Pieces of me..

Κυριακή χθές κ πέρασα όλη τη μέρα σπίτι αλλά δε με πείραξε καθόλου..Για μένα ο χώρος μου είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου,απόλυτα διαμορφωμένος σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες κ επιθυμίες,ώστε να νιώθω άνετα κ να μην «πνίγομαι».Έτσι,αποφάσισα να φωτογραφίσω κάποια μέρη του διαμερίσματος μου που με εκφράζουν..Νιώθετε κ εσείς το ίδιο;(Κλικ για να δείτε μεγαλύτερες εικόνες)

Περιοδικά

stand.jpgperiodika.jpg

Διαβάζω συνέχεια,ακόμα κ τις ετικέτες από το σαμπουάν.Με τα περιοδικά έχω μια ιδιαίτερη σχέση γιατί ξεκίνησα από πολύ μικρή να τα αγοράζω κ να φυλάω μανιωδώς όλα τα τεύχη,σε σημείο που κάποια στιγμή δεν είχα ελεύθερο αποθηκευτικό χώρο.Τώρα,είμαι λιγότερο εθισμένη στη συλλογή τους,αν κ εξακολουθώ να παίρνω τουλάχιστον 10 κάθε μήνα,κρατάω μόνο Vogue κ Cosmopolitan(κ το 4essera αλλά είναι κάθε 4 μήνες,no big deal),κ τα υπόλοιπα πηγαίνουν για ανακύκλωση.Στο στάντ,βρίσκονται πάντα τα πρόσφατα περιοδικά που έχουν βγει αυτό το μήνα.Στη βιβλιοθήκη,τοποθετούνται αυτά που κρατάω,ανακυκλώνοντας με τη σειρά(από το πιο παλιό δηλαδή)ώστε να είναι γεμάτο το ράφι αλλά ταυτόχρονα να μη νιώθω την «πίκρα» του αποχωρισμού.Το ξέρω,είναι γελοίο.

Τέχνη

pinakas.jpgcouple.jpg

Η αντίληψη που έχει κάθε άνθρωπος για την τέχνη είναι προφανώς,διαφορετική.Άλλος,ελκύεται από την αφηρημένη,άλλος από τον κυβισμό κ εγώ,γενικά κ αόριστα,από οτιδήποτε μου φαίνεται όμορφο.Ο πίνακας με την κοπέλα έχει κόκκινο(χρώμα που αγαπώ στην διακόσμηση)κ εκφράζει έναν αέρα femme fatale,που με εμπνέει ενίοτε.Από την άλλη,η κατασκευή που δείχνει ένα ζευγάρι να χορεύει,με ηρεμεί κ με ταξιδεύει,με επηρεάζει σίγουρα.

Παιδικά

bears.jpgbeardrinks.jpg

bearcandles.jpgfridge.jpg

Έχω την αίσθηση ότι όλοι,ανεξαιρέτως,κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας,η διαφορά είναι ότι μερικοί το αφήνουμε ελεύθερο καμια φορά να «αποφασίζει» εκείνο.Τι σχέση έχουν  όλα αυτά με την διακόσμηση;Μεγάλη,κατά τη γνώμη μου.Όταν πρωτομετακόμισα,αυτός ο χώρος ήταν ξένος κ αφιλόξενος,ακόμα κ όταν το επίπλωσα με ωραία μάυρα έπιπλα(το αγαπημένο μου)κ έφερα κάποια απ’τα πράγματα μου(πχ υπολογιστή).Κατάλαβα ότι για να γίνει δικός μου έπρεπε να προσθέσω στοιχεία που δε με εμπνέουν μόνο,αλλά με κάνουν να χαμογελάω.Έτσι,αγόρασα μια παιδική κρεμάστρα(τυχαία αγορά από το Dia) για να κρεμάω κάποια αξεσουάρ,μπροστά από την κάβα μου με τα ποτά ακούμπησα ένα αρκουδάκι(δώρο από κολλητή φίλη μετά από χριστουγεννιάτικο γεύμα στα Goody’s),αγόρασα μικροπράγματα(πχ κεράκι αρκουδάκι-Jumbo) ενώ το ψυγείο άρχισε να γεμίζει από χαζοχαρούμενα μαγνητάκια(κοριτσάκι-μπομπονιέρα,Shrek-Kinder,πεταλούδα-Jumbo,ροζ Μ-Monsoon).Κ καλύτερα να μην δείτε το υπέροχο χαλάκι πόρτας που έχω..

Αυτά είναι λίγα από τα αντικείμενα που λατρεύω να κοιτάζω..

3 thoughts on “Pieces of me..

  1. polu omorfa ta antikeimena sou!…vlepw ki esu exeis mia mania me ta periodika e??kai eidika me to cosmo(opws egw!!ti sumptwsi e!!xixi).to stand sou mou aresei polu san idea!..aaa oso gia ton pinaka me tin kopela mou travikse tin prosoxi!Polu wraia eikona!genika,vlepw exeis arketo xrwma sto xwro sou! 😉

  2. ναι μου αρέσει το cosmopolitan αν κ προτιμώ τη vogue για να πω την αλήθεια!
    το σχόλιο σου για το χρώμα στο χώρο μου,μου έκανε εντύπωση γιατί τα πρώτα σχόλια όσων μπαίνουν είναι «α,μαύρα έπιπλα,μαύρα σεντόνια..αμάν!»,αλλά έχεις δίκιο κρίνοντας από τις φωτογραφίες θα έλεγα ότι φταίνε εκείνοι γιατί δεν προσέχουν τις χαρούμενες λεπτομέρειες!

  3. πιστευω οτι φαινονται πολυ ωραια τα μαυρα επιπλα σου(ο,τι μαυρο εχεις δηλ!) με τις χρωματιστες λεπτομερειες!…ειναι αυτο που λενε..»η λεπτομερεια κανει τη διαφορα»,αλλα δεν τις προσεχουν ολοι αυτες τις λεπτομερειες!

Σχολιάστε

