Ανερχόμενοι σχεδιαστές;

Όπως θα έχετε καταλάβει,μου αρέσει πολύ να ψάχνω στο ίντερνετ για σχεδιαστές που δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστοί,τουλάχιστον στη χώρα μας,να διαλέγω τα αγαπημένα μου κομμάτια κ να σας τα παρουσιάζω.Σήμερα λοιπόν είναι ένα ποστ εξαιρετικά αφιερωμένο σε αυτή μου την ¨ιδιοτροπία¨ αφού θα σας προτείνω όχι ένα,αλλά δύο σάιτ σχεδιαστών.

Tony Cohen

tcohen1.jpg

tcohen2.jpg

Μου άρεσε το mix&match έτερων υλικών αλλά κ η απουσία έντονων χρωμάτων..Χωρίς να είναι κάτι εξαιρετικά πρωτότυπο,η κολεξιόν του μου «έμεινε» στο μυαλό.

Hollie Ten

ygkguk.jpg

uighlihkuh.jpg

Η σχεδιάστρια ξεκίνησε με το σχεδιασμό ιδιαίτερων αξεσουάρ(όπως αυτό το κολιέ κλειδί)κ το 2007 πήρε την απόφαση να ασχοληθεί κ με τα ρούχα,συγκεκριμένα με φορέματα.Έτσι,εμπνεύστηκε από τη μητέρα της,τη χαρακτηρίζει τη μούσα της,κ το αποτέλεσμα είναι φρέσκο κ ισορροπεί τέλεια μεταξύ γυναικείας κ κοριτσίστικης ιδιοσυγκρασίας.

Σχολιάστε

