How to..

ΠΩΣ ΝΑ…

  • Φορέσεις ένα μαντήλι δένοντας το ψηλά χωρίς να φαίνεσαι σαν καθαρίστρια:

Το μυστικό;Υπέροχη καθαρή επιδερμίδα κ προσεγμένο βάψιμο,αυστηρή φράτζα κ τα υπόλοιπα μαλλιά πιασμένα.Α,και το κλειστό πουκάμισο βοηθάει στην δημιουργία ενός περιποιημένου συνόλου.

  • Φορέσεις αθλητικά παπούτσια κ τσάντα,και να παραμείνεις fashionable:

Ψηλά αθλητικά μποτάκια που ΔΕΝ είναι All Star αλλά αντίθετα έχουν το αγαπημένο καρό του Louis Vuitton κ τέλεια άνετη τσάντα.Το υπόλοιπο σύνολο επίσης καταπληκτικό,μετά από αυτήν τη φωτογραφία δεν έχεις δικαιολογία να πας στο γυμναστήριο ατημέλητη.

  • Συνδυάσεις σορτσάκι κ τακούνια παραμένοντας κομψη:

Μια άλλη εναλλακτική είναι να είσαι 40 κιλά,ότι και να κάνεις δε θα δείξεις προκλητική.Ας δούμε όμως αυτήν την πρόταση.Το σορτσάκι είναι τζιν κ φαρδύ με ρεβερ ενώ από πάνω φαίνεται ένα μακρυμάνικο άσπρο πουκάμισο.Τα τακούνια είναι ψηλά,αλλά ξύλινα κ το χρώμα των παπουτσιών ένα ωραίο πορτοκαλί.Συμπέρασμα;Μακριά από κολλητά σορτσάκια,προκλητικά τοπ και πολύ θηλυκά παπούτσια με τακούνι στιλέτο και θα εξακολουθείτε να δείχνετε σικ.

  • Φορέσεις κολάν και να μη φαίνεται ότι ντύθηκες με περσινά ρούχα:

Το tip εδώ είναι φυσικά το τέλειο μπλε χρώμα του κολαν,αλλά και τα very updated παπούτσια.Προσθέτοντας και ένα(όχι το περσινό κολλητό μπλουζοφόρεμα)φαρδύ φόρεμα με κλειστό λαιμό και διακριτικό κολιέ,η κυρία κατάφερε αυτό που πίστευα ακατόρθωτο.Έκανε το κολάν ένα σχεδόν κλασικό-απαραίτητο-όχι ροκ ή οτιδήποτε άλλο ρούχο.Tres bien mon serie.

  • Βγάλεις την τέλεια φωτογραφία γάμου:

Ξυπόλητη.Χαμογελαστή.Πάνω σε μια κούνια.Δε χρειάζονται λόγια,μιλάμε για την πιο όμορφη φωτογραφία γάμου (ή καλύτερα μετά το γάμο)που έχω δει ποτέ.

Sources:Flickr,Right Now,Galance Dore

4 thoughts on “How to..

  1. Πόσο σωστή είσαι στην διαπίστωση ότ άμα είσαι 40 κιλά και στολή νοσοκόμας με κόκκινες ζαρτιέρες (που λέει ο λόγος δηλαδή) να βάλεις δεν βγαίνεις πρόστυχη! Εγώ με τα πλούσια τα ελέη ζηλέυω απίστευτα την αδερφή μου και την κολλητή μου που είναι στέκες και φοράνε γαμάτα σορτσάκια ΚΑΙ ανοιχτά μπλουζάκια και φαίνονται χαριτωμένες και με εκνευρίζουνε και παραπάνω γιατί ταυτόχρονα μου λένε τι τυχερή που είμαι εγώ. Τελικά πάντα θέλουμε αυτό που δεν έχουμε, ε?

  2. τελειο ποστ!…αυτο που μου αρεσε παρα παρα πολυ ειναι η τελευταια φωτο!….ξεφευγει απο τις συνηθησμενες, στημενες φωτογραφιες γαμου!…απλα τελεια!!!
    οσο γι’αυτο που αναφερθηκες περι 40 κιλων κλπ, με βρισκεις συμφωνη κι εμενα! 😉 βεβαια, το να εχει μια γυναικα τις καμπυλες της(προσοχη!!εδω πολλοι το «παρεξηγουν» αυτο!καμπυλες δεν εννοουνται τα παχακια!απλως, να ειναι αδυνατη καποια αλλα με «πιασιματακια», νομιζω ειναι το καλυτερο και πιο υγιες απο το να ειναι υπερβολικα αδυνατη! 😉 )

  3. το είχα πετύχει κάποια στιγμή στο παρελθόν,ωραίο μπλογκ όντως απλά όχι κάτι πρωτότυπο(δική μου άποψη,φυσικά)..είναι όμως «διάσημο» άρα σίγουρα ενδιαφέρει πολλούς..στα αγαπημένα μου έχω περίπου 20+ μπλογκς που διαβάζω καθημερινά,οπότε για να σκεφτώ μια προσθήκη πρέπει να πετύχω κάτι ξεχωριστό
    thanks for the tip πάντως 🙂

Σχολιάστε

