Περιμένοντας τις εκπτώσεις..

*(Τίτλος εμπνευσμένος από το «Περιμένοντας τον Γκοντό»)

Όπως είναι φυσικό έχω φτιάξει ήδη μια λίστα με ρούχα/παπούτσια/αξεσουάρ που θέλω να αγοράσω.Θεωρώ ότι οι εκπτώσεις είναι ευκαιρία είτε να πάρεις βασικά πράγματα είτε κάτι περιττό που το έβρισκες ακριβό.

  • Μια φόρμα.Όχι μια απλή μαύρη φόρμα,από τις δεκάδες που έχω για μέσα στο σπίτι(άντε κ για μέχρι το περίπτερο)αλλά μία που να στενεύει στον αστράγαλο,από σχετικά χοντρό ύφασμα,σε γκρι ανοιχτο ή μαύρο,για να τη φοράω με μπαλαρίνες κ πουλοβεράκια.
  • Φορέματα.Δεν ξέρω αν θα είναι ένα ή πολλά,πάντως σκοπεύω να αγοράσω απλά κοντομάνικα μακό φορέματα,που θα συνδυάζω τώρα με πουλόβερ ή ζακέτα κ χοντρό καλσόν κ θα τα ευχαριστηθώ το καλοκαίρι.
  • Μια μοβ πασμίνα.Ναι,ξεχάστε ότι είπα για το μοβ χρώμα,το βαρέθηκα αλλά το αγαπώ!Τα μαντήλια είναι τα αγαπημένα μου αξεσουάρ κ αναρωτιέμαι γιατί δεν έχω αποκτήσει ακόμα ένα σε μοβ..
  • Marc Jacobs μπαλαρίνες.Είναι άσπρες,απεικονίζουν ποντικάκι(ένα η κάθε μία)κ είναι αξιολάτρευτες.Μόνο αν έχουν 50% έκπτωση θα το σκεφτώ,δηλαδή να κάνουν 150ε.Γενικά η ιδέα ενός ζευγαριού επώνυμων μπαλαρινών με ενθουσιάζει,βέβαια!
  • Μια τσάντα.Όχι ιδιαίτερα ακριβή,απλά μια τεράστια για όλες τις ώρες που θα την κρατήσω κ την άνοιξη.
  • Γυαλιά ηλίου.Γιατί τα περσινά μου σπάσανε κ δεν έχω συνηθίσει να κυκλοφορώ χωρίς.Αντί να περιμένω μέχρι τον απρίλιο που τα αγόραζα συνήθως,θα επωφεληθώ από τις εκπτώσεις κ θα τα πάρω τώρα.
  • Καλλυντικά.Συγκεκριμένα το concealer (Clinique)μου τελειώνει αυτό το καιρό,μια μπρονζέ πούδρα γιατί τη χρησιμοποιώ χειμώνα-καλοκαίρι ως ρουζ κ ίσως μερικά ακόμα μολύβια MAC.Α,κ ένα κόκκινο κραγιόν γιατί βαρέθηκα να αναμειγνύω τα ήδη υπάρχοντα για να πετύχω τη σωστή απόχρωση.

Υ.Γ.:Η λίστα δεν περιλαμβάνει το δώρο που θα πάρω στον αγαπημένο μου(διαβάζει το μπλογκ καμιά φορά)..

Σχολιάστε

