New in the closet!

Φυσικά,έχω πάρει πολλά καινούρια ρούχα/αξεσουάρ/πράγματα αλλά αυτά είναι τα αγαπημένα μου κ είπα να μοιραστώ τον ενθουσιασμό μου μαζί σας!

  1. Μαγιό H&M,ήθελα ένα σε τέτοιο σχέδιο κ ναι,το έχω ήδη χρησιμοποιήσει ήδη κ βολεύει πολύ στην ηλιοθεραπεία.Επίσης,η τιμή ήταν τέλεια(20ε)κ η εφαρμογή επίσης!Όσο για το χρώμα,είναι η πρώτη φορά που αγοράζω μαύρο μπικίνι κ εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα μαγιό μας πρέπει να είναι χαρούμενα ή άσπρα για να τονίζουν το μαύρισμα μας.
  2. Κόκκινα «παντοφλάκια» H&M .Τα λέω έτσι γιατί είναι από πολύ μαλακό ύφασμα κ κόστιζαν όσο μισό κανονικό παπούτσι (10ε!!) αλλά στην πραγματικότητα είναι ωραιότατα flat peep-toes που μεταμορφώνουν ένα σύνολο σε καλοκαιρινό.
  3. Άσπρα γυαλιά ηλίου H&M. Όχι,δεν «απάτησα» τα Dior μου,αλλά η αλήθεια είναι ότι λυπάμαι να χαλάσω για μια ακόμη φορά τους φακούς των γυαλιών μου από το αλάτι της θάλασσας.Έτσι,αυτά τα trendy κ πάμφθηνα (8e) γυαλιά είναι αποκλειστικά αξεσουάρ παραλίας κ έχουν δείκτη προστασίας UV4..
  4. Κολιέ Accessorize.Πολύ πιο όμορφο απ’ότι φαίνεται κ ταιριάζει με πολλά σύνολα.Στα συν το ότι είναι αρκετά μακρύ κ ελαφρύ..γύρω στα 20ε αν θυμάμαι καλά.
  5. Μενταγιόν H&M. Αυτό είναι από τα παιδικά!Το «ανακάλυψα» κ συνειδητοποιήσα ότι δεν είναι καθόλου παιδικό (εκτός από τη παιδική τιμή του,3 ή 4ε),κ το πρόσεξα γιατί η καρδούλα μοιάζει σα να φυλάει μέσα μια φωτογραφία,ακριβώς όπως τα μενταγιόν της γιαγιάς μου που πείραζα μικρή!

7 thoughts on “New in the closet!

  1. τα peep toes τα έχω κι εγώ σε γκρι! απίστευτη τιμή… δυστυχώς δε πρόλαβα να τα φορέσω πολύ, γιατί με τη ζέστη, έχουμε περάσει πια στα σανδάλια. το φθινόπωρο τώρα

  2. γεια σου!
    ειμαι φαν του acrobat αλλα αυτο που ηταν στο μοναστηρακι εκλεισε! εμαθα οτι ανοιξε καπου αλλου, αλλα δεν μπορω να βρω τη διευθυνση. μηπως γνωριζεις κατι για το θεμα; ευχαριστω!

  3. γεια σου🙂
    για να είμαι ειλικρινής,δεν ήξερα τίποτα για το μαγαζί που μου είπες..έψαξα στο ίντερνετ κ το μόνο που κατάφερα να βρω είναι αυτό από την athens voice:

    Acrobat (αρ. 104, γωνία με Kαραϊσκάκη 1)
    Το γνωστό κατάστημα, που στη δεκαετία του ’80 υπήρξε «ορόσημο της οδού Σκουφά», βρίσκεται εδώ και 4 χρόνια στην Eρμού, οπότε δρέπει τις δάφνες του «πρώτου μέτοικου». Tο σχεδιαστικό στιλ είναι πάντα νεανικό (χωρίς να στοχεύει στις εφηβικές ηλικίες) και το στίγμα σαφές: casual ρούχο που φοριέται από το πρωί ως το βράδυ και που με τα κατάλληλα αξεσουάρ γίνεται αρκετά λαμπερό για πιο αμπιγιέ εμφανίσεις. Όλα ελληνικού σχεδιασμού και παραγωγής (ανδρικά… πάπαλα). Πρωτότυπα δοκιμαστήρια με κουρτίνες από βαμβακερά μακριά φορέματα δικής τους παραγωγής.

    αλλά δε βοηθάει καθώς είναι δημοσιευμένο ένα χρόνο πριν…λυπάμαι που δεν ξέρω τίποτα σχετικό,καλή τύχη με την
    εύρεση του πάντως!

  4. μακάρι να φτάσω κ εγώ να αγοράζω παπούτσια,είναι τόσο χαριτωμένα…
    κ για να το επαναλάβω…η κυρία που σχολιάζει πάνω από μένα αγορασε άψογα ΠΑΙΔΙΚΑ παπούτσια από ζαρα..respect!

Σχολιάστε

