μεταξωτό gucci inspired μαντήλι ενώ σε έναν άνδρα θα πρόσεχα ένα ρολόι που συμπληρώνει το στυλ του. Φυσικά αποτελεί δική μου άποψη και δε χρειάζεται να συμφωνείτε!

Το ερώτημα είναι,λοιπόν,πως καταφέρνουμε να διατηρούμε το στυλ μας αναλλοίωτο καθημερινά στη σχολή/δουλειά; Έχει τόση σημασία για εσάς; Έχετε κάποιο τρικ που σας βοηθά να δείχνετε αψεγάδιαστος/η κάθε μέρα; Να σημειώσω ότι για κάποιο διάστημα έφτιαχνα ολόκληρα σύνολα είτε στο μυαλό μου είτε στη ντουλάπα μου,αλλά δε λειτούργησε για μένα γιατί λειτουργώ κάπως αυθόρμητα.Έχω καταλήξει στη λύση ενός «κανόνα» πχ το φθινόπωρο τις περισσότερες μέρες φοράω skinny jeans,μακρύ λεπτό πουλόβερ,πασμίνα,μπαλαρίνες κ προσθέτω αξεσουάρ. Ακόμα το χρησιμοποιώ αλλά μου φαίνεται κάπως πρόχειρη λύση..

Συγγνώμη για τα 2 τελευταία μεγάλα αλλά αραιά ποστς,βρίσκομαι ακόμα σε φάση διακοπών.Συγκεκριμένα,είμαι κάπου με θάλασσα αλλά διαβάζω για την εξεταστική.Επίσης,δε γράφω στον υπολογιστή μου γι’αυτό δεν έχω την δυνατότητα να προσθέσω φωτογραφίες!

Ελπίζω να αποχαιρετίσετε το καλοκαίρι με ένα υπέροχο ΠΣΚ 🙂

2 thoughts on “Back to school…

  1. Την στολή στενό τζιν-φαρδύ πουλόβερ-φουλάρι- μακρύ κολιέ-μπαλαρίνες την είχα υιοθετήσει και εγώ πέρσι, αλλά με κούρασε γιατί πρώτον, τα στενά τζιν τελικά δεν είναι το στυλ μου, και δεύτερον, ακριβώς αυτά τα φόρεσαν όλες τελικά. Φέτος θέλω να βάλω πολλά φαρδιά παντελόνια σε ανδρική γραμμή και φορέματα σε στυλ 40’s. Πιο άνετα και ταιριάζουν πολύ περισσότερο στον σωματότυπό μου.
    Α, δες το http://lifefulloffashion.blogspot.com/
    καινούρια συνάδελφος από Γλυφάδα που γράφει στα αγγλικά.
    Υποστήριξη!

  2. θα το διαβάσω,θα το σχολιάσω κ θα το βάλω στα λινκς γιατί έριξα μια γρήγορη ματιά κ έχει το βιβλίο της rachel zoe που διάβασα κ μου άρεσε πάρα πολύ!
    εμένα δε μου πάνε σίγουρα τα φαρδιά παντελόνια οπότε τα στενά τζιν μένουν..έλεγα να δώσω έμφαση σε ιδιαίτερα αξεσουάρ ή μπαλαρίνες..

Σχολιάστε

