Όλα μαζί

Αντί να φτιάξω τρία τουλάχιστον ποστ με τις ιδέες που έχω «μαζέψει» αυτές τις μέρες,ή να φτιάξω ένα inspiration board που δε θα σας βοηθήσει να δείτε λεπτομέρειες των εικόνων που θέλω να σας δείξω,ορίστε μερικές εικόνες κ από κάτω ο λόγος που με ανάγκασαν να τις παρουσιάσω:

Αυτόν τον καιρό λατρεύω οτιδήποτε παλ.Το παλτό είναι απίστευτο,σίγουρα θα ψάξω για ένα σε λίγους μήνες,στο ίδιο χρώμα κ σχέδιο αλλά μάλλον πιο κοντό.Η τσάντα είναι επίσης πανέμορφη,ίσως από τους λίγους φακέλους που μου αρέσουν κ όσο για τα παπούτσια,είναι αναζωογονητικό να βλέπεις κάτι διαφορετικό από gladiator σανδάλια κ σίγουρα αν φορούσα ψηλά τακούνια,θα ήταν στη wish list μου.Η φωτογραφία είναι από Galance Dore,ένα street-style blog κ η κοπέλα φωτογραφίζεται πολύ συχνά εκεί,λέγεται Louise κ έχει μοναδικό στυλ.

Άμεση σύνδεση με το προηγούμενο ποστ λόγω της αναφοράς μου στα παλ χρώματα,το φόρεμα που βλέπεται δείχνει κ μια άλλη πρόσφατη αγάπη μου:τα ruffles. Ναι,τελικά μου αρέσουν,σε μικρές δόσεις βέβαια κ όσο γίνεται να αποφεύγουμε το εφέ τούρτας.Μια φούστα ή ένα κομψό dusty pink φόρεμα είναι ό,τι χρειάζομαι.

Βρείτε τα κοινά στοιχεία στις φωτογραφίες.Ναι καλά καταλάβατε,μεγάλα δαχτυλίδια κ η ίδια κοπέλα.Κατηγορώ,λοιπόν εκείνη για την τελευταία μου εμμονή στα αξεσουάρ.Λες κ δε μου έφταναν τα μεγάλα βραχιόλια κ τα ιδιαίτερα κολιέ.Τέλος πάντων,αγόρασα ήδη ένα χθες που θα μπει σε άλλο ποστ,κ νομίζω ότι μου αρέσουν τόσο πρώτον γιατί είναι εντυπωσιακά αλλά διακριτικά ταυτόχρονα κ δεύτερον,δε θα τα δεις σε κάθε κοπέλα.Ακόμα.Φυσικά,ένα δυο είναι αρκετά και δεν επιτρέπεται κανένα άλλο αξεσουάρ.

Η Nicole δε με απογοητεύει ποτέ.Μεγάλα γυαλιά ηλίου,τσεκ.Τέλειο ultra summerish φόρεμα,τσεκ.Cute σανδάλια,τσεκ.Καφές on the go,τσεκ.Μαλλιά…χμ,α ναι!Αυτή τη φωτογραφία,λοιπόν την είχα δει τυχαία κάποια μέρα μέσα στην εβομάδα.Το ιδιαίτερο δεν είναι το σύνολο,που είναι ως συνήθως άξιο αντιγραφής.Το θέμα είναι τα μαλλιά!Ξέρω ότι οι γαλλικές κοτσίδες από το προηγούμενο καλοκαίρι αποτελούν hot hair trend για τις διάσημες,αλλά η αλήθεια είναι ότι εγώ επιχείρησα να τις δοκιμάσω μόλις μια μέρα πριν δω τη φωτό της Richie.Κ μου φάνηκε περίεργο,κάτι σα γελοίο σημάδι μάλλον.Μη μου δίνετε σημασία,άλλωστε ψάχνω να βρω συνέχεια τρόπους να φαίνεται το χτένισμα απλό(εύκολα) αλλά κομψό χωρίς να είναι στημένο(δύσκολοοοο).Α, κ να μη μοιάζω με τη Χάιντι.Νομίζω ότι εδώ είναι επιτυχημένο,απλά θα το ήθελα λίγο πιο πρωτότυπο.

Σχολιάστε

