New in the closet!

Σήμερα θα είμαι λίγο πιο ενθουσιώδης με τις περιγραφές των νέων μου αποκτημάτων γιατί έρχονται από Βερολίνοοοο! Όχι, δυστυχώς δεν πήγα εγώ, είμαι ακόμα μια ταπεινή φοιτήτρια που χαίρεται με τα δώρα που της φέρνουν οι δικοί της..

Εντάξει, δε νομίζω να τα αγόραζα αν τα έβλεπα σε ένα μαγαζί.Θέλω να πω..ναι,πέρισυ που ήταν στη μόδα κ τα είχα δει σε μερικές κοπελίτσες σκέφτηκα ότι αν τύχει να τα πετύχω κάπου,θα δοκίμαζα ένα ζευγάρι χρυσό(προς μπρονζέ),άσπρο ή κ ασημί…Αλλά κίτρινα;Κ με ασημένια καρδούλα;Τελικά όμως είναι χαριτωμένα,κ είμαι σίγουρη ότι δε θα τα δω σε κάποια άλλη οπότε why not?Καλή επιλογή η μαμά😉

Αν με ξέρεις λίγο,όταν κοιτάς αυτή τη μπλούζα είναι σα να γράφει το όνομα μου. Τόσο πολύ μου αρέσει οποιαδήποτε αμπιρ μπλουζα με girly ύφος που δε σκέφτομαι ότι είναι σαν αντίσκηνο. Οπότε, ακόμα κ αν σας φαίνεται τεράστια εγώ απλά απαντάω ότι είναι η μόνη επιλογή αν είσαι ψηλή κ δε σου αρέσουν οι κολλητές μπλούζες!Το αστείο με το συγκεκριμένο τοπ βέβαια ήταν άλλο..το δοκίμασα κ μου πήγαινε αρκετά φαρδύ, λέω οκ, καλύτερα θα το φοράω με σορτσάκια κ θα δείχνει τέλειο. Κοιτάζοντας το ταμπελάκι βλέπω ότι έγραφε small..σκέφτομαι δεν υπάρχει περίπτωση,τόσο ψηλές είναι οι Γερμανίδες;Κ τέλος πάντων,πόσο χοντρές είναι;Δε θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον πιο στενό;Ή μήπως είναι φόρεμα;Χμ…να σας αφήσω να μαντέψετε ή καταλάβατε;Πάνω στη μία ταμπελίτσα,είχε μια άλλη που έγραφε… «Nine months»..

Ας ξεκινήσουμε από τα καλά, πολύ ωραίο ροζ κουφετί χρώμα κ αναμνηστική στάμπα που δεν είναι κιτς..Κ τώρα..η κραυγή αγωνίας..Είναι δυνατόν να πιστεύουν ότι θα μου πηγαίνει αυτή η μπλούζα.;Ας αφήσουμε το γεγονός ότι είναι εφαρμοστή,δε χάθηκε κι ο κόσμος..Είναι τόσο κοντή…είναι πολύ κοντή..είναι κρίμααααα!!Αλλά εντάξει με ένα φανελάκι κ μια ζακετούλα από πάνω διορθώνεται πιστεύω..Απλά ήταν το παράπονο της στιγμής..

Το συγκεκριμένο άρωμα το ήθελα πολύ καιρό,αλλά πάντα έβρισκα έναν καλύτερο τρόπο να ξοδέψω τα 100ε που κοστίζει..Τώρα όμως λύθηκε το προβληματάκι!Να είναι καλά τα Duty Free κ η μαμά,βεβαίως βεβαίως!!(On a side note,μου φέρανε κ μια πούδρα της MAC,περίπου ίδιες τιμές με εδώ αν αναρωτιέστε)

 

Για το τέλος σας αφήνω με πιο γενικό, σχετικό όμως πάντα με το stylish lifestyle που αγαπάω..

Ε τι;Θα πηγαίνανε στη Γερμανία κ δε θα μου φέρνανε σοκολάτες;Κάνω υπεράνθρωπες προσπάθειες να μην τις φάω,καθώς η μία έχει μέσα σαμπάνια κ η άλλη ολόκληρα φουντούκια..Θερμιδική βόμβα δηλαδή.Η μίνι σαμπάνια δεν ήρθε μαζί τους,την αγόρασα από το super market κ είπα να τη χρησιμοποιήσω κ για το εφέ της φωτογράφισης..

4 thoughts on “New in the closet!

  1. kouklitsa megeia ta rouxalakia,papoutsakia,arwmataki!!!oi kitrines mpalarines apla teleies-den to suzitw kan!…genika polu wraia ola!!!kai to ampir topaki super! polu kalo gousto i mama!!😉 ax oso gia tis sokolates….polu elkustikes!…fantazomai auti me ti sampania tha einai teleia(den exw faei pote,omws mou fainetai polu wraios sunduasmos me sokolata!)

  2. σ’ευχαριστώωωωωωω!
    ωραια είναι(ευτυχώς όχι ακόμα ήταν😛 )η σοκολάτα με τη σαμπάνια..ούτε εγώ είχα ξαναφάει!

  3. ουάου! ναι, γράφω και ελληνικά.
    το επιφώνημα είναι πρώτον, για τα απίστευτα πράγματα που έχεις εδώ, δεύτερον, για το ότι δεν είσαι μονοκερος, δηλαδή υπάρχεις και δεν είσαι πλάσμα της φαντασίας από ένα παράλληλο σύμπαν (ελληνίδα fashion blogger που γράφει στα ελληνικά) και τρίτον, που με ανακάλυψες! δεν πίστευα ότι με είχε διαβάσει ποτέ κανένας έλληνας. εδώ δεν με διαβάζουν οι φίλες μου, γιατί αισθάνονται ότι κάνουν practice για Lower, θα με διαβάζανε άλλοι?
    ευχαριστώ πολύ λοιπόν που υπάρχεις και μου κάνεις και σχόλι από το παράλληλο σύμπαν σου!
    σήμερα θα υπάρξει blog binge! βλέπω είσαι και πολυγραφότατη…αρχιζω από τα καινούρια σου ποστ και πάω πίσω στον χρόνο… υποθέτω θα τα ξαναπούμε σύντομα!

  4. χαχαχα ναι ναι υπάρχουμε κ εμείς λοιπόν..κ αφού συμβαίνει αυτό,τώρα είναι ώρα να συναντήσουμε κ ένα μονόκερο!
    χαίρομαι που έπεσα τυχαία στο μπλογκ σου κ ελπίζω να το ανακαλύψουν κ άλλοι..
    καλά κάνεις πάντως που γράφεις στα αγγλικά,θα έχεις περισσότερη επισκεψιμότητα..κ εμένα δε με δυσκολεύεις καθόλου(κάτοχος proficiency!)😉
    είχα ξεκινήσει να γράφω στα αγγλικά παλιότερα αλλά το σταμάτησα γιατί μου έκοβε τον αυθορμητισμό..εσύ δεν έχεις ανάγκη,είναι σα μητρική σου..
    ε,τώρα που «βρεθήκαμε» δε χανόμαστεεε😛

Σχολιάστε

