Μύρισε καλοκαίρι..

Αν υπάρχει μια εποχή του χρόνου που χαίρομαι πραγματικά που ζω στην Ελλάδα,αυτή είναι σίγουρα το καλοκαίρι..Ακόμα και αν δεν είμαι σε κάποιο νησί,αυτό το φως με αιχμαλωτίζει όπου κ αν πάω,κάνει τις ημέρες πιο χαρούμενες,έτσι χωρίς λόγο..

Όπως καταλαβαίνετε,το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα είναι να μείνω κλεισμένη μέσα στο σπίτι και να σερφάρω στο ίντερνετ.Γι’αυτό,και το λέω χωρίς ίχνος ντροπής,δεν έχω διαβάσει σχεδόν κανένα μπλογκ(εκτός από αυτά που έχω εδώ στην υποτυπώδη λίστα μου)και δε σκοπεύω να δω φωτογραφίες από catwalks μέχρι να μπει ο σεπτέμβρης.

Έτσι,ανεπηρέαστη από ότι συμβαίνει στον διεθνή χώρο της μόδας,απολαμβάνω τα ελληνικά περιοδικά και κρίνω(πάντα καλοπροαίρετα και από μέσα μου)τις διάφορες εμφανίσεις των Ελλήνων..για τους τουρίστες δεν ενδιαφέρομαι!

Μου αρέσουν:

  • Λευκά ρούχα σε μαυρισμένο δέρμα
  • Λίγα και όμορφα αξεσουάρ
  • Έντονα χρώματα σωστά συνδυασμένα
  • Λουλούδια στα μαλλιά,ανεξαρτήτως μόδας
  • Οι κλασικές σαγιονάρες από το Μοναστηράκι,που έχουμε όλες
  • Μακριά αέρινα φορέματα χωρίς κάνενα αξεσουάρ
  • Πολύ κοντά φορέματα ή σορτς με φαρδυ τοπ ΜΟΝΟ με φλατ
  • Οι δερμάτινες ζώνες κάτω από το στήθος,καλής ποιότητας όμως
  • Μαλλιά ατημέλητα,με κοτσίδες,μαντήλια,αλάτι από τη θάλασσα
  • Στράπλες μαγιό σε κατάλληλα σώματα
  • Φυσικό βάψιμο
  • Το μικρό μαύρο φόρεμα σε καλοκαιρινή έκδοση,με ασημί αξεσουάρ
  • Γυαλιά ηλίου,μεγάλα ή πεταλούδα,σε ωραία χρώματα
  • Το τάβλι(άσχετο αλλά θα έσκαγα!)

Δε μου αρέσουν:

  • Το βάψιμο στην παραλία,σχεδόν απωθητικό
  • Τα τακούνια στην παραλία,απλά άχρηστα(εκτος αν σκοπεύεις να βουτήξεις με αυτά)
  • Μικροσκοπικά μπικίνι με κορδονάκια σε πληθωρικές γυναίκες
  • Bodyconcious φορέματα με τακούνι στιλέτο
  • Γενικά έχω ένα θέμα με τα τακούνια το καλοκαίρι,πολύ επιτήδευση
  • Τα εγκαύματα από τον ήλιο
  • Το υπερβολικό σετάρισμα(μαντήλι,τσάντα,παπούτσια όλα ένα χρώμα)
  • Λάθος χρώμα make-up όταν μαυρίζεις,ξέρετε το γνωστό εφέ άσπρης μάσκας
  • Μαύρα και πρωί στην Αθήνα,γιατί;
  • Χμ…η έλλειψη αποτρίχωσης
  • Τα περίεργα σημάδια μαυρίσματος

Αν διαφωνείτε ή έχετε να συμπληρώσετε και άλλα,θα ήθελα πολύ να τα ακούσω..Οι σωστές επιλογές ή τα στυλιστικά ατοπήματα πρέπει να αναφέρονται προς γνώση και συμμόρφωση!

Καλή συνέχεια καλοκαιριού σε όλους…..🙂

10 thoughts on “Μύρισε καλοκαίρι..

  1. Μας είχες λείψει, αλλά επέστρεψες δυναμικά!
    Συμφωνώ με όλα όσα λες, αν και προτιμώ τα μακριά αέρινα φορέματα με πολλά βραχιόλια – ξύλινα και μεταλλικά – και θα πρόσθετα τα περιέργα σημάδια μαυρίσματος στην λίστα «δεν μ’αρέσουν».
    Και για να καταλάβεις πόσο συμφωνούμε, και εγώ το καινούργιο «τροποποιημένο» φορεματάκι με λευκές δερμάτινες σαγιονάρες το έβαλα, Σάββατο βράδυ. Και τα ξημερώματα, όταν όλες οι άλλες κράταγαν τις πλατφόρμες και τα στιλέτο τους στο χέρι, εγώ ένιωθα υπέροχα!

