Το μαγικό lipgloss!

Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή που είχα ένα δαχτυλίδι το οποίο υποτίθεται ότι άλλαζε χρώμα ανάλογα με την διάθεση μου..Ε τώρα πια,τα πράγματα εξελίχθηκαν..κ το lipgloss απέκτησε τη «μαγική» αυτή ιδιότητα,κ μπορεί να γίνεται από διαφανές μέχρι φούξια,ανάλογα με το αν είμαι θυμωμένη,ντροπαλή ή στεναχωρημένη κ.ο.κ!

Δεν το έχω αγοράσει ακόμα,απλά το βρήκα τυχαία στο ίντερνετ κ σκέφτηκα να το κάνω ποστ..Τι πιστεύετε;Το έχετε ξανακούσει;Έχετε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο;Μου αρέσει πάντως η ιδέα..

photo_large211.jpg

Μπορείτε να το βρείτε εδώ.

4 thoughts on “Το μαγικό lipgloss!

  1. ενδιαφερον αυτο το gloss!αυτο το δαχτυλιδι που λες το ειχα κι εγω!πιστευω πως το συγκεκριμενο gloss ισως αλλαζει χρωμα(αποχρωση,συγκεκριμενα) αναλογα με τη θερμοκρασια του σωματος!!οπως ετσι γινοταν και με το δαχτυλιδι!(αναλογα αν ηταν κρυα ή ζεστα τα χερια μου!!).αν το εβρισκα στο Χοντο,θα το επαιρνα,αλλα μεσω ιντερνετ δεν εχω αγορασει ποτε κατι και δε ρισκαρω..

  2. α, stella να’σαι καλα για την πληροφορια!δεν πηγαινω συχνα στα sephora κι ετσι δε γνωριζω καλα ποιων εταιρειων τα προϊοντα φερνει.κι ενω λεω παντα «την επομενη φορα θα παω sephora» παντα,απο συνηθεια πηγαινω στα συνηθησμενα!:)σ’ευχαριστω !

Σχολιάστε

