Τι είδα,τι φόρεσα,τι βαρέθηκα..

Αυτές τις γιορτές είδα αλλά κ φόρεσα:

  • Φορέματα ελαφρώς φαρδιά με οπακ καλσόν κ μπαλαρίνες.Χαριτωμένο κ girly.
  • Ζακέτα με γούνα κ τζιν μέσα από τις μπότες.Χειμώνας.
  • Πουκάμισο μέσα από πουλόβερ κ σκούρα skinny jeans.Κλασική απλότητα.
  • Δαχτυλίδια τύπου μονόπετρο κ διακριτικά λεπτά κολιέ.Princess’ charm.
  • Πέρλες σε σκούρο μοβ χρώμα.Σε πολλές σειρές στο λαιμό,γιατί απλά μου έλειψαν.
  • Γόβες με κωνικό τακούνι.Hip κ σχετικά άνετες.
  • Τσιμπιδάκια με ημιπολύτιμες πέτρες.Λάμψη κ στα μαλλιά.
  • Σκούρο κόκκινο ή μοβ για τα νύχια.Απαραίτητο κάθε χειμώνα.
  • Ροζ ομπρέλα.Ρομαντικό.Ακόμα πιο ωραίες οι διάφανες.
  • Over-sized τσάντες.Χωράνε τα πάντα.
  • Γάντια.Θα χιονίσει;
  • Κόκκινο κραγιόν κ έντονο eyeliner.Η αναγκαία υπερβολή των γιορτών.
  • Μαλλιά με αφέλειες,φράτζα,messy up-do.Καμία επιτήδευση.

Τι βαρέθηκα:

  • Έντονο κρεπάρισμα κ τζελ.Αν είσαι emo ή η Winehouse,αλλιώς so last year.
  • Μικρομέγαλα.Κ φόρεμα κ τακούνια σε μια απλή έξοδο;Σε 5 χρόνια τί;
  • Μαύρες μπαλαρίνες.Τις φοράω..βαρετές,αλλά ταιριάζουν με όλα!
  • Το μοβ χρώμα.Το λατρεύω αλλά σιχάθηκα να το βλέπω.
  • Μάρκες από πάνω ως κάτω.Μηδέν δημιουργικότητα.
  • Chunky βραχιόλια.Το καλοκαίρι πάλι.
  • All-Star.Δεν αγόρασα ποτέ κ δεν το έχω μετανιώσει.
  • Longchamp τσάντες.Αυτές που έχουν όλες.Σαν από περιοδικό.
  • Μικρά τσαντάκια.Ποια βολεύουν;
  • Barbour ημίπαλτα.Υπερεκτιμημένα κ καθόλου κολακευτικά.

Επειδή για μένα στυλ σημαίνει να παίρνεις κ μερικά ρίσκα όσον αφορά την εμφάνιση σου,δεν ενθουσιάστηκα φέτος.Ήταν η πρώτη φορά που κοίταζα τις γιορτινές βιτρίνες απογοητευμένη..πάλι τα ίδια;

Δεν είναι φυσικά τόσο τραγικά τα πράγματα..απλά λίγο περισσότερο ψάξιμο θέλει.Κ να θυμάσαι το σώμα κ το στυλ σου πριν καν δοκιμάσεις κάτι που σου αρέσει.

2 thoughts on “Τι είδα,τι φόρεσα,τι βαρέθηκα..

  1. νομίζω οι επιλογές σου ήταν άψογες και οι μοβ πέρλες δελεαστικές. εγώ αγόρασα σκουλαρικακια πέρλες (faux) μαύρες όμως, που είναι τόσο καθώς πρέπει, όσο αντέχω!
    το κωνικό τακούνι νόμιζα ότι είναι σούπερ άνετο, γι αυτό ψηνόμουν να αγοράσω ένα ζευγάρι γόβες fornarina που βρήκα αλλά δε σε ακούω πολύ ενθουσιασμένη…χμ
    τώρα για το δεύτερο κομμάτι της λίστας, μαύρες μπαλαρίνες δεν είχα και αγόρασα μόλις τη προηγούμενη εβδομάδα (εννοείται με φιογκάκι). είναι τόσο βολικές στιλιστικά, που τις λατρεύω. anyway, πλέον βρίσκεις τόσες πολλές, διαφορετικές και φτηνές μπαλαρίνες, που εύκολα κάνεις ολόκληρη συλλογή από όλα τα χρώματα (πολύ hot: πράσινες σατέν).
    ουφ πολλά έγραψα! λίστα γις τις εκπτώσεις φτιάξε τώρα!!
    υγ. τον χαμό που γίνεται με τα Barbour ούτε εγώ τον έχω καταλάβει, αλλά παίζει σε πολύ συγκεκριμένο ηλικιακό γκρουπ. (εκεί που κυκλοφορώ εγώ, δε παίζει καθόλου, χαχα).

  2. ωραια ιδέα τα σκουλαρίκια σου…όταν οι περιστάσεις το απαιτούν βέβαια!αν κ εγώ δεν έχω τρυπημένα αυτιά..!
    δεν ειναι ότι δεν ενθουσιάστηκα με το κωνικό τακούνι,μου αρέσει πολύ γιατί είναι κ όμορφο κ άνετο(σε αντίθεση με τα χοντρά τετράγωνα τακούνια)αλλά σε 10ποντο δεν είναι κ πολύ άνετο..λογικό!
    πράσινες σατέν μπαλαρίνες ε;ενδιαφέρουσα η πρόταση σου,μπαίνει στη λίστα…λατρεύω οτιδήποτε σε μπαλαρίνα..
    έχω φτιάξει ήδη λίστα!οπότε σε επόμενο ποστ θα τη δεις κιόλας😉
    τα barbour τα πρόσεξα όταν μια φίλη μου μου είπε ότι θέλει να πάρει..πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι τους βρίσκουν..στα μέρη που κυκλοφορώ στην Αθήνα τα βλέπω συνέχεια..άσε που κάτι άκουσα ότι είναι από δέρμα φώκιας,αν είναι αλήθεια τα σιχαίνομαι,είναι τελείως ενάντια στην ιδεολογία μου.

Σχολιάστε