  2. Α και εμένα δε μου αρέσουν τα σημάδια από το μαγιό,αλλά είχα σκεφτεί να μην τα βάλω γιατί οι περισσότερες κοπέλες τα αφήνουν για να φαίνεται επίτηδες το μαύρισμα..κ εγώ το έκανα παλιότερα,αλλά τώρα μου φαίνεται ¨στημένο¨!θα το προσθέσω,λοιπόν🙂
    Τα βραχιόλια ταιριάζουν όντως ιδανικά με τα μακριά φορέματα,αλλά επειδή έχω δει αρκετούς περίεργους συνδυασμούς,και έχω καταλήξει ότι καλύτερα να μη φοράς κανένα αξεσουάρ,έτσι κ αλλιώς είναι αρκετά εντυπωσιακό ένα τέτοιο φόρεμα από μόνο του..
    Χαίρομαι που είσαι κ εσύ οπαδών των φλατ παπουτσιών..α άσχετο,κάτι πολύ όμορφα άσπρα πέδιλα που είχες αγοράσει πρόσφατα,τα είδα κ εγώ στο mall με 71ε….κλέφτες!

  3. Ξέρω ότι ίσως δεν είναι σχετική η ερώτηση μου, αλλά πραγματικά κοθράστηκα να ψάχνω στο δίκτυο και απ’ότι καταλαβαλαίνω εσείς μπορείτε να με βοηθήσετε!!
    Θέλω να πάρω για την κοπέλα μου hot ρούχα και μαγιώ!!
    Κοντά ή διάφανα σορτσάκια, άσπρα διάφανα παντελονια, ημιδιαφανεις και ανοιχτές μπλούζες και το κυριότερο μεγιώ με μέση κάλυψη πίσω!!Μπορείτε να μου πείτε μερικά μαγαζιά ή sites!!
    Συγνώμη που είμαι εκτός θέματος, αλλά χρειάζομαι επειγόντως τις συμβουλές σας!!
    Θα χαρώ αν μου πείτε κ κάποιες προτάσεις για συγκεκριμένα ρούχα!!!

  4. Λοιπόν Κώστα,αν και διαφωνώ με τις προτιμήσεις σου,θα σε βοηθήσω.Ελπίζω και η κοπέλα σου να αγαπάει τα προκλητικά ρούχα και κυρίως να διαθέτει τις αναλογίες για να τα υποστηρίξει.
    Λόγω εποχής είναι δύσκολο να βρεις ωραία μαγιό,γιατί έχουν εκπτώσεις κ τα καλά κομμάτια έχουν φύγει.Στο λέω γιατί χθες βοήθησα μια φίλη να αγοράσει κ δυσκολεύτηκε πολύ.

    Δεν ξέρω σε ποια περιοχή θα πας για τα ψώνια σου οπότε δυσκολεύομαι να σου προτείνω συγκεκριμένα μαγαζιά αλλά αν πας σε οποιοδήποτε κατάστημα με μαγιό και ζητήσεις αυτά με το brazilian cut,γιατί κάτι τέτοιο νομίζω ότι ζητάς,θα σε βοηθήσουν.

    Οπότε το θέμα με το μαγιό λύθηκε,αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες πες μου..Όσον αφορά τα υπόλοιπα.Κοντά σορτσάκια μπορείς να βρεις οπου έχει νεανικά ρούχα,πχ στα sprider έχουν κ πολύ καλές εκπτώσεις.Ημιδιαφανείς κ ανοιχτές μπλούζες σκέφτομαι κάτι σε καφτάνι,που είναι μεν διάφανα κ με ντεκολτέ αλλά πέφτουν φαρδιά στο σώμα κ συνδυάζονται ωραία με σορτσάκια..Άσπρα διάφανα παντελόνια δεν ξέρω που μπορείς να βρεις γιατί δεν έχω δει πουθενά κάτι σχετικό…Τέλος,αν η κοπέλα σου προτιμά διαφάνειες κ δεν έχει πρόβλημα να προκαλέσει,πολλά καταστήματα με εσώρουχα έχουν προϊοντα όπως διάφανα τοπ,σορτσάκια και φορέματα τα οποία είναι για μέσα από τα ρούχα αλλά μπορείς να τα φορέσεις κ σα ρούχα..στα intimissimi,calzedonia κ marks&spencer νομίζω ότι μπορείς να βρεις.

    Αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι άλλο,θα χαρώ να σου απαντήσω🙂

    Ελπίζω να αγοράσεις πολύ όμορφα δωράκια στην κοπέλα σου!

  5. Στο Μοναστηράκι,στα διάφορα μαγαζιά που υπάρχουν,καλύτερα να ρωτήσεις εκεί,ιδανικά κάποια κοπέλα που τις φοράει.Κάνουν 10ε οπότε αν βρεις πιο ακριβές,ξαναψάξε..🙂

  6. koyklitsa ti kaneis?mou eleipses polu ki esu kai ta thematakia sou!…»xathika» kiolas giati eixe xalasei to pc mas kai gia panw apo 1 mina den empaina internet!…twra ola ok!🙂
    epi toy thematos twra!!!paaaara polu xrisimes oi sumvoules sou!!mpravo!…polu wraio post!😉 kales empneuseis kai gia to xeimwna pou plisiazei!!…🙂 filia polla!!ta leme!

  7. κ εγω χάθηκα λόγω διακοπών αλλά όταν επιστρέψω στη βάση μου θα απαντήσω λεπτομερέστατα στο μαιλ σου για το πως πέρασα κλπ🙂
    φιλάκια πολλάααα

    1. sunithws sta magazia me axesuar px accessorize,skondras klp exei polla k wraia sxedia alla einai ligo akriva..gia pio oikonomika psaxe sta klasika zara,stradivarious gia forematomplouzes mipws uparxei kt pu se endiaferei,k sta sprider..

Σχολιάστε

