Μονοχρωμία!

Καταρχάς,έχω πάρει τις φωτογραφίες(κ την ιδέα προφανώς)από εδώ.

 Το ξέρατε ότι υπάρχουν άνθρωποι που φοράνε ένα χρώμα από πάνω ως κάτω;Που ανοίγουν τη ντουλάπα τους κ σκέφτονται «τι να βάλω,το γκρι ανοιχτό,το γκρι ποντικί ή το γκρι του σύννεφου;».Όποια κ αν είναι η άποψη σας,(η δική μου είναι ότι θα ήταν πολύ βαρετό στην καθημερινότητα)είναι ενδιαφέρον στυλιστικά κ πολύ περισσότερο οπτικά..Πάμε να δούμε λοιπόν κάποιες φωτογραφίες!

mono080225_1_250.jpg

mono080225_2_250.jpg

mono080225_4_250.jpg

Τα σχόλια μου;Το μπλε μου φαίνεται τέλεια ιδέα,ειδικά φέτος που είναι η μόδα του αλλά τι θα γίνει όταν βαρεθούμε να το βλέπουμε;Είναι ένα έντονο χρώμα που κάποια στιγμή θα κουράσει.Το γκρι,από την άλλη,μπορεί να αποτελεί μια ουδέτερη κ άχρωμη επιλογή επιφανειακά,στην ουσία όμως είναι πολύ όμορφο χρώμα όταν προστίθεται η λάμψη του ασημί.Τέλος,το πράσινο είναι τρομερό πάνω στην ηλικιωμένη κυρία της φωτογραφίας,δεν ξέρω αλλά εμένα με κάνει να χαμογελάω!Flower power και green is chic είναι οι δυο φράσεις που μου έρχονται στο μυαλο.

Καλό μήνα!(κ προσοχή στις σημερινές φάρσες)

2 thoughts on “Μονοχρωμία!

  1. aa wraio themaaa!mpravo koritsi!😉 anarwtiemai posoi einai autoi pou i ntoulapa tous kataklizetai apo 1 mono xrwma(sta rouxa,aksesouar klp)!..einai endiaferon opws eipes alla katantaei vareto!sumfwnw mazi sou!..

Σχολιάστε

